تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس شورای شهر خرم آباد: در هیچ انتصابی از شهرداری دخالت نداریم

  • کد خبر : 71226
  • 18 تیر 1394 - 1:51

  صدو و سی و دومین جلسه شورای شهر خرم آباد با حضور رئیس و اعضای شورای شهردر محل این شورا برگزارشد. به گزارش میرملاس به نقل خبرآنلاین ؛ در ابتدای این جلسه علی جهان آرا رئیس شورای شهر خرم آباد سخنان خود را با ملاک عمل قرار دادن قرآن در همه کارها آغاز کرد […]

1

 

صدو و سی و دومین جلسه شورای شهر خرم آباد با حضور رئیس و اعضای شورای شهردر محل این شورا برگزارشد.

به گزارش میرملاس به نقل خبرآنلاین ؛ در ابتدای این جلسه علی جهان آرا رئیس شورای شهر خرم آباد سخنان خود را با ملاک عمل قرار دادن قرآن در همه کارها آغاز کرد و گفت: اکثر مصوبات شورا توسط کمیته انطباق فرمانداری تائید شده که این امر نشان دهنده قانون مندی و خردگرایی اعضای شورای شهر خرم آباد و کمیته انطباق فرمانداری این شهر است.

وی با بیان اینکه تعامل فرمانداری خرم آباد و چهارمین دوره شورای شهر خرم آباد در سطح بالایی قرار دارد اضافه کرد: در جلسه قبل دو تذکر آیین نامه ای خطاب به فرمانداری خرم آباد داده شد که فرمانداری نیز در جوابیه منتشر شده این موضوعات را نه رد و نه تائید کرد.

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: اگر دو موضوعی که جلسه قبل توسط شورای شهر خرم آباد به فرمانداری داده شد سبب رنجش این نهاد شده است این موضوع را تصحیح کرده و خواستار توجه به تعاملات دو طرف بیش از گذشته هستیم.

جهان آرا با اشاره به اینکه از برخی موضوعاتی که توسط اعضای شورای شهر که با صداقت مطرح می شود ممکن است برداشت سوء شده و مورد سوء استفاده برخی ها قرار گیرد عنوان کرد: اعضاء شورای شهر خرم آباد علی رغم اینکه خواستار اصلاح وضعیت نیروی انسانی در شهرداری خرم آباد هستند ولی در هیچ انتصابی دخالت مستقیم نداشته و دخالت ها عموما در حد پیشنهاد بوده است.

وی بیان داشت: من صحبت های جلسه پیش اعضای شورای شهر خرم آباد را مبنی بر دخالت اعضا در امور جاری شهرداری و انتصابات آن دخالت می کنند را صریحا تکذیب می کنم اگر هم چنین موضوعی گفته شده از سر دردمندی بوده و در حد پیشنهاد مطرح شده است.

رئیس شورای شهر خرم آباد ادامه داد: شاید اعضاء شورا گاهی وقت ها افرادی را برای انتصاب برخی پست ها به شهردار پیشنهاد دهند اما این دلیل نمی شود که شهردار حتما از این افراد استفاده کند و اعضاء شورای شهر حتی در انتصابات شورای شهر و شهرداری هم دخالتی نداشته اند.

جهان آرا با اشاره به اینکه چشمان تیزبین شورا اجازه هرگونه تخطی از قانون به احدی از افراد فعال در حوزه مدیریت شهری را نخواهد داد تصریح کرد: همچنین ما خود را مکلف به عدم دخالت در حوزه اجرا دانسته ولی نظارتمان را همچنان ادامه خواهیم داد و تمام فعل و انفعالات شهرداری خرم آباد را رصد خواهیم کرد.

وی افزود: بنا نیست اگر اعضاء شورای شهر از شهردار سوالی بپرسند این موضوع توسط رسانه ها در بوق و کرنا شده چرا که این سوالات روال و مشی روزانه شوراست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.