تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر کائیدی : جاده‌های پلدختر در انتظار بهره‌برداری کارآمد

  • کد خبر : 7108
  • 31 تیر 1391 - 12:00

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر درمجلس، گفت :توسعه حمل ونقل جاده ای نقطه اولیه استارت توسعه روابط تجاری در کشور به شمارمی آید واین در حالی است که با بهره برداری از جاده های پلدختر- خرم آباد- و پلدختر -اندیمشک می‌توانیم شاخص اقتصادی این حوزه انتخابیه را به نحو مطلوبی افزایش […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر درمجلس، گفت :توسعه حمل ونقل جاده ای نقطه اولیه استارت توسعه روابط تجاری در کشور به شمارمی آید واین در حالی است که با بهره برداری از جاده های پلدختر- خرم آباد- و پلدختر -اندیمشک می‌توانیم شاخص اقتصادی این حوزه انتخابیه را به نحو مطلوبی افزایش دهیم.

 علی کائیدی در گفت وگو با خانه ملت،افزود: بیکاری معضل اجتماعی است که درمان آن در دستان دولت است ؛به همین علت دولت باید راه های ارتباطی این حوزه انتخابیه را به  نحوی  مطلوب به دیگر استان ها متصل کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه راه‌های ارتباطی  یک مشکل زیرساختی است که نیاز به اجرای سیاست‌های راهبردی  و عمرانی ازسوی دولت دارد.

کائیدی افزود: سرمایه‌گذاری دربخش عمرانی و حمایت ازسرمایه‌گذاران از جمله راهکارهای مهم در راستای توسعه رونق اقتصادی و اشتغالزایی دراین حوزه انتخابیه به شمارمی‌آید.

نایب رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، یاد آورشد: دولت باید با نگاه عمرانی جاده های این حوزه انتخابیه را توسعه دهد این امر موجب می‌شود به زودی شاهد کاهش حجم  ترافیک  و تصادفات در استان لرستان باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن عرض تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی جناب آقای دکتر کائیدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.