- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شهردار خرم آباد : اگر اعضای شورا من را نمی خواهند، شهرداری را زیر سؤال نبرند

 

به گزارش میرملاس ؛ شهردار خرم آباد در جلسه  ” بررسی نامه های مردمی و کمیسیون های تخصصی شورا و شهرداری” که در تالار شورای شهر برگزار شد با واکنش به صحبت های اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه اکثریت  پرسنل شهرداری کار نمی کنند ، گفت:  اعضای شورا عملکرد نیروهای شهرداری را زیر سوال می برند ولی از آن ها می خواهم که  مسایل را به گونه ای بیان نکنند که انگار ما در خوابیم اگر برخی از  اعضای شورای شهر شخص من را به عنوان شهردار نمی خواهند بگویند  ولی شهرداری را زیر سوال نبرند زیرا  شهرداری خرم آباد یک نهاد خدمتگزار است.

عیدی بیرانوند با ابراز تعجب از صحبت های اعضای شورا مبنی بر نیروی انسانی متراکم ، گفت: گویا اعضای شورای شهر اصلا در فضای شهرداری نبوده و اطلاع ندارند ، هدف ما برای نیروی انسانی متراکم ایجاد شهرداری های نواحی بود.

یحیی عیدی بیرانوند با اشاره به اینکه شورای شهر خیال داشت شهرداری نواحی  یک شبه به نتیجه برسد، اظهار داشت : برای کسب نتیجه مطلوب نیاز است چند ماهی صبر کرد تا نتیجه کار مشخص شود اما متاسفانه علیرغم طرح مصوب برای آن ها ،  شورا اجازه کار به شهرداری های نواحی را نداد تا بر روی آنها کار کارشناسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شورا خیال دارد معاونی که عزل شده در کجا به کار گرفته شود ،افزود: صحبت های اعضای شورا به گونه ای است که  انگار با این فضا آشنایی ندارند.

وی  با اشاره به ۱۰۶ پروژه فعال در شهرداری ،  اظهار داشت : طبق آمار رسمی پخش آسفالت در سال گذشته ۱۹ هزار تن بوده است در حالی که در چند ماه اخیر فعالیت پخش آسفالت به  ۲۱ هزار تن رسیده است و سطح فضای سبز در کل عمر شهرداری ۱۲۰هکتار بوده اما در حال حاضر شهرداری خرم آباد احداث ۶۰ هکتار فضای سبز را در دست اجرا دارد  که نشان دهنده‌ی فعالیت پرسنل می باشد.

شهردار خرم آباد با اشاره به پیشنهادات اعضای شورا ، اظهار داشت : من به این پیشنهادات احترام می گذارم زیرا فکر می کنم اعضای شورا تشخیص می دهند کدام نیرو بهتر کار می کند اما لطفا فضا را به سمتی سوق ندهند  که بگویند در شهرداری کار انجام نمی شود و کلیات مجموعه  شهرداری را زیر سوال نبرند که گویا شهر رها شده است زیرا عملکرد پرسنل بر اساس آمار و شاخص مشخص است.

شهردار خرم آباد  خطاب به رییس شورای شهر گفت: مصوبه داخلی برای  انحلال شهرداری نواحی زدند که مصوبات داخلی هم برای شهرداری لازم الاجرا نمی باشد زمانی که مصوبه رسمی اعلام شد بگویند تا شهرداری های نواحی را تعطیل کنیم.

 بیرانوند با اشاره به اینکه بایستی به مدیر تازه منصوب شده اجازه کار داد ، گفت: ایام سرپرستی،  ایام کاری برای شهرداری نیست پس اجازه بدهید مدیری که منصوب می شود  خودش را نشان دهد.

وی در پاسخ به برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد در دفتر معاونت عمرانی ، افزود: از ابتدای عمر شهرداری خرم آباد ، کمیسیون دوره دوم ماده صد در دفتر معاونت عمرانی برگزار شده است و هدف  معاونت عمرانی برای برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد ، کمک  به شهرداری  است.

خبر: فاطمه حافظی / کاسیت