- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مرتضی محمودوند : فعالیت احزاب هیچ سودی برای مردم لرستان نداشته است

میرملاس 

 

 

مراسم افطار المومنین شنبه شب در تهران با حضور جمع کثیری از لرستانیهای مقیم پایتخت برگزار گردید.

به گزارش میرملاس ؛ در این مراسم که هر ساله با همت حاج مرتضی محمودوند مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می گردد با استقبال پرشور لرستانیها همراه می شود . در خلال این مراسم مشاور لرستانی دبیر مجمع در سخنانی ضمن خیرمقدم و قبولی طاعات و عبادات گفت: از اینکه به دعوت ما و دوستان پاسخ دادید و در این مراسم شرکت کردید تقدیر و تشکر می نماییم .

مرتضی محمودوند گفت: حضار محترم،امروزه با گذشت ۳۶ سال از انقلاب شکوهند ملت ایران آنطور که باید وشاید مشکلات و معضلات مردم استان حل نشده و مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

محمودوند با انتقاد از فعالیت احزاب در لرستان گفت: متاسفانه احزاب نیز نتوانسته اند به مطالبات مردم لرستان پاسخ دهند ومشکلات را حل کنند چراکه اداره حزب بصورت خانوادگی صورت می گیرد و در راستای حل مشکلات مردم قدمی برنداشته اند .

مشاور دبیر مجمع تشخیص در ادامه اظهارداشت: هیچ حزبی تاکنون نتوانسته با استفاده از فعالیتهای خود از ظرفیتها و توانمندیهای جوانان نجیب و شریف لرستانی استفاده کنند چون بدنبال سیاسی کاری بوده اند و سیاسی کاری که بدنبال تامین منافع مردمی نباشد توجیه ندارد .

وی همچنین افزود: کسی منکر کار سیاسی نیست اما سیاسیت و کار سیاسی می بایست در راستای رفاه مردم ، منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا باشد تا بتوانیم در جهت حل مشکلات مردم حرکت کنیم .

محمودوند همچنین با انتقاد از عدم استفاده از جوانان لرستانی در بدنه دولتها خطاب به مسئولین گفت: در هیچ دولتی از ظرفیت و پتانسیل و توانمدیهای های جوانان لرستانی به نحو مطلوب استفاده نشده و ضعف اساسی برای احزاب محسوب می گردد  مرتضی محمودوند در پایان سخنانش گفت: همه ما و مسئولین می بایست طوری در خدمتگزاری گام برداریم که همه طبقات لرستان در رفاه و آرامش به زندگی ادامه دهد و دغدغده ای نداشته باشند.

لازم به ذکر است این مراسم حدودا ۷ سال است بصورت مداوم با همت حاج مرتضی محمودوند و دوستانش تدارک دیده می شود و خوشبختانه با استقبال پرشور لرستانیهای مقیم مرکز و مردم استان همراه می شود ، جالب تر اینکه در این مراسم هر ساله شاهد حضور عده زیادی از مسئولین محلی و کشوری و اقشار جامعه شامل غنی و ضعیف هستیم که با حضور خودشان مهرتاییدی بر برگزاری مداوم این مراسم می زنند امیداست همه کسانیکه داعیه خدمتگزاری به مردم را دارند آنها نیز همچون بانیان این مراسم  فارغ از هرگونه مسائل جناحی و سیاسی قدمی برای مردم استان بردارند .