تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

مرتضی محمودوند : فعالیت احزاب هیچ سودی برای مردم لرستان نداشته است

  • کد خبر : 71029
  • 15 تیر 1394 - 10:30

      مراسم افطار المومنین شنبه شب در تهران با حضور جمع کثیری از لرستانیهای مقیم پایتخت برگزار گردید. به گزارش میرملاس ؛ در این مراسم که هر ساله با همت حاج مرتضی محمودوند مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می گردد با استقبال پرشور لرستانیها همراه می شود . در خلال این […]

میرملاس 

 

 

مراسم افطار المومنین شنبه شب در تهران با حضور جمع کثیری از لرستانیهای مقیم پایتخت برگزار گردید.

به گزارش میرملاس ؛ در این مراسم که هر ساله با همت حاج مرتضی محمودوند مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می گردد با استقبال پرشور لرستانیها همراه می شود . در خلال این مراسم مشاور لرستانی دبیر مجمع در سخنانی ضمن خیرمقدم و قبولی طاعات و عبادات گفت: از اینکه به دعوت ما و دوستان پاسخ دادید و در این مراسم شرکت کردید تقدیر و تشکر می نماییم .

مرتضی محمودوند گفت: حضار محترم،امروزه با گذشت ۳۶ سال از انقلاب شکوهند ملت ایران آنطور که باید وشاید مشکلات و معضلات مردم استان حل نشده و مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

محمودوند با انتقاد از فعالیت احزاب در لرستان گفت: متاسفانه احزاب نیز نتوانسته اند به مطالبات مردم لرستان پاسخ دهند ومشکلات را حل کنند چراکه اداره حزب بصورت خانوادگی صورت می گیرد و در راستای حل مشکلات مردم قدمی برنداشته اند .

مشاور دبیر مجمع تشخیص در ادامه اظهارداشت: هیچ حزبی تاکنون نتوانسته با استفاده از فعالیتهای خود از ظرفیتها و توانمندیهای جوانان نجیب و شریف لرستانی استفاده کنند چون بدنبال سیاسی کاری بوده اند و سیاسی کاری که بدنبال تامین منافع مردمی نباشد توجیه ندارد .

وی همچنین افزود: کسی منکر کار سیاسی نیست اما سیاسیت و کار سیاسی می بایست در راستای رفاه مردم ، منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا باشد تا بتوانیم در جهت حل مشکلات مردم حرکت کنیم .

محمودوند همچنین با انتقاد از عدم استفاده از جوانان لرستانی در بدنه دولتها خطاب به مسئولین گفت: در هیچ دولتی از ظرفیت و پتانسیل و توانمدیهای های جوانان لرستانی به نحو مطلوب استفاده نشده و ضعف اساسی برای احزاب محسوب می گردد  مرتضی محمودوند در پایان سخنانش گفت: همه ما و مسئولین می بایست طوری در خدمتگزاری گام برداریم که همه طبقات لرستان در رفاه و آرامش به زندگی ادامه دهد و دغدغده ای نداشته باشند.

لازم به ذکر است این مراسم حدودا ۷ سال است بصورت مداوم با همت حاج مرتضی محمودوند و دوستانش تدارک دیده می شود و خوشبختانه با استقبال پرشور لرستانیهای مقیم مرکز و مردم استان همراه می شود ، جالب تر اینکه در این مراسم هر ساله شاهد حضور عده زیادی از مسئولین محلی و کشوری و اقشار جامعه شامل غنی و ضعیف هستیم که با حضور خودشان مهرتاییدی بر برگزاری مداوم این مراسم می زنند امیداست همه کسانیکه داعیه خدمتگزاری به مردم را دارند آنها نیز همچون بانیان این مراسم  فارغ از هرگونه مسائل جناحی و سیاسی قدمی برای مردم استان بردارند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 81در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۸۰
  1. انشاا… ببینیم روز به روز مشکلات مردم لرستان کمتر بشه . حق مردم لرستان بیش از اینی که هست باید باشد .ما مردمی هستیم که همیشه تاریخ به عشق ایران رنده بودیم منابع خدادادی زیادی هم داریم لذا نبایستی در این وضعیت باشیم .

  2. با سلام
    بنده کارمند یکی از وزارتخانه های کشورمی باشم که تاکنون با دو مدیرخرم آبادی و دو مدیر بروجردی و یک مدیرالیگودرزی درمحل خدمتم افتخار همکاری داشته ام میخواهم خدمت تمام عزیزان لرستانی که به یک منصبی میرسند عرض کنم که متاسفانه بعضی ازماها که درمنصبی قرارمی گیریم هم استانیهایه مکارخودرافراموش می کنیم البته دربین همه ما این جمله زیاد کفته شده که مالرها دوست نداریم که همشهریانیمان را درکنارخود ببینیم چون میترسیم که جایگاه خودراازدست بدهیم. بنده خودم اهل خرم آباد نیستم اما مدیران خرم آبادی (آقایان محمدرضا بهراوند شهردار سابق خرم آباد و محمدرضا ولدی از مدیران سابق استانداری لرستان) بیشترهوای هم استانیها رو داشتند با تشکراز همه عزیزان لرستانی

  3. (اللهم اغن کل فقیر)
    به امید روزی که ببینیم این افطارها برای رضای خدادرماه مبارک به فقرای شهرمان داده بشه ….
    آیابهترنیست ما که دم ازشهرخودمان میزنیم ولی به فکربیچارگان ومردم فقیر این دیار نباشیم ….خداگواه است دراین گرمای شدید خانواده ها هستند که پنکه ساده ندارن تحقیقی درحوالی شهرمان کنیم خواهیم دید مستحق کیست .
    نمیدانم چرا افطاری ها رو درمناطق فقیر نمیدن …

    • تهران مربوط به همه ایران است.لذا ای عزیزان که برای رفع مشکلات لرستان وقت می گذترند جای تقدیر و تشکر دارند .عزیزم مردم لرستان درسته که محروم و فقر زده هستیم اما دیگه گدا نیستیم .سر بی شام می خوابیم اما عزت خودمان حفظ می کنیم.

      • چرافقط بلدیم با کلمات بازی کنیم بیاییم دلسوز انه ازدیارخودمان سازندگی وکمک ودستگیری انجام بدیم.
        مگرمن گفتم تهران ازآن ایران نیست میگم بفکر شهرمان باشیم وخدا میداند این افرادنیازمند از همسایگان قدیمی خود دکتر هستند من از روی محبتی که آقای محمودوند به اهل بیت دارند گفتم وگرنه هیچ منظور سیاسی ویاتخریبی نداشتم…درپناه امام زمان عج

  4. ای کاش همه مسئولین دلسوزی وشهامت حاج مرتضی محمودوندراداشتند.ایشان یک ظرفیت بزرگ برای لرستان وغرب کشورهستند

    • دانشجوی عزیز شما چه شهامتی از ایشان دیدی؟؟؟؟ بگو تا ما هم با شهامتهای ایشان و دیگر کسانی که ادعای برتری را دارند بدونیم؟؟؟!!!
      آقای محمودوند تا کنون چه کار مهمی برای لرستان و یا شهر خرم آباد کرده؟؟؟؟؟
      لطفا شناخت خود را نسبت به هم بالا ببریم بعد ….

  5. لطفا بگویید ایشان چه کارهای برای لرستان کرده که ما بی خبریم ؟؟؟

    • ایشان این مراسم را حدود ۸ ساله که در تهران برگزار می کنه و در تمام مراسمات از مسئولین خواسته که به مشکلات جوانان لرستانی رسیدگی کنند و در ضمن تا جایی که اطلاع دارم ایشان نه پست اجرایی داشته که بتواند کاری برای مردم انجام دهد و نه در جایی که بوده کوتاهی کرده،، تعصب و غیرت ایشان در دفاع مشکلات در تهران بارها و بارها خود را نمایان کرده و هر کسی از او در تهران کاری یا مشکلی داشته با تمام وجود سعی در برطرف کردن کارش داشته

  6. با سلام بجای طرح موضوع با پایتخت نشینان بهتر بود با مردمی که می خواهیم کاری برایشان بکنیم افطارمان را صرف می کردیم

    • طرح مشکل و موضوع و بیان درست آن بسترساز رفع مشکل است آن هم در مقر و جایگاه اصلی خودش
      هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد آقای محمودوند به حق و به جا بیان کردندالتماس دعا

  7. سلام
    با احترام به ایشان
    اگر احزاب را تقویت کنند
    رَآه چاره محرومیت میباشد
    زیرا رقابت توسعه مداری شکل میگیرد

  8. دوست گرانقدرتنگ نظری وسطحی نگری تاکی؟مگرازاول انقلاب تاحالاکسی گامی برای لرستان برداشته که حاج مرتضی برنداشته.یکباردرطول تاریخ یک چهره ملی ومطرح حکومتی برای نامزدشدن به حوزه انتخابیه خرم آباداومده ومابجای حمایت چوب لای چرخش میکنیم.ایشان ذی نفوذترین وحکومتی عنصرسیاسی مالرستانی هاست که درسطحوح عالی حکومتی شناخته شده است.ایشان سابقه معاونت مهمترین وزارتخانه دولت رادرکارنامه دارند.

    • آقا مهدی عزیر پس شما آقای درویش وند که معاون وزیر دفاع بوده رو در نظر نمیگیرید که میگید از اول انقلاب تا الان یک نفر اومده؟؟؟؟ پس سردار نظری چی میشه؟؟؟؟ اینا هم بودن برادر ی کم تحقیق کن.

  9. حاج مرتضی محمودوند که مسئولیت اجرایی در دولت ها نداشتند که انتظار کارهای بزرگ از ایشان دارید دانشجو نیک گفته آقای محمودوند یک ظرفیت است که باید ازش درست استفاده بشه ان شاءالله

  10. خداشاهده وقتی نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آبادراازهرنظرباآقای محمودوندمقایسه میکنم به همشون سره.ازسابقه ونفوذوصداقت گرفته تاتیپ وقیافه.حداقل یکبارهم که شده بذاریم کسی مثل ایشون بره که سرش بهتنش می ارزه.

    • حداقل اجازه میدادی قیافه بقیه رو هم ببینیم بعد مقایسه می کردی آقای با انصاف

    • آقای منصف بی انصاف
      لطفا نظر شخصی خود را به همه کاندیداهای محترم تعمیم نده ….
      تا حالا که کار مثبتی از طرف ایشان انجام شده صورت نگرفته الکی دیگران را بزرگ جلوه ندید……

    • جناب منصف این انصافت که تیپ و قیافه دیگران رو هم زیر سوال می بره منو کشته خدا خودش به مردم رحم کنه

      • جناب راستگوی عزیزازلحن این بنده خدامعلومه که تیپ وقیافه رودراولویت آخرقرارداده.به جمله توجه کن:ازنفوذوصداقت وتوان تاقیافه.نگفته فقط قیافه.جالبه بدونی که روایت داریم وقتی دوامام جماعت باشرایط برابرداریم بهتره اون کسی جلوبره که قیافه بهتری داره.توروخدااین کسانی که توحوزه انتخابیه خرم آبادنامزدشدن چی توچنته دارن؟قیافه پیشکش .کدومشون درسطوح ملی میشناسنش؟کدومشون برنامه داره؟کدومشون…..

        • جناب ناشناس گرامی منظورم اینه وقتی بقیه کاندیداها نیامده اند و حتی قیافه آنها معلوم نیست چگونه می توان چنین قضاوتی داشت این تفکر یعنی نادیده گرفتن دیگران بعد هم کدوم طرح کدوم برنامه کدوم سرشناس . بقول سعدی که خدایش بیامرزد هرکس عقل خود را بکمال نماید و فرزند خود را بجمال

    • منصف اسمی هم از سردار درویش وند و سردار نظری ببر درویش وند هم معاون وزیر بوده دو دوره احمدی نژاد

  11. با سلام خدمت همه دوستان. حاج مرتضى محمودوند چشیام فرش زیر پاته که میایى هرچه دارم همشو یجا فداته که میایى
    حاج مرتضی کسی هست که در سن ١٣ سالگی خودشو ثابت کرده به همه، در شرایطی که خیلی ها حتی جرأت رفتن به پشت جبهه را هم نداشتن که سیب زمینی پوست بکنند حاج مرتضی تفنگ به دست گرفته و از ناموس و کشورش جانانه دفاع کرد و در این راه ٣ بار مجروح شد و به درجه رفیع جانبازی نائل گردید. ایشان پست اجرایی نداشته اند که کارخانه یا شرکتی برای ما درست کنند ولی در چند سمتی که در ورزش داشتند باز هم خود را ثابت کردند. در زمانی که عضو هیئت رئیسه فدراسیون وزنه برداری بودن بیشترین امکانات ورزشی را برای استان خود تهیه کردن که تمام ورزشکاران هنوز که هنوز است دعا گوی او هستند و از آن امکانات دوران او استفاده میکنند بیشترین ملی پوش رشته وزنه برداری استان در زمانی که ایشان عضو هیئت رئیسه فدراسیون بودند انجام گرفت. بعد هم که به عضویت در هیئت مدیره فدارسیون ورزشهای رزمی کشور نائل شدند. برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در خرم آباد برگزار کرد که به خاطر شرایط خوب میزبانی برای ورزشکارانمان بیشترین اعضای تیم ملی از بچه های استان انتخاب شدند. حال برسد به روزی که مسئولیت اجرایی به ایشان سپرده شود. من به عنوان یک ورزشکار لر تا آخرین نفسم فریاد میزنم حاج مرتضی محمودوند

  12. در کشوری که احزاب وتشکل ها فعال نباشند آن روز مرگ سیاسی آن سرزمین است و قلم جای خود رابه الم خواهد داد

  13. اه لرستون بى کس یا محمودوند یا هیچکس
    متأسفانه همین پست رفت هاى شهرمان به علت درگیرى هاى احزاب و کروه هاست که از پتانسیل خود فقط براى درگیرى وثبات خود استفاده میکنند نه پیشبرد آرمان های شهر. بیاییم فرا جناحى فکر کنیم و فقط به فکر پیشرفت شهر باشیم نه پیشرفت حزب

    • لرستان بی کس نیست و قطع والرجال هم نیست اگر چشمان خود را باز کنیم و دنبال منیت و منافع شخصی نباشیم

      • دکتر عبدی دوباره تکرار خواهد شد… ما از ورد افراد تندرو به مجلس جلوگیری میکنیم سردار ها و امیرها تا بحال هیچ کاری ب ای لرستان و خرم اباد نکرده اند

  14. سلام به خوانندگان میرملاس و درود خدا بر محور اتحاد لرستان دکتر مرتضی محمودوند که به نظر بنده حقیر ظرفیتی بی بدیل نتنها برای لرستان بلکه برای تمام لرهای سرار سر ایران می باشد

  15. با سلام
    درود بر شرف حاج مرتضی محمودوند که با شجاعت تمام از حق و حقوق ملت لر زبان دفاع می کند.
    در جواب شخصی که گفتند چرا به قشر فقیر کمک نکردند و افطاری رو در شهر خودمون برگذار نکردند باید گفت در اجتماعی که برای افطاری دور هم جمع شدند همه جز قشر ثروتمند نبودند. بلکه همان قشر زحمت کشی بودند که به دلیل نبود کسب و کار مجبور به مهاجرت شهر تهران شدند

  16. ایشان ازموقعیت بسیارخوبی درحکومت جمهوری اسلامی برخوردارندوبه ضرث قاطع بایداذعان کنم که کمترکسی ازعناصرسیاسی لرستان به اندازه ایشون مسئولیتهای والای حکومتی داشته….لرستان به یک چهره حکومتی وعالیرتبه مثل محمودوندنیازداره.

  17. مسئولیت های مهم و خطیر انسان های جامع از حیث علمی ، شخصیتی ،سیاسی و فرهنگی می طلبد که آقای محمودوند دارای این ویژگی هاست و نیز با شناختی که مسئولین رده بالای نظام از وی دارند و همچنین اشرافیت ایشان بر امور مختلف استان و کشور وحتی جهان چهره ای اثرگذار است و توان بسترسازی برای رشد شهرستان و استان را دارد خداوند به خدمتگزاران نظام توفیق روزافزون دهد

  18. دورود خدا بر حاج مرتضی محمودوند
    ان شاالله همیشه موفق و پیروز باشند

  19. جناب محمودوند همین که لر ها را با این همه منیت دور هم جمع کردید از شما ممنونیم و این نشان از مقبولیت و مشروعیت شما در بین هم استانی ها دارد

  20. دکتر محمودوند کار بسیار پسندیده ای انجام داده اید از اینکه نخبگان تهرانی نشین را برای چاره جویی در راستای حل مشکلات استان دور هم جمع کردید از شما متشکریم.
    دوستانی که انتقاد کرده اند خواهشا شما این مراسم را داخل استان بگیرید.

  21. کسی که به حزب اعتقاد ندارد چگونه میخواد کاندیدا شود متاسفم که اینگونه افراد ادعای نامزدی در انتخابات را دارند

    • آقایون عباسی فروسیدعیسی وملکشاهی رادوآقامحمدی وایمانی وامامی و…که به حزب اعتقادداشتندچه گلی به سرلرستان زدند.بادقت متن خبرروبخونیدبعدحرف بزنیدبزرگوار.محمودوندنافی حزب نیست بلکه تحزب رادرلرستان یک پروژه شکست خورده میداند

      • جناب بیرانوند
        چرا فقط زمان انتخابات سر و کله کاندیداها ( از جمله جناب محمودوند) پیدا میشه ؟؟؟؟!
        کجایند دوستان بی ادعا؟؟؟؟؟

    • نقد ایشان به فعالیت و کار حزبی در لرستانه ، اگه احزاب در لرستان درست فعالیت و عمل کردن پس چرا وضعیت لرستان اینگونه است از فقر و بیکاری می نالد منصفانه نقد کنید و نظر بدید

  22. با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات دوستان عزیز
    گویی انتخابات مجلس شورای اسلامی روز به روز نزدیک تر میشود و چهره هایی که از انتخابات گذشته تابحال خبری از آنان نبود!!! بشتر دیده می شوند…
    حق یار و نگهدارتان

  23. درود خدا بر شیر مرد بی ادعا حاج مرتضی محمودوند

  24. سلام
    وجدانا اصل مطلب و عنوان کرده ،عمق صحبتهای ایشون عامل اصلی عقب ماندگی استان و نشون میده ،وجدانا درود خدا بر شرف اینچنین بزرگواری

  25. دوست گرانقدرواصلاح طلب ازلحن وطرز کلامتان مشهوداست که بی اساس وکینه جویانه صحبت میکنیدوشناختی ازجناب محمودوندندارید

  26. محمودوندازگزینه های تصدی یکی ازوزارتخانه های دولت بودند………جهت اطلاع

  27. بعضی از دوستان خیلی شلوغش کردند این شخص هم مثل یک لر تبار تهرانی نه مسولیت افتخار مباره نه تیب ونه ذی نفوذی بیایم صداقت را در عمل قرار دهیم من از لر نشین ها بلدم در تهران مسولیتش و نفوذش صد برابر این آقا هست دوتا کارگر لر از تهران پیمانکار طلبشان نداد گفته برید شکایت کنید شانس دوتا کارگر حراست آن وزارت لر بوده رفته بودن دفترش گفت پولم گرفتیم از پیمانکار بلیط هم برا شهر مان داد و هر نفر سیصد اضافه داد این میگم مسول لر

  28. حضرات پایتحت نشین من به عنوان یک لرستانی از شما می \رسم چرا شهر ودیار خودتان را فراموش کرده اید وبه تهران رفته ای و قصد بازگشست ندارید؟من به شما عزیزان عرض می کنم خدا وکیلی کدومتان قصد دارید بعد از باز نشستگی به لرستان بر گریدید/.شما مدینه فاضله تان تهران است و دوست دارید انجا کمار کنید زندگی کنید وبمانید پس لطفا سنگ ما را به سینه نزنید ما همچنان می مانیم با فقز خود می سازیم من نمی دام این بزرگوار کی هست کجا هست وچه شغلی دارد اقای مخمود وند من کلی غرض کردم منظورم فرد خاصی نبود اما از اقای لنکرانی وزیر دولت احمدی نزاد یاد بگیرید بعد از بر کناری از وزارت به کرمان برگشت

  29. محمودوند هم مثل اقامحمدی از مخلصان رهبری است و تو دهن ضد ولایت فقیه میزند

  30. باسلام حرف اقای محمودوند بحث نبود احزاب نیست ایشون از احزابی که بعد از به قدرت رسیدن وسو استفاده از رای واعتماد مردم فقط به فکر خانواده واقازاده ها وفوق فوقش چند تا از رفقاشون هستند میگن .وبرادر عزیز با گذشت سی وچند سال میشه بفرمایید احزابی که درراستای خدمت مردم لرستان قدم برداشتند کدومند مگر به غیر ازاین که فقط ازمردم بعنوان سکوی پرتاب استفاده کردن کدوم حزب دراستان ما بعد از حاکم شدن از نخبگان وصاحبان فکر وایده برای پیشرفت استان استفاده کردند هنرشون این از ابدارچی تامدیر کل اموزش وپرورش جابجا کنن کجا به توانایی افراد نگاه شده .خیلی از بزرگان وصاحبان اندیشه که میتونستند به داد این مردم مظلوم برسن توسط همین احزاب خانه نشین شده ویا ازدیار خود ترد شده اند .پس باید به دور از شعار دادن به کسانی اعتماد کنیم که دایره مدیریت ونخبه پروری رو محدود به افراد تحت امرشون نکنند وبه درستی از همه ظرفیتها استفاده کنند

  31. میزان رای ملت است. دورود خدا بر مردم لرستان و حاج مرتضی محمودوند در زمانی که هیچ کس جرات انتقاد از دولت قبل رو نداشت وهمه فعالین به به چه چه برای دولتمردان گذشته میکردند این فقط اقای محمودوند ومردم خرم اباد بودند که خیانت وچپاول معاونین وبرخی دولتمردان دولت گذشته رو افشا کردند وبا ایجاد اتحاد بی سابقه میان اصلاح طلب واصول گرا یان واقعی باشهامت تمام مقابل جریان انحرافی ودزدان بیت المال ایستادند وخدا روشکر الان یک به یک دارند به سزای کارهاشون میرسند.واین قضیه شعور سیاسی بالای اقای محمودوند و حقانیت مردم لرستان رو میرسونه.البته اقایون هم بادزدیدن رای مردم که هنری به غیر از دزدی بلد نیستند خاستند به خیال خودشون تلافی کنند و ضربه به ایشون بزنند.ولی بدخواهان ما قوم بزرگ لر باید بدونند ما همواره جوانان اگاه وبالیاقت داریم که درمقابل کج فهمی وعوام فریبی دولتمردان بایستند.

  32. درود بر حاج مرتضی محمودوند مشکل‌گشای شهرمون

  33. عشق منى حاج مرتضى محمودوند دوستت داریم یه گله کر دیارى

  34. با سلام مرتضی همون کسیه که مردم میخوان چهار سال پیش که کسی جرات نداشت اسم مقامات دولتی که متخلف بودن رو بیاره محمودوند اونهرو فریاد زد و واقعیت ها رو گفت صراحت گفتاری و اشرافیتی که به مسایل کلان کشور داره ویژگی برجسته ایشونه دانشجوی دکترا روابط بین الملله ریس دانشگاه مجمع تشخیص مصلحت نظامه نایب ریس کمیسیون امنیت ملی دبرخانه مجمع است بعضی دوستان گفتن چه کار کرده واسه شهرش زمانی سیزده ساله بود برا دفاع از شرف مردم به جبهه رفت جانباز شد و برگشت هر کسی از استان هر کاری داشت مرتضی به دیده منت پیگیر کارش بوده مرتضی از تمام نمایندگان لرستان نفوذ بیشتری داشته و دارد با سران نظام ارتباط نزدیک تری دارد قسم به قران محید مرتضی محمودوند خیانت به رای مردم نمیکند یا علی

  35. برادران وخواهران عزیز به خدا فسم که ما الان بر سرسفره ماه رمضانش میهمان هستبم اقای محمودوند کسی هستند که بر سر مصالح وعزت وشرافت مردم لر با هیچ کی وهیچ چیز معامله نخواهد کرد وبه خاطر متاع چند روزه دنیا مثل خیلی از اقایون به خاطر خوشایند این واون به مر دمش پشت نخواهد کردوبارها ثابت کرده شجاعانه درد دل مردمش هر جا که نیاز باشه رو بدور از مسایل جناحی بیان کرده وبه قول خودایشون که بارها در محافل وسخنرانیهای عمومی گفتندبر سر مصالح ودفاع از تمامیت عزت وشرافت این مردم تعارفی با کسی ندارم. به درستی در زمانی که برخی از دولتمردان گذشته به دنبال مردم فریبی بودند وخودشون پاکترین معرفی میکردند تنها اقای محمودوند شجاعانه مقابلشون ایستاد وبا نام ونشان رسواشون کرد وخدا رو شکر الان دارند به سزای عملشون میرسن.

  36. درود خدا بر بزرگ مرد لر

    • ما جوانان لرستانی حمایت دوباره خود را از دکتر عبدی اعلام میکنیم… و خواستار حضور دانشمند عزیز دکتر رضا سپه وند در عرصه انتخابات هستیم

  37. با سلام،بنده خود به شخصه در جلسه حضور داشتم و فیلم هر دو سخنرانی؛هم مال سردار محمودوند و هم اقای دکتر عباسی فرد رو گرفتم و دارم.اصلا سردار همچین حرفی نزد و سایت خبر انلاین که خبر رو زده یا برداشت اشتباه داشته از صحبتها یا اینکه سانسور کرده!!!اقای محمودوند فقط ناراحتی و گلگی کردن از هم استانی(که نامش رو نبرد)و گفت این عزیز گفته چون جلسه سیاسی من نمیام.که سردار گفت این جلسه یه افطارالمومنین و کاری به جریان و حزب خاص نداره.فقط همین!ولی سخنرانی دکتر عباسی بینظیر بود و برای جلسه هم نام انتخاب کردن و اسمش رو از این پس چشم روشنی گذاشتن.امین جان امیوارم محبت کنی و کامنت بنده رو درج نمایی و اگر لازم بود تا فیلم هر دو سخنرانی رو برات ارسال کنم؟

    • بنده نیز در آن جلسه حضور داشتم و حاجى بسیار محکم تأکید کرد که حزب و جناح هیچ کارى براى مردم شهرمان نکرده اند
      فیلم تمام سخنرانى رو هم با گوشى خودم گرفتم پس جناب حرف حاجیو لوس نکن لطفاً موفق و مؤید باشى برادر

  38. من دولت تعیین میکنم من به پشتیبانى این ملت دولت تعیین میکنم
    همیشه این حرف امام خمینى (ره) توى گوشم نجوا میکرد که امام میگفت من به پشتیبانى این ملت ملت ملت دولت تعیین میکنم نه به پشتیبانى حزب و گروه
    وقتى که این خبر را خواندم اشک شوق در چشمانم حلقه زد و لازم دیدم که درد دلى کنم
    درود بر برادر بسیجى حاج مرتضى محمودوند که هنوز که هنوز است پیرو خط امام و رهبرى هستند و فریاد میزنند زنده باد ملت
    بنده تا الان فکر میکردم دیگر کسى پیدا نمیشود که فریاد بزند فقط ملت نه حزب و دسته، ولى کنون به خود میبالم که سربازهاى امام هنوز که هنوز است هستند تا براى احقاق حق مردم فریاد براورند.
    آرزوى موفقیت براى دلسوزان نظام مخصوصاً برادر حاج مرتضى محمودوند

  39. سلام این مطلب را جهت روشن شدن اذهان خوانندگان عرض می نمایم:مراسم افطار المومنین که هر ساله در تهران بر گزار می گردد هم امسال و هم سال های قبل به همت چندین نفر از عزیزان لرستانی ساکن تهران انجام شده و حاج مرتضی محمودوند نیز یکی از این افراد میباشد .حال عنوان نمودن نام ایشان به عنوان بانی مجلس ضایع نمودن حق زحمت کشانی است که در برگزاری این مراسم شرکت نموده بودند.

  40. فقط افتخار لرستان دکتر عباسی فرد

  41. سلام مجدد
    گویا خیلی ها کاسه داغ تر از آآآآش شده اند….متاسفانه
    این یا آن یکی چه فرقی به حال من وشما دارد؟؟؟!!!
    متاسفانه عده ای خود را وارد عمل کرده و جز اینکه عرض خود را میبرند هیچ کار دیگری نمیکنند
    نه یک بار بلکه صد بار

  42. عدم وجود احزاب یعنی از آب گل آلود ماهی گرفتن .آیا کارکرد احزاب درسته بوده .آیا احزاب بدرستی خودشون معرفی کردند آیا احزاب پایند به قوانین خاص حزب داری بودند تا سودی برای مردم داشته بشند..عدم وجود حزب یعنی اینکه مردم بدون شناخت کافی به پای صنوق آمدن و از این بین کسانی بدون کار درست حزبی ، بدون اینکه هیچ تعهدی در قبال اعتمادی که مردم به آنها می کنند از زیر بار مسئولیت فرار کردند. اگر حزب نباشه فرد انتخاب شده کوچکترین مسئولیتی نداره .احزاب باعث می شوند که نماینده قول و وعده های خودشو عملی کنه و یا هیچ قول بدون پشتوانه ای به مردم ندهد.
    بنده خودم را می گویم از هیچ حزب درست حسابی ندیم . این آقای محمودوند فکر کرده که ذهنیت مردم نسبت به حزب توی لرستان منفیه و با این حرف خواسته نظر مردم را جلب کنه .ما تا کنون کارکرد درست احزاب را ندیدم که سود و یا زیان آنها را بدانیم .اتفاقا وجود احزاب مستقل و متعهد موجب می شود از حیف میل اموال مردم جلوگیری شود . رقابت بین احزاب موجب رقابت بهتر و در نتیجه امور مملکت بهتر جاری می شود.

  43. دوستان کسی که از حال روز ما لرها خبر نداره برای پست مقام لرستان راترک کرده حال برای ما تعین تکلیف میکند

    • همه جای ایران سرای من است
      رزمنده عزیز اصل رزمندگی به اینه که دفاع از کیان سرزمین و ناموس وطن نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزها مدنظر باشد و این افتخار بزرگی است و نیز داعیه خدمت کردن و داشتن اهداف متعالی با مرتبط شدن با افراد با نفوذ کشور و تصمیم ساز کشوری میسر است و این مهم با محدود کردن خود منافات دارد و اتفاقا این از امتیازات ویژه حاج مرتضی محمودوند می باشد که او را در پایتخت به نیکی می شناسند و دارای جایگاه است و در صورت بسترسازی مناسب می تواند از این اهرمها برای خدمت رسانی مناسب بهره گیرد

      قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
      در پناه حق

  44. درود بر حاج مرتضی محمودوند فقط تو به فکر این دیار هستى وگرنه سیاسیون فقط منافع خود را مد نظر دارند

  45. باکمال احترام به جناب محمودوند عرض می کنم انتخاب شما یک آزمون وخطای دیگری خواهد بود وبهتر است خود را مدیون مردم نکنید.

  46. جمع کردن بزرگان به دور هم فارغ از مسایل ودیدگاهای جناحی وفقط به خاطر توسعه وپیشرفت استان هنر مردانی که بدور از حاشیه دلشون برای دیار و عشقه مردمشون میتپه وبا درد وناراحتی اونها به درد واز خوشحالیشون شاد میشن .عزیزان با یک نگاه کلی به استانهایی که به رشد وتوسعه رسیدند ویه کم تحقیق میبینیم در مسیر توسعه دیارشون اختلافات حزبی وجناحی رو کنار میزنن ویک صدا از شهر واستانشون دفاع میکنند همین کاری که اقای محمودوند ودیگر دلسوزان انجام میدند و دور هم جمع کردن بزرگان سیاسی استان باعث شده بعد از سی وچند سال حداقل به چشم بیایم وحساب ویژه روی مدیران استان کنند .وبعد ازسالها از مدیریت بومی استفاده کردن از برکات همین نشستها وهم فکری هاست..خدارو شکر الان مدیریت عالی استان از برادران توانمند ودلسوز این استان وکمترینش این که با رسوم فرهنگ وزبان ما اشناست.اگر ماهم این رو نهادینه کنیم واولویت اول سیاسیون رشد وتوسعه استان باشه میتونیم از تمام ظرفیتها ونیروی انسانی توانمند به دور از هم جناح وهم حزب بودن برای پیشرفت استان بهره بگیریم ..با تشکر

  47. سلام و درود خدمت خوانندگان میرملاس
    حاج مرتضى عزیز راه تو راه خدا است و خدا پشتیبان توست به امید خدا در انتخابات آینده حماسه اى دیگر مى آفرینیم به عشق مولا علی(ع) و پیرو راه على
    تو تنها امید شهر مظلوم منى در این شب قدر دعا گوى شما هستم

  48. من به دعوت هیئت عشاق العباس لرستانیهای مرکز به این افطاری رفتم البته به سخنرانی این اقا نرسیدم وموقعی مه اقای عباسی صحبت از برکات گلونی میکردند وارد سالن شدم .بهرحال دعای این افطاری رو به جان حسین اقا سلوک دوست قدیمی وهم محلی خوذم در کوچه ارزاق کرذم .حالا این اقا میخواد ازکدوم حوزه انتخابیه کاندید بشه. ..

  49. نه باایشان نسبتی دارم ونه اگر قصدکاندیداتوری داشته باشندبه ایشان رای میدهم.اماواقعیت برای من به این موضوع ختم نمیشود .اگرایشان به گفته هایشان اعتقاد داشته باشنداولین لرستانی هستند که واقعیت راازدیدگاه یک لردرکسوت مقامات بلند پایه مدیریتی کشوربیان میکنند.مگرغیرازاین است که همیشه یک دوره نمایندگی وکلای ماصرف جابجاییهای بیهوده وناروا میشود..هرکس باورنداردمروری داشته باشدبه تلاشهای نمایندگان لردراین روزهابرای عمران وابادی لرستان .این اقایان سال قبل چرااینگونه نبودند…محرومیتهای استان ما حاصل غفلت کدامشان بوده ویاهست ازاقای عباسی فردنماینده دوراول گرفته تا اقایان حال….بخواهیم تااین نمایندگان درمناظرات تلویزیونی استانی حاضر شده وپاسخگوباشند..همه نمایندگان ازدوراول تا به حال …اقای محمودوندچنین خواسته هایی را عنوان کنندوازصداوسیمای لرستان بخواهندبابرگداری چنین مناظراتی این نمایندگان پاسخگوی این همه مشکلات استان باشند….

  50. اصلح مردمی راستگو حاج مرتضی محمودوند

  51. به نظر میاد ضرورت دارد به دو جهت به آقای محمودوند تبریک بگوییم اول از این جهت که طرفدران محکم و کثیری دارند آن هم عامه مردم جهت دوم تعدادی از کامنت های مخالفین حکایت از موقعیت سیاسی اجتماعی خوب ایشان دارد چون نوشته های آنها مغرضانه است و احساس خطر و شکست می کنند
    در پناه حق

  52. کجایند مردان بی ادعایی که جان خود را روی مین های دشمن از دست دادند تا گروهان راه خود را ادامه دهند….
    هرکس به فکر خویش است……
    دوای درد هیچ خلق خدایی نمیشود

  53. کاملا یک عکس تبلیغاتی…. نماینده فقط دکتر عبدی

  54. سلام و درود خدمت حاج مرتضى محمودوند شما زمان جنگ خودتونو ثابت کردین که در سن ١٣ سالگی از ناموس من دفا کردین الان بنده ٢٢ سال سن دارم و خجالت میکشم از گل روی شما. به شما قول میدهم بنده و خانواده محکم از شما و آرمانهایتان دفاء خواهیم کرد به شرفم قسم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.