- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر عبدی : اعتبارات پروژه راه آهن خرم آباد – دورود طی سال ۹۵ افزایش یابد

26559_orig

 

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت افزایش اعتبارات پروژه راه آهن خرم آباد – دورود طی سال آینده تاکید کرد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، ایرج عبدی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه راه آهن خرم آباد – دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دومین بازدیدی است که از روند اجرای این پروژه داریم و این در حالیست که شش ماه پیش نیز به اتفاق استاندار لرستان و همچنین ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بازدید دیگری از این پروژه داشته ایم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه کارگاههای این پروژه فعال هستند عنوان کرد: همچنین در بحث اعتبارات سال ۹۴ نیز مشکلی وجود ندارد و در طول سال برای اجرا اختصاص پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت افزایش اعتبارات پروژه راه آهن خرم آباد – دورود تاکید کرد و گفت: باید با اقدامات و برنامه ریزی لازم اعتبارات این پروژه از محل فروش سهام صنعت فولاد و همچنین بودجه طی سال ۹۵ افزایش یابد.

عبدی تاکید کرد: اعتبارات باید طی سال ۹۵ برای بالا رفتن کار اجرای پروژه و همچنین جبران کند کاری گذشته افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روند اجرای پروژه راه آهن خرم آباد – دورود امیدوار کننده است گفت: در این راستا ما در مجلس شورای اسلامی و همچنین به کمک استاندار پیگیر تخصیص اعتبارت از محل های مختلف برای اجرای این پروژه هستیم تا در زمان مقرر به بهره برداری برسد.