کد خبر : 70923
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 688 بازدید

شورای نگهبان طرح استانی شدن انتخابات مجلس را مجدداً رد کرد

    به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ شورای نگهبان در جلسه عصر امروز خود طرح استانی شدن انتخابات حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را مغایر با شرع و قانون دانست و آن را رد کرد. طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار […]

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ شورای نگهبان در جلسه عصر امروز خود طرح استانی شدن انتخابات حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را مغایر با شرع و قانون دانست و آن را رد کرد.

طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون دانسته شد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان لحظاتی پیش گفت: این طرح با ایرادات متعددی مواجه است که مشروح این ایرادات متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، منتشر خواهد شد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

کوهدشت در گفته :

شکر خدا استانی نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۴ ۱۶:۳۱:

چرا خدا رو شكر كه استاني نشد؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

رومشگان پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۴ تیر , ۱۳۹۴ ۰۸:۵۷:

گراوند عزیز :
استانی بودن برای شهر کوچک خیلی خیلی مشکل ساز است عزیز تا شهرهای بزرگ با جمعیت بیشتر ماندن شهر کوچک از یادمیره ؟نماینده نوراباد از کجا ما را درمیابد گراوند عزیز به قول رفیق مان گرون عزیز .ببخشید چون دوستت داریم می گویم گرون نورچشمم

[پاسخ]

اميري در گفته :

شكر خدا وتشكر وسپاس از شوراي محترم نگهبان

[پاسخ]

فرهنگی رومشگان در گفته :

طرح خوبی نبود به نفع شهرهای کوچک نبود

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

استانی نباشه خیلی بهتره چون کمتردزدی میشه

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

سلام استانی شدن حریم شهرستان ها رعایت نمی شود بهتر که نشد

[پاسخ]

پلدختراصیل در گفته :

سید حمید زلزله /محبوب هر چه دله.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

خبر خوشایندی بود خدارا شکر

[پاسخ]

امرایی رومشگان در گفته :

الحمدالله.خداوند را شاکریم که این طرح مورد تاییدشورای محترم نگهبان واقع نشد چون بعضی میخواستند با کسب رای در نورآبادوالشتر وچند منطقه دیگر استان بشن نماینده کوهدشت ورومشگان.

[پاسخ]

لرستانی در گفته :

باسلام نمایندگان نمی تونن مشکلات یک شهرستان کوچک را حل کنند وای به حال یک استان واویلا میشد اگر این طرح اجرا می شد

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اگه استانی می شد حاج ملکشاهی نفر اول استان بود.ولی حالادر کره رومشکان اوله .فکر نکنید الکی میگم کره چون سرنوشت انتخابات دررومشکان تعین میشه .بافضل خدا.

[پاسخ]