تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آقامحمدی : ایران از حقوق هسته‌ای خود چشم‎پوشی نمی‎کند

  • کد خبر : 70980
  • 13 تیر 1394 - 4:30

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مسائل هسته‎ای طرف غربی نباید با زبان زور و خوی استکباری با مسائل برخورد ‎کند.  “ابراهیم آقامحمدی” در گفت‎وگو با ایسنا ، اظهار کرد: بحث مذاکرات هسته‎ای ایران در مرحله بسیار حساس و سرنوشت‎سازی قرار دارد اما غربی‎ها عادت کرده‎اند که خلاف […]

1-1850

 

 

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مسائل هسته‎ای طرف غربی نباید با زبان زور و خوی استکباری با مسائل برخورد ‎کند.

 “ابراهیم آقامحمدی” در گفت‎وگو با ایسنا ، اظهار کرد: بحث مذاکرات هسته‎ای ایران در مرحله بسیار حساس و سرنوشت‎سازی قرار دارد اما غربی‎ها عادت کرده‎اند که خلاف چارچوب منطقی، حقوق بین‎المللی و اخلاق رفتار کنند و آنها می‎خواهند تنها با زبان زور و خوی استکباری با مسائل برخورد کنند تا به آنچه می‎خواهند برسند.

 وی ادامه داد: غربی‎ها تاکنون با این منش پیش آمده‌اند تا ایران از حقوق حقه خود وNPT بگذرد و این در حالیست که ایران به عنوان عضو فعال در مراودات بین‎المللی و موضوع هسته‎ای از حقوق خود چشم‎پوشی نمی‎کند.

 آقامحمدی بیان کرد: ایران تاکنون از حق خود کوتاه نیامده و شرایط آنها را نخواهد پذیرفت و چنانچه غرب بخواهد در چارچوب قوانین آژانس عمل کرده و آنچه در معاهده منع گسترش سلاح‎های هسته‎ای مبنی بر اینکه کشورهای عضو NPT حق استفاده از دانش هسته‎ای از طریق صلح‎آمیز را دارند را قبول کند بایستی امید داشته باشیم که این مذاکره به نتیجه برسد.

 نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: بعید به نظر می‎رسد که خوی استکباری غربی‎ها این اجازه را بدهد چرا که آنها برتربین و زورمدار هستند؛ چنانچه شرایط و حقوق ایران را بپذیرند، کشور ما موافقت خواهد کرد در غیر این صورت ایران زیر بار زور تا حالا نرفته و زین پس هم نخواهد رفت و حاضر نیست حق ملت ایران ضایع شود.

 آقامحمدی یادآور شد: در مجموع نظام چنین اجازه‎ای به غرب نمی‎دهد مگر اینکه براساس قوانین آژانس، NPT باشد، چنانچه این موارد را بپذیرند به نتیجه مذاکرات باید امیدوار بود هر چند بعید می‎دانم غربی‎ها حق ایران را به رسمیت بشناسند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سلام آفرین برغیرت شما آقامحمدی

  2. فقط اصلاحات

  3. شهر ما کار ندارد شهر ما آب ندارد شهر ما نانش کیفیت ندارد شهرما صنعت ندارد شهر ما سیآسی زیاد دارد شهر ما تحت پوشش زیاد دارد شهر ما جولان بیکاری دارد شهر ما بانک خوب ندارد پول میگیرند تسهیلات نمی دن شهر ما بام دارد خانه نداریم .کاش جا بام فضای سبز داشت شهر ما مدیرانش از روزمره گی رنج میبرد

  4. کاش در یک خانواده چهار نفر استخدام نمیشدند آقا صابر چرا ما را که شیش نفر هستیم یکی جذب میشد چرا پا میزنی رو حق صابر چرا چرا مگر ما نبودیم بودیم ندیدید آخر چرا در یک خانواده چهار نفر استخدام بشود چرا ما فرزند شهید برادر شهید همه بیکار اما در یک خانواده که حتی جانباز هم ندارد استخدام بشوند چرا جواب ما را کیا میخواهد بدهد من اعلام میکنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.