تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

شهردار خرم آباد : اگر اعضای شورا من را نمی خواهند، شهرداری را زیر سؤال نبرند

  • کد خبر : 70920
  • 10 تیر 1394 - 23:14

  به گزارش میرملاس ؛ شهردار خرم آباد در جلسه  ” بررسی نامه های مردمی و کمیسیون های تخصصی شورا و شهرداری” که در تالار شورای شهر برگزار شد با واکنش به صحبت های اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه اکثریت  پرسنل شهرداری کار نمی کنند ، گفت:  اعضای شورا عملکرد نیروهای شهرداری را زیر […]

 

به گزارش میرملاس ؛ شهردار خرم آباد در جلسه  ” بررسی نامه های مردمی و کمیسیون های تخصصی شورا و شهرداری” که در تالار شورای شهر برگزار شد با واکنش به صحبت های اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه اکثریت  پرسنل شهرداری کار نمی کنند ، گفت:  اعضای شورا عملکرد نیروهای شهرداری را زیر سوال می برند ولی از آن ها می خواهم که  مسایل را به گونه ای بیان نکنند که انگار ما در خوابیم اگر برخی از  اعضای شورای شهر شخص من را به عنوان شهردار نمی خواهند بگویند  ولی شهرداری را زیر سوال نبرند زیرا  شهرداری خرم آباد یک نهاد خدمتگزار است.

عیدی بیرانوند با ابراز تعجب از صحبت های اعضای شورا مبنی بر نیروی انسانی متراکم ، گفت: گویا اعضای شورای شهر اصلا در فضای شهرداری نبوده و اطلاع ندارند ، هدف ما برای نیروی انسانی متراکم ایجاد شهرداری های نواحی بود.

یحیی عیدی بیرانوند با اشاره به اینکه شورای شهر خیال داشت شهرداری نواحی  یک شبه به نتیجه برسد، اظهار داشت : برای کسب نتیجه مطلوب نیاز است چند ماهی صبر کرد تا نتیجه کار مشخص شود اما متاسفانه علیرغم طرح مصوب برای آن ها ،  شورا اجازه کار به شهرداری های نواحی را نداد تا بر روی آنها کار کارشناسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شورا خیال دارد معاونی که عزل شده در کجا به کار گرفته شود ،افزود: صحبت های اعضای شورا به گونه ای است که  انگار با این فضا آشنایی ندارند.

وی  با اشاره به ۱۰۶ پروژه فعال در شهرداری ،  اظهار داشت : طبق آمار رسمی پخش آسفالت در سال گذشته ۱۹ هزار تن بوده است در حالی که در چند ماه اخیر فعالیت پخش آسفالت به  ۲۱ هزار تن رسیده است و سطح فضای سبز در کل عمر شهرداری ۱۲۰هکتار بوده اما در حال حاضر شهرداری خرم آباد احداث ۶۰ هکتار فضای سبز را در دست اجرا دارد  که نشان دهنده‌ی فعالیت پرسنل می باشد.

شهردار خرم آباد با اشاره به پیشنهادات اعضای شورا ، اظهار داشت : من به این پیشنهادات احترام می گذارم زیرا فکر می کنم اعضای شورا تشخیص می دهند کدام نیرو بهتر کار می کند اما لطفا فضا را به سمتی سوق ندهند  که بگویند در شهرداری کار انجام نمی شود و کلیات مجموعه  شهرداری را زیر سوال نبرند که گویا شهر رها شده است زیرا عملکرد پرسنل بر اساس آمار و شاخص مشخص است.

شهردار خرم آباد  خطاب به رییس شورای شهر گفت: مصوبه داخلی برای  انحلال شهرداری نواحی زدند که مصوبات داخلی هم برای شهرداری لازم الاجرا نمی باشد زمانی که مصوبه رسمی اعلام شد بگویند تا شهرداری های نواحی را تعطیل کنیم.

 بیرانوند با اشاره به اینکه بایستی به مدیر تازه منصوب شده اجازه کار داد ، گفت: ایام سرپرستی،  ایام کاری برای شهرداری نیست پس اجازه بدهید مدیری که منصوب می شود  خودش را نشان دهد.

وی در پاسخ به برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد در دفتر معاونت عمرانی ، افزود: از ابتدای عمر شهرداری خرم آباد ، کمیسیون دوره دوم ماده صد در دفتر معاونت عمرانی برگزار شده است و هدف  معاونت عمرانی برای برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد ، کمک  به شهرداری  است.

خبر: فاطمه حافظی / کاسیت

 
 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۰
  1. با سلام با نظر اعضا شورا کاملا موافق هستم کار مفید در شهرداری در روز کمتر از نیم ساعت می باشد

  2. شهردار باید مستقل تصمیم بگیرد اگر بخواهد با نظر متفاوت ۱۳ عضو کار کند هیچ کاری از پیش نمی برد

  3. شورا فقط کارش غزل نصب مطمن باشید همین با عث شده بعضی نیروها کم لطفی کنن من به عنوان ارباب رجوع عینن به چش خودم دیدم که یک رفته گر ساده چطور مدیری تهدید میکرد و میگفت مت فلان کس تو شوار دارم
    اعضای شوار همین شماها بودید تو افتتاحیه نواحی دم از اشتغال دسرسی بهتر مردم و…. حرف میزدید مطمن باشید مردم دیگه الحمد الله میدونن چه خبر بعضی وقتا یه شهردار بخاطر یه عزل نصب ساده هفت خان رد کن تا شورا این روند تو کل استان داره بافت شهری خدمات و زیر ساخت های شهری همین

  4. باسلام فکر کنم این دود درختان قطع شده گلدشت غربی پشت هتل نسل باران است که همدیگر را شفاف نمی بینید

    • اخه مثلا تو توی خرم آباد زندگی می کنی ! وقتی نمیدونی نسل باران تالار پذیرایی هست نه هتل ! فرق هتل و تالار رو که میدونی ؟؟

  5. ارجاع پرونده ها ی کمیسیون ماده صد دوم به معاونت امور عمرانی کاری اشتباه بوده که از قبل مانده معاون عمرانی استانداری وقت رسیدگی به این پرونده ها را ندارد و ماها معطل می مانند؟

  6. با سلام اعضاء شورا خیلی ضعیف اند در خرم آباد هر شهرداری بیش ار چند ماه شهردار نیست و واقعا همیشه برای من این سئوال وچود داره چرا اینگونه است مگه خود شما شهردارو انتخاب نمی کنید ؟تاشهردار میخواد کارشو شروع کنه شهردار عوض میشه هر شهداری بیاد چند ماه بمونه وبره تا شهر دار بعدی بیاد به امور آشنا بشه اوضاع شهر از این بهتر نمیشه یا یک برنامه سیاسی پشت این ماجراست

    • سلام با نظر شما موافقم هر شهرداری که انتخاب میشه تا میخواد به امورآشنا بشه شهردار عوض میشه واقعا این چه معنی داره شهردار هنوز کارشو شروع نکرده عوض میشه شورای شهر واقعا ضعیفه

  7. با تشکر از مدیر سایت میرملاس پیشنهاد میدهم که مدیرکل امور شهری توجیه کند شوراهای اسلامی شهر که انتخاب شهردار و نظارت وطیفه آنهاست ولاغیر و برابرقانون حق هیچگونه دخالتی در جابجایی و عزل و نصب مدیران شهرداری را ندارند خواهشا آقای نصیری جلوی تندرویهای اعضای شوراها را بگیرید تا بیشتر از این مردم و شهرهای استان لرستان ضرر و خسران نبینند .

  8. در جواب دوست عزیز محمد بگم تالار عروسی شده نه تالار پذیرایی بعدشم اخه کجای دنیا تالار عروسی و مسجد وبیمارستان پیش هم هستن بابا معلومه رابطه جایگزین ضابطه شده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.