تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تیم مذاکره کننده هسته ای به هر نتیجه ای برسداقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است

  • کد خبر : 71355
  • 19 تیر 1394 - 22:50

   نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت :تیم مذاکره کننده هسته ای به هر نتیجه ای برسداقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است. به گزارش میرملاس به نقل ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: تیم مذاکره کننده […]

81677624-70024851

 

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت :تیم مذاکره کننده هسته ای به هر نتیجه ای برسداقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است.

به گزارش میرملاس به نقل ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر ۶ استکبار دنیا در حال مذاکره است و مذاکرات هسته ای همچنان در راس خبر ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه مذاکرات تاکنون موجب عزت مندی ملت بزرگ ایران اسلامی شده است، اظهار داشت :تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام قدرت در مقابل سردمداران با شجاعت و غیرت ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرد :هوش و درایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان به تیم مذاکره کننده هسته ای بی نظیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جامعه امروز اسلام را نیازمند پیروی از سیره حضرت علی (ع) دانست و افزود :وضیعت جهان اسلام بسیار اسفناک است چونکه درگیری،اختلاف،تحریم ،فشار،نسل کشی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه شیعه نماها در انگلیس صدای تفرقه پخش می کنند و سنی نماها نیز در آمریکا صدای نا حق خود را به گوش عالم می رسانند، اظهار داشت :جهان اسلام امروز نیازمند وحدت است و سنی و شیعه باید در کنار هم باشند .

وی با اشاره به اینکه تجربه شکست آمریکا در حمله نظامی به افغانستان و عراق نشان از توطئه آمریکابرای ایجاد تفرقه افکنی است ،اظهار داشت:: امروز غرب و استکبار جنگ داخلی و عقیدتی در بین جهان اسلام رواج داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مردم فهیم لرستان که در هوای گرم و سوزان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند آفزود : روز قدس روز حمایت از مظلومان و نشان دهنده نفرت و انزجار از ستمگران است.

وی این روز را یادگار جاودانه و از ابتکارات دور اندیشانه امام راحل دانست و تصریح کرد :امت فلسطین در برابر ظلم و استکبار ایستادگی میکند و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین با وحدت و اتحاد بوجود خواهد آمد.

امام جمعه خرم آباد رژیم اشغالگر صهیونیستی را حاصل توطئه استکبار خواند و افزود :در سال ۴۸ میلادی دشمن بدنبال توطئه ای بود تا سرزمین مقدس فلسطین را به کشوری صهیونیسمی تبدیل نماید.

وی با اشاره به اثرات این راهپیمایی با شکوه اشاره کرد و افزود :ایجاد نور امید ،اعتماد به نفس،مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی با برگزاری این راهپیمایی شکوهمند در دل مردم فلسطین بیدار گردید.

وی افزود :صهیونیسم بداند که فریاد الله اکبر روزه داران در روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو خواهد نمود.

وی حملات وحشیانه آل صعود به سرزمین یمن و بیش از ۱۰۰ روز بمباران ،نسل کشی، کودک کشی هوایی را نشانه ایجاد خسارت و ضرر زدن به جهان اسلام دانست و افزود : وضعیت یمن را بسیار بحرانی و اسفبار می باشد و سکوت مجامع بین المللی و سازمان ملل در خاطر ملت مسلملنان جهان فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان توطئه و کشف حجاب و برهنگی را از اهداف شبیخون فرهنگی دشمن خواند و افزود : امروز ابزار تهاجم فرهنگی به راحتی در دسترس عموم مردم حتی نوجوانان قرار دارد و بد حجابی منشا فرو پاشی بنیان خانواده ها است لذا باید بطور جدی مراقبت و پی گیری شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.