تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

دکتر عبدی : مدیران لرستان زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند

  • کد خبر : 71034
  • 15 تیر 1394 - 10:35

  نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: مدیران استان زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنند تا جوانان صاحب شغل شوند. به گزارش میرملاس به نقل تسنیم؛  ایرج عبدی عصر امروز در همایش روز صنعت و معدن که در سالن جلسات اداره کل صنعت و معدن لرستان برگزار شد، اظهار داشت: لرستان یکی از استان‌هایی است […]

139403111708272185412433

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: مدیران استان زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنند تا جوانان صاحب شغل شوند.

به گزارش میرملاس به نقل تسنیم؛  ایرج عبدی عصر امروز در همایش روز صنعت و معدن که در سالن جلسات اداره کل صنعت و معدن لرستان برگزار شد، اظهار داشت: لرستان یکی از استان‌هایی است که بیکاری بالایی دارد و برای حل اشتغال چشم‌انداز روشنی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه گرفتاری استان لرستان در بحث اشتغال جدی است، افزود: اگر چشم‌انداز ۲۰ ساله استان به همین روال ادامه داشته باشد به نتیجه نمی‌رسیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس عنوان کرد: حل مشکل بیکاری و توسعه صنعت، معدن و تجارت استان به دست بخش خصوصی است بنابراین اگر توسعه بخواهد شکل بگیرد شرط اول آن این است که اقتصاد شکل بگیرد.

وی بیان کرد: اقتصاد کشور در حوزه کلان مشکل جدی دارد رئیس‌جمهور کشور در تلاش است موانع را رفع و بازارها فعال شوند بنابراین اقتصاد کشور مسئله جدی است که بایستی حل‌وفصل شود.

عبدی تصریح کرد: ارتباط اقتصادی ایران با کشورهای همسایه قطع است شده است به‌گونه‌ای که می‌توان گفت برخی از کشورها اقتصاد ایران را نمی‌شناسند و ما هیچ مراوده‌ای با کشورهای همسایه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه در سطح کلان کشوری مشکل‌داریم سوء مدیریت به معنای متفاوت بودن باور مدیران با یکدیگر در لرستان به‌گونه‌ای است که باورهایمان را متفاوت کرده است.

نماینده مردم خرم‌آباد بابیان اینکه اقتصاد یعنی خلق ثروت، گفت: استان لرستان نگاهش مخالف خلق ثروت است بنابراین باید در لرستان افرادی را پای‌کار بیاوریم که قیمت ظرفیت‌های استان را بالا ببرد.

وی اظهار داشت: امنیت سرمایه‌گذاری که باب شده در استان لرستان وجود ندارد به این معنی است که سود در سرمایه‌گذاری امنیت ندارد بنابراین بایستی شرایطی را برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم کنیم و سرمایه‌گذارانی وارد استان شوند که به چیزهای کم‌قیمت استان ارزش بخشیده و قیمت آن‌ها را بالا ببرند.

عبدی افزود: باید در استان فضایی فراهم شود که همه مدیران برای سود کردن سرمایه‌گذار تلاش کنند، اگر مدیران و مردم تصورشان این باشد که افرادی در خارج از استان بخواهند مشکلات ما را حل کند امکان‌پذیر نیست.

وی بابیان اینکه اگر بنا است جوانان استان صاحب شغل شوند مدیران استان بایستی زمینه را برایشان فراهم کنند، عنوان کرد: باید دقت داشته باشیم سرمایه‌گذاری استان در چه زمینه‌هایی مشکل دارد و کارهایی در جهت رفع آن آسیب‌ها انجام دهیم.

نماینده مردم خرم‌آباد با اشاره به اینکه نباید در بحث صدور جواز بخش خصوصی اذیت کنیم، بیان کرد: اگر در حوزه سرمایه‌گذاری استان شیوه‌ها عوض شوند خیلی از مسائل استان قابل‌حل است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. این حرفهای که حضرتعالی می زنین همون شعارهای نیست که قبل از انتخابات میزدین حالا چه شده دوباره اومدی سر حرف اولت مگه تا الان کجا بودی

  2. جنابعالی که نماینده ای نتونستی کاری بکنی دیگه مدیران رو به حال خودشون بذار …………..

  3. دکتر رویا هات تمام

    • با ادای احترام
      کاش میشد به نماینده قوی خرم آباد جناب دکتر عبدی فرصت تکرار میدادیم تا همچنان بر حیثیت لرستان و قوم لر بیافزاید. دفاع دکتر عبدی در مجلس و احیای عزت لرستان و فشار دلواپسان حوزه لرستان ما را به یاد رشادت های دکتر ظریف در مجامع بین المللی می اندازد.
      ****** دکتر عبدی ======دکتر ظریف لرستان

  4. با ادای احترام
    کاش میشد به نماینده قوی خرم آباد جناب دکتر عبدی فرصت تکرار میدادیم تا همچنان بر حیثیت لرستان و قوم لر بیافزاید. دفاع دکتر عبدی در مجلس و احیای عزت لرستان و فشار دلواپسان حوزه لرستان ما را به یاد رشادت های دکتر ظریف در مجامع بین المللی می اندازد.
    ****** دکتر عبدی ======دکتر ظریف لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.