تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

جعفر طولابی فرماندار دلفان شد

  • کد خبر : 70878
  • 10 تیر 1394 - 10:45

  به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ دهم تیر ماه نود و چهار طی حکمی از جانب مهندس بازوند استاندار لرستان آقای جعفر طولابی به سمت سرپرست فرمانداری دلفان منصوب شد . متن حکم به شرح زیر است : جناب آقای جعفر طولابی سلام علیکم با عنایت به حسن سوابق و تجربیات […]

v250

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ دهم تیر ماه نود و چهار طی حکمی از جانب مهندس بازوند استاندار لرستان آقای جعفر طولابی به سمت سرپرست فرمانداری دلفان منصوب شد .

متن حکم به شرح زیر است :

جناب آقای جعفر طولابی

سلام علیکم

با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان منصوب می نمایم . امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید, تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و کوشا باشید .

 

بازوند / استاندار لرستان

 

شایان ذکر است طولابی از نیروهای اصلاح طلب سابق شهرستان کوهدشت و پیش از این سمت مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان را به عهده داشته است .

 
 
  
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 57در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۷
  1. جناب اقای طولابی انتخاب و انتصاب شایسته جنابعالی که حاکی از توانمندی و درایت شماست را تبریک عرض نموده و ارزوی سربلندی و پیروزی را برای شما و دولت تدبیر و امیدخواهانم.

    • جناب آقای طولابی ، توفیق خدمت به مردم فهیم دلفان ، بی تردید فرصتی ارزشمند برای تداوم خدمت خالصانه و باتدبیر جنابعالی است ، این مهم را صمیانه به شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

  2. باسلام و عرض تبریک خدمت آقای طولابی که از نیروهای متعهد و با ایمان و مجرب می باشد . امید که منشأ خدمات ارزنده ای به مردم شریف دلفان گردد.

  3. تبریک عرض میکنم انشاء الله موفق و موید باشی واالحق والانصاف لیاقتت بیشتر است

  4. تبریک. انشالله موفق باشید آقای طولابی

  5. سلام جناب طولابی ان شاالله درسمت جدیدموفق ومویدباشید

  6. جناب آقای طولابی . ضمن عرض تبریک به جنابعالی امیدواریم در این مسئولیت جدید موفق و سربلند باشی.

  7. با سلام جناب آقای طولابی یکی از مدیران مجرب ، متعهد و کاربلد استان می باشد که حق ایشان بیش از این ها می باشد انشالله موفق و موید باشند

  8. برادر ارزشمندم جناب آقای جعفر طولابی انتصاب شایسته حضرتعالی رو بعنوان فرماندار دلفان تبریک گفته آرزوی توفیق روزافزون برایتان خواستارم.

  9. با سلام ضمن تبریک انشالله موفق باشی

  10. برادر ارزشمندم جناب آقای طولابی انتصاب شایسته حضرتعالی رو بعنوان فرماندار دلفان تبریک گفته آروزی توفیق روزافزون برایتان خواستارم.

  11. با سلام ان شالله موفق باشید

  12. استاد گرانقدر جناب آقای طولابی، انتصاب شایسته حضرتعالی را در سمت جدید تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

  13. با بکار گیری اندوخته های حاصل از تجربیات مدیریتی سالیان گذشته و با همکاری وهمیاری مردم میتوانند دلفان را در مسیر توسعه هدایت نمایند موفقیت و سر بلندی ایشان را از خداوند متعال خواستارم

  14. انشا اله جناب آقای طولابی عزیز بر کنار شدن باقری برای ایشان تجربه مفید ومستندی باشد که به خوبی از نیروهای حامی دکتر روحانی بهره مند بشود که متا سفانه فرماندار قبلی این گونه فکر نمی کردکه این گونه رقم خورد خود را تافته جدا بافته از دیگران خصوصاز اعضای ستاد سابق دکتر روحانی پندا شتن این سرنوشت زود رس(۱۵)ماه در پی دارد تبریک ودر راستای شعار های دکتر روحانی وحمایت از حامیان وهمراهان دوات تدبیر وامید موفق ومو ید باشید.

  15. متاسفانه نمایندگان ما توان چانه زنی و اثرگذاری در توزیع بودجه کشور و منابع ملی را ندارند…
    این جمله ای بود که قدرت خود تخریبی اتمی داشت و ۲۴ ساعته منجر به عزل گوینده اش از فرمانداری دلفان شد.
    کاش مجمع نمایندگان لرستان قدرت سازندگی هم داشتند…

  16. باسلام و تبریک
    و آرزوی توفیق روز افزون جناب طولابی

  17. موفق باشید اقای طولابی، بی حاشیه و مدیر

  18. برادر طولابی استاد فرهیخته انتخاب وانتصاب شایسته حضرتعالی بعنوان فرماندار شهر ستان دلفان تبریک می گویم انشاالله مردمان ولایتمدار آن دیار به نحو احسن از تجربیات ارزنده ی شما در راستای توسعه و شکوفا شدن آن سر زمین در سایه همدلی وهم زبانی استفاده نمایند.

  19. برادر عزیز جناب آقای طولابی انتصاب بجا و شایسته شمارا به سمت فرمانداری شهرستان دلفان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سلامتی جنابعالی را خواهانیم .

  20. باسلام .جناب آقای طولابی انتصاب بجا وشایسته جناب عالی را به عنوان فرماندار شهرستان دلفان تبریک عرض نموده .با آرزوی موفقیت های روز افزون.

  21. آقای آمین آزادبخت
    سلام
    راست میگن شهردار کوهدشت استیضاح شده. ما به رسانه های دیگه اعتماد کمتری داریم لطفا در صورت صحت اطلاع رسانی کنید

  22. موفق باشید

  23. سلام انشاالله موفق موید باشید تبریک جناب طولابی

  24. با سلام . انتصاب حضرتعالی را به عنوان فرماندار دلفان که نشان از درایت و لیاقت شما میباشد موجب مسرت گردید ان شااله در ظل توجهات الهی موفق و موید باشید

  25. جناب آقای طولابی عزیز چهره ی به یادماندنی جبهه وجنگ ، ردای خدمت در کسوت فرمانداری دلفان برازنده ی قامت شماست.پیروزوسربلندوموفق باشید.

  26. برادر ارجمند جناب آقای طولابی انتصاب شایسته حضرتعالی بسمت فرماندار شهرستان دلفان تبریک عرض نموده ،توفیق روز افزون حضرتعالی را در تمامی مراحل زندگی بویژه سامان دادن به آن دیار از خداوند بزرگ مسئلت دارم

  27. برادر عزیز وگرامی جناب آقای طولابی یادگار جبهه وجنگ تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق وپیروز باشیدمردم نجیب دلفان قدردان همه مسئولین دلسوز خواهند بود.

  28. جناب اقای طولابی انتخاب و انتصاب شایسته جنابعالی که حاکی از توانمندی و درایت شماست را تبریک عرض نموده و ارزوی سربلندی و پیروزی را برای شما و دولت تدبیر و امیدخواهانم.

  29. باسلام و عرض خسته نباشید:
    پسر عموی عزیز جناب آقای طولابی
    انتصاب جنابعالی بعنوان فرماندار دلفان که نشان از لیاقت و تعهد کاری شمارا دارد تبریک گفته و از خداوند سبحان آرزوی توفیق روز افزون برای شما خواستاریم.

  30. جناب آقای طولابی با سلام و عرض ادب
    انتصاب بجا وشایسته جناب عالی را به عنوان فرماندار شهرستان دلفان تبریک عرض مینمایم.

  31. باسلام انتصاب برادرعزیز وارزشمندوکاردان ومجرب درعرصه های اجرایی وسیاسی رابه مردم عزیزدلفان تبریک عرض میکنم به یقین جناب طولابی فرمانداری لایق وتوانمندوتوسعه گرا هستند که اندوخته های عظیم مدیریتی وروحیه ومنش مردمداری ازویژگیهای بارزایشان است .انشالله موفق سربلند باشند

  32. موفق سربلند وپیروز باشید

  33. برادر ارجمند جناب آقای طولابی ضمن تبریک از خداوند بزرگ در این ماه عزیزبرایتان آرزوی توفیق وسربلندی دارم

  34. جناب آقای طولابی. انتصاب شایسته شمارا به مردم فهیم نورآباد تبریک عرض مینمایم

  35. عبادت بجز خدمت خلق نیست.

  36. باسلام
    ورود آقای طولابی در کسوت نماینده عالی دولت تدبیر و امید به دیار مهرورزی و سرزمین مفرغ و کاسیتها را ارج می نهیم . مردم نجیب و اصیل وباریشه نورآباد از دیرباز به مهمان نوازی و احترام ویژه نسبت به غیربومیان عزیز مشهور و معروف بوده و هستند. این صرفا یک ادعای کلیشه ای نیست بلکه یک واقعیت تایید شده است که مصداق آن کلیه افرادیست که مدتی خواه کوتاه خواه طولانی در نوراباد بوده اند . واظهارات جملگی غیربومیان است که بدون استثنا درهر محفل ومجلسی بهمراه خاطرات خوش تعریف میکنند . لذا امیدواریم که آقای طولابی نیز در مدتی که درخدمتش خواهیم بود در سرزمین مهرورزی و درجمع شهروندان باصداقت و یکرنگی ایفای وظیفه نماید. واز این رهگذر برگ عیشی در پرونده خود ذخیره کندکه رضای خدا در رضایت خلق خداست . یاعلی

  37. جناب آقای طولابی، انتصاب شایسته حضرتعالی را در سمت جدید تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

  38. جناب آقای جعفر طولابی انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی را بعنوان فرماندار مردم شریف شهرستان دلفان تبریک عرض نموده وآرزوی موفقیت وبهروزی را برای شمارا از درگاه خداوند خواستارم

  39. ضمن تبریک به مهندس طولابی وارزوی توفیق وسلامت برای ایشان که به حق از مدیران لایق وتوانمند استان هستند وانشا الله که حضور ایشان موجب خیروبرکت وتوسعه در شهرستان دلفان باشند

  40. جناب اقای طولابی انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض می نمایم انشاالله قدوم مبارک شما سبب خیر و برکت برای مردم ان دیار محروم شود

  41. انخاب شایسته جناب آقای طولابی. موجب مسرت فراوان گردید سربلندی وموفقیت ایشان را درخدمت به مردم فهیم وبااصالت دلفان را از خدای بزرگ خواستارم

  42. جناب آقای جعفرطولابی :انتصاب بجا وشایسته جنابعالی رابه عنوان سرپرست فرماندار ی دلفان تبریک می گویم وامیدوارم موفق ومو ید باشید

  43. تبریک به آقای طولابی و صد تبریک به دلفان هم به خاطر عزل باقری هم به خاطر انتصاب جناب آقای طولابی

  44. باسلام .جناب آقای طولابی انتصاب بجا وشایسته جناب عالی را به عنوان فرماندار شهرستان دلفان تبریک عرض نموده .با آرزوی موفقیت های روز افزون.

  45. به آقای طولابی تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

  46. جناب آقای جعفرطولابی امیدوارم که درسمت فرمانداری شهرستان دلفان به عنوان یک فردغیربومی بیشترازبومی هاموفق ومؤیدباشیدوازمیدان امتحان سربلندشویدقطعاًموفقیت شمازمانی است که خودتصمیم گیرنده امورات محوله باشید نه تعدادی به طاهردوست که تادیروزبافرمانداروقت بودندودنبال موقعیت می گشتندالان که عزل شده ازعزلش خرسندندانشاءالله فریب این اشخاص به طاهردوست رانخوریدموفق مؤیدومنصورباشید

  47. جناب آقای طولابی به دیار محروم دلفان خوش آمدید
    بی شک محروم ترین نقطه استان دلفان است واین محرومیت باعث بعضی کج رفتاری های سیاسی می شود .متاسفانه جو سیاسی این روزها وسالها در دلفان به حدی بالا رفته است که به راحتی آبروی همدیگر را می بریم نمونه های متعدد بسیاری در سنوات قبل وامسال وجود دارد .اما چیزی ثابت نشد .البته اگر جرمی اتفاق بیفتد باید مجرم مجازات شود اما از طریق قانون نه از طریق شایعه پراکنی .
    مشکل دوم به قول شهروند دلفانی عدم پایبندی و وفاداری هرچند کوتاه به مدیران قبلی است .تمام مدیران دلفان با وضعیت خیلی بدی عزل یا جابجا می شوند وبلافاصله نیروهای دور وبر مدیر شروع به بدگویی و مرده کتک زدن می کنند و در آنی ۱۸۰ درجه تغییر مسیر می دهند و به ترک مدیر جدید سوار و منتقد جدی مدیر قبلی می شوند هم آنانکی دیروزشهر را پر از پلاکارد وبنر تبریک وشاباش کردند امروز چنان بر طبل رسوایی و ناتوانی وی می زنند که آدم می ماند .
    اگر مجال کوچکترین شایعه ای پیدا شود در عرض یک ساعت کل دلفان واستان را در بر می گیرد .
    لذا برادر عزیز به این افراد نان به نرخ روز خور میدان جولان ندهید. به منزل شخصی هیچکدام از افراد سیاسی نروید .
    افراد مورد مشورت خود را از همه طیفها انتخاب کن .
    از نقاط مختلف دلفان بخصوص روستاها بازدید کن تا عمق محرومیت را درک کنید .
    با امام جمعه محترم معاون فرماندار ودیگر مسئولین شهر تعامل داشته باشید.

  48. برادر ارجمند جناب آقا ی طولانی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان فرماندار شهرستان دلفان صمیمانه تبریک عرض مینمایم توفیق روزافزون حضرتعالی زا از خداوند متعال خواستارم

  49. باسلام…برادر معزز جناب آقای حاج جعفرطولابی انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک وبرایت آرزوی موفقیت دارم وتشکر از استاندار محترم بخاطر انتخاب شایسته اش

  50. برارون کیوشتی لفطا بفرمایید جناب اقای طولابی دقیقا از کجاست ممنونم
    اگه درد بلات

  51. باسلام .ایشان اصالتا از طولابی های روستای ملک آبادسماق شهرستان چگنی . هستند مدت چندسال مسول دفتر سیاسی فرمانداری کوهدشت. و بعد از سال ۷۱ از کوهدشت به استانداری لرستان رفتند و مدت ۴ سال معاون فرمانداری پلدختر بودند و بعد از آن در استانداری مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری لرستان بودن والان هم که در شهرستان قهرمان دلفان تشریف دارند

  52. جناب آقای جعفر طولابی انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندار شهرستان نورآباد را تبریک گفته ، آرزوی توفیف و سربلندی شما را از خداوند متعال در این ماه مبارک خواستاریم.

  53. انتصاب جناب طولا بی را اول به مردم دلفان سپس به ایشان تبریک میگویم امیدوارم تخصص و تجارب درخشان وی که تا کنون در مناصب مختلف در عمل و نه در شعار و حرف عینیت یافته در شهرستان دلفان منشا و مصدر خدمات ارزنده ای گردد

  54. انتصاب شایسته حضرتعالی را تبریک مگویم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.