تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

انتقاد توکلی از موج گرانی ها در کالاهای اساسی به خصوص گوشت و مرغ در بازار/ وزرای مربوطه باید به مجلس توضیح بدهند

  • کد خبر : 7138
  • 31 تیر 1391 - 20:34

  عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از موج گرانی ها در کالاهای اساسی به خصوص گوشت و مرغ در بازار، گفت: به منظور رسیدگی به وضعیت بازار و با هماهنگی های به عمل آمده با سایر اعضای کمیسیون، احتمال دعوت از وزاری صنعت، معدن و تجارت و نیز جهاد کشاورزی […]

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از موج گرانی ها در کالاهای اساسی به خصوص گوشت و مرغ در بازار، گفت: به منظور رسیدگی به وضعیت بازار و با هماهنگی های به عمل آمده با سایر اعضای کمیسیون، احتمال دعوت از وزاری صنعت، معدن و تجارت و نیز جهاد کشاورزی برای پاسخگویی در زمینه کنترل بازار در دستور کار کمیسیون کشاورزی در هفته آینده قرار گرفته است.

به گزارش میرملاس نیوز؛ محمد تقی توکلی در این رابطه به خانه ملت  افزود: امروزه وضعیت بازار به گونه شده که همه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اعم از گوشت، مرغ، میوه و نظایر آن در قیمت ها افزایش قابل توجهی داشته که این موضوع در جلسات آینده کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در هفته آینده در کمیسیون مورد بررسی قرار خواد گرفت رسیدگی به جزئیات طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگانی از این دو وزارتخانه است.

وی تصریح کرد: طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت کشاورزی مهمترین و اصلی‌ترین دستور این کمیسیون در جلسات هفته آینده است.

توکلی اظهارداشت: با توجه به موضوع گرانی مرغ و سایر محصولات دامی و همچنین نابسامانی وضع توزیع و عرضه نهاده‌های دامی این طرح از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان یادآور شد: با وجود گرانی کنجاله و نهاده‌های کشاورزی و رسیدن قیمت آنها به حدود هر کیلو ۱۵۰۰ تومان این انتظار می‌‌رود که در آستانه ماه مبارک رمضان و با افزایش تقاضا، قیمت‌های فعلی بیشتر نیز شود که این موضوع نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.