- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بیانیه علی امامی راد و روز جهانی قدس

n00008151-b

 

رهایی«قدس» آرمان انقلابی ما و آرزوی جهان اسلام است …

ستون لرزان خانه عنکبوتی صهیونیسم، سست تر از آن است که در مقابل امواج اراده آهنین جهان اسلام مقاومت کند.

محو پذیری رژیم صهیونیستی در تفکر و بینش اسلامی و تقویت قوای آن رژیم مجعول در بینش اردوگاه غرب تضاد دو اندیشه ی حق و باطل در مقابل یکدیگر است.

یک جهانبینی برتر توحیدی و انسانی که اسرائیل را سلولهای فاسد و اساس شرارت و رذیلت می داند و جهانبینی دیگری که اسرائیل را اساس سیاست شیطان بزرگ و ایادی استکبار و استعمار بر می شمارد.

نفی اسرائیل، برجسته ترین آرمان انقلابی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» و خدشه ناپذیرترین اصول در چشم انداز و دکترین سیاسی و اعتقادی رهبر با صلابت انقلاب اسلامی حضرت امام الخامنه ای «زیده عزه» است. ابتکار هوشمندانه حضرت امام راحل در تقویم تاریخ و تعیین عزتمندانه «روز قدس» الهامی فراتر از اراده دنیائی انسانهاست، امام، با قلبی سرشار از قداست و روحی سرشار از رحمانیت و نگاهی سرشار از حکمت و اراده ای استوار و آسمانی، با الهام از منابع فیض الهی «روز قدس» را روز اسلام و روز تحقق وعده های الهی نامیدند، روزی که میلیونها انسان آزاده برای دفاع از ستمدیدگان و مظلومان عالم با خشمی مقدس صاعقه ای  می شوند برای محو پلیدترین نقطه ی نامشروع تاریخ، روزی که هیبت پوشالی شیطان بزرگ و رژیم سراسر جنایت اسرائیل زیر گامهای مصمم پیروان مکاتب توحیدی لگد مال می شود.

جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاکنون و حتی در سخت ترین پیچ های تاریخی و گردنه های ناگوار تحریم ها و تهدیدها و بسیار آنسوتر، در شرایط مذاکرات هسته ای و در مراحل حساس توافق ژنو و مراحل پایانی «راه حل جامع» (برجام) که کهنه ترین سیاستمداران دنیا انتظار تعدیل و انعطاف از آرمانهای انقلاب را داشته اند از اصول و خطوط قرمز انقلاب عدول نکرد بلکه بر غلظت و غلبه این ایدئولوژی در مقابل اندیشه های غرب تأکید نمود رزمندگان هسته ای همان رزمندگان شبهای خیبر و بیت المقدس و فتح المبین اند که بی هراس و بی واهمه در استمرار مذاکرات عزتمندانه همچون مولا و مقتدایشان حضرت امام الخامنه ای «زیده عزه» به فتح الفتوح در فرجام مذاکرات می اندیشند، حمایت قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده و هوشیاری و هوشمندی امام المسلمین، معادلات مبتنی بر پیچیدگی نظام غرب را در هم خواهد شکست. در «روز قدس» هیمنه ی شیشه ای استکبار جهانی فرو می شکند و صهیونیسم و آل سعود با پلیدترین نطفه نامشروع و خبیث «داعش» راه به سیاهی می سپارند. نجات قدس با اراده استوار ملتهای مسلمان محقق خواهد شد؛ فردا برای نجات قدس می آئیم ، برای نابودی صهیونیسم ، برای اثبات ایمان و اقتداراسلام ، برای نفی استکبار و استعمار، برای لبیک به ندای هوشیار ترین رهبر تاریخ حضرت امام الخامنه ای«زیده عزه» ، برای بیعت با خالق«روز قدس» حضرت امام خمینی«ره» و برای بیعت با شهیدان.

«فردا همه می آئیم»

علی امامی راد

نماینده ادوار چهارم ، ششم و هفتم مردم  شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی