تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جسد جوان غرق شده ازنایی از آب بیرون کشیده شد

  • کد خبر : 71262
  • 19 تیر 1394 - 0:44

  فرماندار الیگودرز گفت: پس از دو ساعت تلاش غواصان سازمان آتش‌نشانی الیگودرز جسد جوان ۲۰ ساله ازنایی از دریاچه سد دره حیدر الیگودرز بیرون کشیده شد. به گزارش میرملاس ، ولی‌‌الله میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عصر امروز داوود محرابی که به همراه دو نفر از دوستان خود برای شنا در […]

images

 

فرماندار الیگودرز گفت: پس از دو ساعت تلاش غواصان سازمان آتش‌نشانی الیگودرز جسد جوان ۲۰ ساله ازنایی از دریاچه سد دره حیدر الیگودرز بیرون کشیده شد.

به گزارش میرملاس ، ولی‌‌الله میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عصر امروز داوود محرابی که به همراه دو نفر از دوستان خود برای شنا در دریاچه سد دره حیدر الیگودرز عزیمت کرده بود در حین شنا غرق شد.

وی افزود: پس از دو ساعت تلاش غواصان سازمان آتش‌نشانی الیگودرز و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر و همکاری ماموران انتظامی پاسگاه خمه جسد جوان ۲۰ ساله که اهل شهرستان ازنا بود از اعماق دریاچه سد بیرون کشیده شد و تحویل خانواده وی شد.

فرماندار الیگودرز با هشدار به خانواده‌ها و مسافران و شهروندان گفت: متاسفانه علی‌رغم نصب علائم هشداری در حاشیه دریاچه سدهای خان‌آباد، دره حیدر، حوضیان و کزنار بازهم عده‌ای بدون توجه به این علائم اقدام به شنا کردن می‌کنند و همواره شاهد حوادث تلخی هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا رحمتش کنه!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.