تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

استخدام ۲۳ رفتگر لیسانس و فوق لیسانس در شهرداری خرم آباد

  • کد خبر : 71156
  • 17 تیر 1394 - 12:26

  به گزارش میرملاس ؛ شهردار خرم آباد گفت: ۱۵۰ نیروی جدید توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظیف این شهر بکار گرفته شده اند که در بین آنها ۲۳ نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند. یحیی عیدی بیرانوند روز سه شنبه به ایرنا گفت: امسال درمجموع حدود ۲۰۰ نفر در […]

 

به گزارش میرملاس ؛ شهردار خرم آباد گفت: ۱۵۰ نیروی جدید توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظیف این شهر بکار گرفته شده اند که در بین آنها ۲۳ نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند.

یحیی عیدی بیرانوند روز سه شنبه به ایرنا گفت: امسال درمجموع حدود ۲۰۰ نفر در بخش خدماتی و رفتگری شهرداری مشغول بکار شده اند که با توجه به وسعت شهر بکارگیری ۲۰۰ نفر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نیروهایی که برای تنظیف شهر به کارگیری شده بودند از هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند.

برخی سایت های خبری به نقل از مدیرعامل شرکت خصوصی طرف قرارداد با شهرداری خرم آباد از متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم آباد خبر داده بودند.

شهر خرم آباد مرکز استان لرستان بیش از ۴۵۰هزار نفر جمعیت دارد.

استان لرستان طی چند سال گذشته در رتبه نخست بیکاری در بین استانهای کشور قرار داشت که در بهار امسال دو رتبه تغییر کرده است.

بر اساس آمارها ۱۲۰ هزار جویای کار در ۱۵ مرکز کاریابی این استان نام نویسی کرده اند. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. متاسفم ……

  2. افرین بر غیرت نمایندگان و مسولان شهر خرم ایاد یکی مثل مرتضی محمودوند حلال مشکلات است

  3. واقعا جای تاسف دارد و برای وکلای مردم متاسفم

  4. احتمالا این دوستان تبدیل وضعیت را نشانه رفته اند

  5. دراول لازم می دانم به غیرت کسانی که با این مدرک در این شغل استخدام شده اند احسنت بگویم چون به هر حال ه ر کاری مخصوص قشر خاصی نیست بلکه همه افراددر چنین مشاغلی می توانند مشغول شوند دوم اینکه از لحاظ جامعه وعرف وقوانین مدیریتی به شکلی هست که باید هرکسی را در سطحی منصوب کرد که توانمندی آن بخش با توجه به تخصص وسواددر آن بخش بالاتر باشد ولی از آنجا که اینکار تقریبا به تخصص وسواد پایین هم جواب می دهد برای استان خود متاسفم که چنان باید آمار بیکاری بالا باشد که کسانی که به هزار امید دنبال درس رفتند به امید کارهایی که شاید در۱۵سال پیش قبل از کنکور ودرس نیز می توانستند به آن دست یابند حالا سر وکله خرد می کنند….واین یعنی تاسف از نوع سازمانی وانسانی…بخاطر اینکه این جوانان بدلایل اشتباه و بیلیاقتی مسئولین ۱۵ سال از زندگی عقب مانده اند ولی بخاطر آبرو وزندگی حاضرند لقمه حلال کسب کنند تحت هر شرایطی وبا هر دیدگاهی نسبت به این اشخاص…امیدوارم مسئولین لااقل همانند فرزندان خود بفکر دیگر زحمتکشان این مرزو بوم باشند…

  6. به این میگن خدمات شهری رفته گر تحصیل کرده

  7. واقعا درد اور است……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.