تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

شاهرخی قبادی ؛در مصاحبه اختصاصی با میرملاس : حضورم در انتخابات قطعی است / حکمیت جامعتین را می پذیرم

  • کد خبر : 71393
  • 20 تیر 1394 - 18:55

  به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ پس از حرف و حدیث هایی در مورد گزینه ی نهایی جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شایعات ضدونقیض بر آن شدیم گفت و گویی با حجت الاسلام شاهرخی قبادی نماینده پیشین شهرستان کوهدشت و یکی از کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان […]

0-221

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ پس از حرف و حدیث هایی در مورد گزینه ی نهایی جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شایعات ضدونقیض بر آن شدیم گفت و گویی با حجت الاسلام شاهرخی قبادی نماینده پیشین شهرستان کوهدشت و یکی از کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان داشته باشیم که در ادامه آمده است :

 

میرملاس :  جناب آقای شاهرخی قبادی بدون هیچ مقدمه ای بفرمایید وحدت اصولگرایان در کوهدشت به کجا انجامید؟

در مورد وحدت باید عرض کنم در دیداری که اوخر آذرماه سال کذشته با جناب آقای  دکتر بادامچیان داشتم ، ایشان عنوان نمودند “وحدت شما وآقای امامی راد در انتخابات آینده مجلس ، موجب موفقیت اصولگرایان کوهدشت خواهد شد” و پیشنهاد کردند که یکی از ما دو نفر با حکمیت جامعتین در در این حوزه نامزد شویم واعلام داشتند که آقای امامی راد این پیشنهاد را پذیرفته است.

بنده نیزاین پیشنهاد خیر خواهانه را پذیرفتم  النهایه عرض کردم باید موضوع خیلی طولانی نشود ومن تا آخراردیبهشت ماه سال ۹۴ منتظر نتیجه بررسی می مانم.

توصیه بعدی ایشان این بود که برای نیل به مقصود شما آقایان باید فضا را به سمت وسوی وحدت سوق وتلطیف نمایید.

به دنبال این توصیه بود که بنده پس از شرکت در مراسم یوم الله ۹ دی درکوهدشت، طی نشستی خبری با رسانه های محلی به صورت جدی، دوستانه و صادقانه بحث وحدت را تبیین نمودم که قاطبه مردم وجناب آقای بادامچیان که پیگیرموضوع وحدت هستند ، درجریان آن قرار گرفتند.

بنده برای حرمت گذاشتن هر چه بیشتر به نظریه مرقوم ،بعد از آن مصاحبه هیچگونه رفت و آمدی به حوزه انتخابیه نداشته حتی سفرهایی را که به مناسبت های دیگری عرفاً ضرورت داشت نیز برای پرهیز از هر گونه شائبه ، انجام ندادم به نحویکه از این بابت مورد انتقاد وگله به حق بعضی اقوام و دوستان قرار گرفته ام. با همه این تفاصیل با گذشت حدود دو ماه از مهلت مقرر تا کنون نتیجه ای عاید و واصل نگردید است.

میرملاس : چند روز قبل خبری در یکی از سایت های خبری تازه وارد و حاشیه ساز کوهدشت منتشر وبلا فاصله هم تکذیب شد در این مورد چه نظری دارید؟

افکارعموی این گونه رفتارها را مصداق بارز بد اخلاقی رسانه ای ویا سوء استفاده برخی عوامل پشت پرده، از رسانه ها با هدف جلوگیری از وحدت مورد نظر،ارزیابی می نماید.

میرملاس : از صحبت های شما اینگونه استفاده می شود که وحدتی در کار نیست؟

بررسی موضوع معرفی اصلح از طریق حکمیت ، بیش از حد انتظار طولانی شد است. ادامه بلا تکلیفی بیش از این ، جریان اصولگرایی را ، دچارسردرگمی و زیان می نماید. لذا با احترام فراوان به طراح محترم وحدت وتشکر از حسن ظن و دلسوزی ایشان ، به نظر می آید درشرایط کنونی راه حل منطقی این باشد که ما ضمن آمادگی کامل برای از سرگیری بحث وحدت وپیگیری آن از هرطریق ممکن ، کارمان را به صورت قانونی ،شروع کنیم. اگروحدتی حاصل شد که فبها المراد واگر چنین اتفاقی رخ نداد ، در وضعیت فعلی نیز با توجه به  سوابق امر، فضای موجود وتکثر کاندیدا وآرایش سیاسی انها  در این دوره ، برای حقیر شانس موفقیت وجود دارد.

میرملاس : به نظر می رسد قصد کاندیدا شدن دارید؟

دوستان اصولگرا به هیچ وجه من الوجوه عذربنده را نپذیرفته اند وبر این امراصرا رو پا فشاری می کنند. بی توجهی به نظراین عزیزان را که نوعاً قصدی جز انجام وظیفه و ادای تکلیف نداشته وندارند دورازانصاف ومروت می دانم.

میرملاس : اگر شما کاندیدای واحد اصولگرایان شوید، تعامل شما با سایر جریان اصولگرایی چگونه است؟

اولاً تاکنون که در این خصوص رسماً مطلبی به من اعلام نشده است ولی به هر حال در صورتی می توان در این کارموفقیت کسب کرد که شایبه حذف یک بخش  به نفع بخشی دیگر وجود نداشته باشد یعنی باید همه عزیزان اصولگرا در فرایند انتخابات ،قبل ، حین وبعد انتخابات مشارکت نمایند وبه عبارت روشن تر وحدت واقعی صورت گیرد.

ما در حال حاضر سه طیف اصولگرا داریم که متاسفانه ازهم فاصله گرفته اند. بخشی از آنها که حامی بنده بوده وهستند بخشی دیگربه آقای امامی راد وبخشی نیز در دوره گذشته به دیگری رای داده اند. ما همه از یک خانواده هستیم اگر یک همگرایی بین طیف های اصولگرا ایجاد گردد ، توفیق بزرگی نصیب این جریان خواهد شد که اثرات آن فراتر از انتخابات مجلس ونتیجه آن است.من هر کاری لازم ومقدور باشد در جهت تحقق این وحدت انجام خواهم داد.

میرملاس : انتخابات دوره قبل حرف وحدیث هایی به دنبال داشت چه تضمینی هست که در دوره آتی آن نگرانی ها وجود نداشته باشد؟

اعتقاد من این است که در کوهدشت همیشه دو کاندیدای اصلی ازمیان جریان های اصلاح طلب واصولگرا معرفی می شوند چون این دو جریان در کوهدشت دارای ریشه ونفوذ سیاسی هستند که از ویژگیهای آنها داشتن نیروهای خبره و کار آمد برای برگزاری انتخابات است.اگر مدیران برگزاری انتخابات به گونه ای برنامه ریزی کنند که صندوق های اخذ رای همسو با یک جریان نباشد ،عملاً سلامت انتخابات برای هر دو جریان حتی سایر کاندیداها تضمین می شود. ما این موضوع را به اطلاع مدیران ذیصلاح رسانده ایم و از مجموع قضایا هم چنین مستفاد می شود که به امید خدا مشکلی درپیش رو، نداشته باشیم.

میرملاس : به عنوان آخرین سوال نقاط ضعف وقوت تان در دوره ای که نماینده بودید چه بود؟

من از کاری که برای معشوره شد راضی هستم بالاخره کار اجرایی شد مصوبات ارزشمندی هم برای عمران وآبادانی کوهدشت اخذ شد که برخی از آن ها شروع شد ،برخی ردیف ملی گرفت وبرخی نیز درحد مصوبه باقی ماند که می بایست توسط نماینده پس ازمن، پیگیری میشد.  

نقطه ضعف ما این بود که کمتر مشکلات مان را برای مردم توضیح میدادیم این مسئله مورد انتقاد بعضی حتی دوستان بود.

از طرفی تمامی نیروهای اصولگرا بدون استثناء در مقاطعی با من مرتبط بودند ، خود یا خانوادهایشان به من لطف داشته ورای داده اند شایسته بود یک همگرایی ایجاد می گردید واز تفرق جریان اصولگرایی جلوگیری می شد اما متاسفانه در این زمینه قصوری صورت گرفته واین امر محقق نگردید.

حقیقت امر این است که بنده و آقای ابراهیمی فرماندار محترم وقت آنچنان  درگیر امور توسعه و پیگیری مصوبات اخذ شده برای شهرستان ونحوه اجرای آن ها و ملاقات با مسئولین کشوری واستانی بودیم که این مورد ، مغفول ماند.

البته ما مهمترین وموثرترین کار برای مردم وفرزندان آنهارا ، پیگیری همین امور به خصوص سد معشوره می دانستیم  و تصور می شود که ما در اولویت دادن به این مسائل اشتباه نکرده ایم هر چند باید اذعان کرد که وجود این اولویت قصور یاد شده را ، توجیه نمی نماید .

خلع دیگری که متاسفانه وجود داشت این بود که رقابت ها و گرایشهای سیاسی در کوهدشت باعث گردید که با رقبا و طرفداران صاحب نظرشان ، در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی ارتباط و همکاری موثری نداشته باشیم.

به نظرم با توجه به لطف و حسن ظنی که مردم شریف کوهدشت با اندیشه های سیاسی مختلف نسبت به این بنده ناچبز دارند می توان فارغ از سلایق سیاسی حد اقل برای توسعه شهر ها وروستاهایمان ، وحدت و برنامه ای تدارک نماییم لیکن در گذشته از این موضوع پر اهمیت ، غفلت شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 117در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱۷
  1. جناب حاج افا قبادی عزیز سلام این دوره با وجود تعدد کاندیداهایی جون کلای کورانی فر و ملکشاهی و علی امامی راد و محمدی ازادبخت و طهماسب علیپوریان و فردین گراوند و حمزه فیضی و مصطفی ازادبخت و یونس امرایی و…بنظرم هر کس ۲۰هزار رای بیاره به مجلس میره ضمن اینکه در کوهدشت تابوی چپ و راست دیگه از بین رفته مردم دنبال اشتغال و رفع مشکلات هستند از چپ و راست خیری ندیدن با تشکر از بچه های خوب سایت میرملاس و امین عزیز

    • امامی
      قبادی
      ……………………………………………
      امامی
      قبادی
      …………………………………………………………….
      امامی
      قبادی……………………………………………………………………………………………
      امامی
      قبادی
      ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  2. باسلام ضمن احترام به نظرم وقت آن رسیده که آقایانی که به نوعی خود را نماینده اصول گرایی می دانند و خود را در چند دور به آزمایش گذاشتن وقت آن رسیده جای خود را به جوانان جوان وبادرایتیهمچون آقایان یونس امرایی بدهند ووبگذاریم جوانان باتلاش و خلاق وباسواد همچون شهرهای توسعه یافته سکان طرهان بزرگ رو بدست بگیرند و کسانی که دیگرتوان این کار را ندارننقش مشاوران امین این مرز بوم را برایشان انجام دهند باتشکر از مدیریت سایت وزین میرملاس

  3. خوش امدی حاجاقای عزیز

  4. الان بیشتر قدرت را میدانیم

  5. درود بر شیخ صادق

  6. منظرت بودیم

  7. انصافاصیحبت های صادقانه ایی بود

  8. تشریف بیار حاج آقا مگر خودت کوهدشت ورومشگان را به طرف عمران وآبادانی ببری/ وگرنه بی همگان بسر شود /بی توبسر نمیشود/داغ تو دارداین دلم جای دگر نمیشود/ما مخلص روحانیتیم

  9. باسلام.به نظرم جامعتین جواب نمیده چون امامی هرروزبیانیه میده آقای شاهرخی هم کوتابیانیست واین یعنی شکست اصولگرایان درشهرستان کوهدشت.

  10. ای کاش مردم وهمین جوانها قدر شما رو بیشتر بدونند شما خیلی در کارهای عام المنفعه موفق عمل کردی

  11. به خدا مردم رومشگان با شما بودند ولی عده ای خدانشناس نگذاشتند

  12. اینطور به نظر حاجاقا با دست پر اومدند

  13. امامی باید به نفع شیخ صادق کنار بکشد چون اقای قبادی بزرگ و بنیان گذار جریان راست بوده وهستند

  14. ما روحانیت کوهدشت حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی قبادی اغلام میکنیم

  15. ای کاش مردم قدر صداقت شما رو بدونند

  16. در خدمت بودیم هستیم خواهیم بود

  17. خیلی جالبه همین اقای کاییدی نماینده پلدختر که الان مخالف معشوره هستند در دوره حاجاقای شاهرخی به عنوان نماینده های استان برای حمایت از معشوره امضا کرده اند این یعنی نقش اقای شاهرخی قبادی در تعامل سازنده با سایر نماینده در راستای منافع مردم کوهدشت

  18. خوش آمدی شیخ صداقت

  19. سلام بنده بعنوان سرباز کوچکی از جریان اصولگرایی معتقدم تنها راه پیروزی این جریان در انتخابات آینده در گرو اتحاد حاج اقا قبادی و آقای امامی راد هستش و امیدوارم با هم متحد بشن که جریان اصولگرایی بیش از این ضربه نخوره

  20. حاج آقا شما عامل وحدت هستید وحضورتان شور انتخاباتی رابیشتر خواهد کرد

  21. آقای قبادی به نظرم با توجه به صحبتهایی که از مردم میشنوم شما بهتر است وارد انتخابات نشوی چرا که انتخابات و سیاست از دین و ایمانت کم میکند شما که کمبودی نداری و با محاسن سفید آخرای عمر به موعظه مردم مشغول باشی اثر بیشتری دارد و خودت را به خاطر زیاده خواهی دیگران خراب نکن . من حقیر قبلا” حساب دیگری روی شما باز کرده بودم ولی اکنون نظرم در مورد شما داره عوض میشه چرا که نمایندگی آن هم توی کوهدشت دین و ایمانت را میسوزاند. در ضمن امامی به هیچ چیزی راضی نمیشود . و اصلاح طلبان هم مدعی برد هستند و ملکشاهی هم که تا حدودی بیشتر مورد توجه مردم است خود را برای ۴سال آینده آماده کرده امیدوارم نصیحت این حقیر را ملاحظه بفرمایید .دوست دار روحانیت معزز.

    • واقع بین
      میشه بفرمایید اقای ملکشاهی چطور خودشو برای دور بعد اماده کرده
      ۱-دادن طرح جدایی رومشگان از کوهدشت و الحاق ان به پلدختر
      ۲-عدم پیگیری سد معشوره و عدم اختصاص بودجه در وزارت نیرو برای سد معشوره در سال ۹۴
      ۳-پتروشیمی کوهدشت

    • حاج اقا ۶٣ سال سن دارند که اتفاقا یک فرد با تجربه وصادق بهتره برای مردم تا یک …

    • سیاست ما عین دیانت ماست(شهیدمدرس) بنده کاملا بانظرات واقع بین مخالفم چراکه معتقدم نمایندگی مجلس امانتی است که که باید به دست انسان صادق وامانتدار داده شود
      ان الله یومرکم ان تؤدوالامانات الی اهلها

  22. اگه بدون تعصب قضاوت کنیم در بین اصولگرایان کسی به اندازه امامی راد محبوبیت ندارد الان هم رای اول است بدون شک البته در بین اصولی ها هر چند بنده به ایشان تمایلی برای رای دادن ندارم این کاملا فاحش است وهمه اذعان دارند هر چند پیش بینی نتیجه انتخابات بسیار دور از ذهن نیست اما در کل موفقیت اصولگرایان بسیار اندک است اکه چند دسته گی ایجاد شود که این احتمال به صفر میرسد وشک نکنید انتخابات به نفع اعتدال رقم می خورد به خصوص که این دولت هم پرونده هسته ای را هم دارد به سرانجام می رساند

  23. صداقت اقای قبادی ستودنی است

  24. باسلام
    اولین چیزی که باید مد نظر شما کاندیداتورا باشه مصلحت طرفداران اصولگرا را در اولویت قرار دهید وبه خاطر مشکلات خودتان طرفدارانتان را فدا نکنید
    اتحاد داشته باشید، در انتخابات مجلس وریاست جمهوری کسی به فکر طرفداران اصولگرا نبود وشجاعت از خود گذشتگی نداشتید
    لطفا، حتما راه چاره ای بیاندیشید ویکی شوید

    • در کوهدشت بچه حزب الهی ها و جبهه رو ها بیشتر اصلاح طلب بودن تا اصول گرا فراموش نشود

  25. باعرض سلام وقبولی طاعات همشهریان عزیز…احتراماباستحضارمیرسانددرطول سه دورگذشته کسانیکه باعث تفرق جریان اصولگرابوده اند ازنظر مادیگرصلاحیت کاندیاشدن راندارنددرثانی مردم این دیارخوب می فهمندچکار کنند شماهی بگید جامعتین جامعتین مایین که خوب میدونیم چکارکنیم ثالثاجریان اصولگرای شرق سه دوره پیاپی به اذعان موافق ومخالف سرنوشت انتخابات این شهر رارقم زده است لذاباادای احترام …باستحضار میرساند که این جریان که متشکل از کلیه اقشارمحترم وباحقوق مساوی وبدون کدخداوقیم می باشدفعلادرخصوص هیچ نامزدی اظهارنظرنکرده است ضمنا کلیه اخبارونظریات ما به صورت اطلاعیه رسمی منتشرخواهد شد هرگونه اظهارنظرشفاهی ازقول این جریان وجاهت قانونی ندارد باارزوی سلامتی وطول عمرباعزت برای مقام عظمای ولایت ومرجعیت

    • دوست عزیز از حالا ساز تفرقه کوک نکن لطفا منیت ها را کنار بزنید این جریان شرق کی پیدا شده ما خبر نداریم حتما به دنبال اختلاف به نفع ملکشاهی هستید اصولگرایی فقط یک کاندید یک رای تمام

    • جناب آفای عزیزی میشه بفرمایید شما چه سمتی در جریان اصولگرایی دارید که اینجوری نسخه شفابخش میپیچید؟

    • آقای عزیزی لطفا شما در کار بزرگان دخالت نکنید اصلا چطور به خودتان اجازه می دهید در مورد جریان اصولگرایی صحبت کنید جنابتان با همفکری وهم رایی اصلاحطلبان موفق شدید چندماهی بر منصب بخشداری یک بخش جلوس زنید در ثانی اصولگرایان شما را اصلا از خودشان نمی دانند .

      • البته نیروهای شاخص اصلاح طلب همگی به قبادی رای دادند اگر رای اصلاح طلبان بداست پس برای آن جناب نیز خیلی بدتراست

    • آقای عزیزی نظر شخصی خود را به اصولگرایان شرق نسبت ندهید شرق بطور واحد با حاج آقا شاهرخی می باشند و شما هم به یاری خدا به زودی به ما می پیوندی

  26. حاج اقا آدم سلیم النفسی است اما تعداداندک نزدیکان شما دور قبل فرصت را ازتان گرفتند ووارد این وادی شدن به صلاح نیست

  27. درود بر شیخ صادق

  28. اولا اقای قبادی أولین نماینده ایی هستند که به برخی اشتباهات خود شان. اعتراف کرده / ثانیا اگر انتخابات سالم باشه وکسی هم رد صلاحیت نشه قبادی و کورانی فر به مرحله دوم میرند

  29. سلام حاجی خدا قوت … حاجی اگر ا منه مشنوی نای هم بنفع وژته هم ایمه…

  30. فقط حاج علی امامی راد .

  31. شیخ علی قبادی دارای سابقه سیاسی بیشتری ، ونزد اصولگرایان محبوبیت بیشتری دارند پس از منظر واقع گرایان قبادی نیازی با اءتلاف با امامی وهرکس دیگری ندارند وتحلیل سیاسی اراء این را اثبات می کند که قبادی نماینده است حتی با ۲۰هزار رای خواهشن ما دلسوزان واقعی انقلاب را سر در گم نکنید

  32. فقط دکتر ملکشاهی

  33. باتوجه به برداشتی که از فرمایشات آقای شاهرخی می شود احتمالا نظر جامعتین کس دیگری باشد در هر صورت آقایان باید به نظر بزرگان ا زجامعتین تمکین کنند وگرنه اصولگرایان باهیچ کسی عقد ماندگاری برای همیشه نبسته اند قحط رجال که نیست این آقایان به خاطر مسایل شخصی خودشان باعث انشقاق وشکاف میان اصولگرایان شده اند .اصولگرایان بی کینه باید فارغ ازاین مسایل خودشان تصمیم بگیرند، تاجایی که من اطلاع دارم این آقایون هنوز کسی سراغشون جهت اعلام کاندیداتوری نرفته چرا برطبل تفرقه می زنند مگه سند این موضوع بصورت شش دانگ به نام ایشون ثبت شده است که دیگری حق حضور ندارد

  34. خدا ترس بودن ، صداقت داشتن ، کار عمومی انجام دادن و … خصوصیات بارز حاج آقا شاهرخی است

    اصلحیت ایشان برای همگان آشکار است قطعا ورود روحانی صادق به نفع آحاد مردم می باشد

    انشاالله مردم در رای خود مسئول بودن در قبال انتخاب صالح ترین فرد را لحاظ کنند .

  35. سلام ودرود بر حاج اقا شاهرخی قبادی احساس می کنیم ورود شما به انتخابات موجبی است برای به صندوق انداختن یک رای با خیال راحت و بدون نگرانی از اینده چون می دانیم هم امین هستید و هم به نحو احسن پیگیر حقوق موکلین خود هستید . خداوند نگهدارتان

  36. با سلام خدمت آقای قبادی عزیز.فدای داری
    در ضمن آقای آزادبخت متن پر از غلط املایی است لطفا اصلاح گردد.

  37. اى کاش مردم بازنده کوهدشت قدر شىخ را بىشتر بدانند.

  38. حاج اقا درصورت اتحاد واتلاف با اقای امامی بیا و گر نه رای نمی دیم

  39. ضمن آرزوی سلامتی برای آقایان شاهرخی قبادی واما می راد تا زمانی باهم متحد نشوید مردم از شما حمایت نخواهند کرد

  40. ماطایفه بزرگ رشنودفاع قاطعانه خودت راازحسن قبادی فرزند شیخ صادق اصولگرا اعلام مینماییم

    • برادر تو این زمانه سیاست کاری کرده پسر وپدر تو یه خانواده تو دو مسیر ند با هم جمع نمی شن جنابعالی از طرف قوم بزرگ رشنو بلند گو به دست می گیری و میگی ……………………

    • برادر عزیز رشنو جان بهتراست فقط به اسم خودت کامنت بگذاری وخودت رو بدون هیچ هویتی به جای طایفه بزرگ رشنو امرایی جا نزنی تا جای که من ازرشنو دیده ام و می شنوم طایفه بزرگ رشنو امرایی به اتفاق اکثریت عزم خود را برای پیروزی برادر دکتر یونس امرایی جزم کرده اند باتشکر ازمدیریت سایت

    • ما اصلاح طلبیم حاجی….

  41. زنده باد حاج آقا قبادی، چون گذشته بل بهتر بخاطر درس گرفتن از اشتباهات و اصلاح آنها اما پیگیر، صادق و پرتلاش وصدالبته جوابگو
    به انید پیروزی حاج اقا،

  42. حاج آقا اجازه بدهید یا صیداحمد طاهری یا علی امرایی(کوچکعلی)اینبار بیایندبه میدان وشما هم حمایت بفرمایید حتما برد با جبهه اصولگرایی خواهد بود

    • جناب مهرداد امرایی برکسی پوشده نیست که ما فقط دنبال برد نیستیم بلکه دنبال توسعه کوهدشت و رومشگان هستیم و این حاصل نمی شود مگر با حضور افراد برجسته وباسواد همچون دکتر یونس امرایی

  43. شما را به خدای واحد قسم میدم الکی کامنت ننویسید.با حاج آقا چکار دارید. وجدانی خودتون میدونید آقای ملکشاهی این بار هم نماینده است .چرا مردم اذیت می کنید .

  44. سلام حاج اقا خوش امدید ، منتظر اعلام ورود تان بودیم .

  45. سلام از قبادی وامامی یکی راضی شوید این صحیح تر است تاهر دو

  46. سلام حاج آقااز صداقت شما بسیار خرسندوخوشحال شدیم کمافی السابق از ارادتمندان وحامیان حضرت عالی هستیم اما یک نکته را یاداور شویم شما دربیانات خود اظهار داشتید طیف اصولگرایی به سه دسته تقسیم شده است وحال اینکه طیف اصولگرایی دوشاخه است یک طیف از طرفداران حضرتعالی براین اعتقاد استوارند وطیف دیگر وابسته به اقای امامی راد هستند وطیف سومی وجود ندارد که به افراد غیر رای بدهند چونکه اعتقاد قاطبه مردم کوهدشت براین رای استوار است که طیف سوم وکاندیدای مورد نظر انها هیچ سنخیتی با جریان اصولگرایی ندارد علی ایحال محبوبیت شما در قلوب مومنین وولایتمداران شهرستان تثبیت شده و پا برجاست

  47. سلام حاج آقااز صداقت شما بسیار خرسندوخوشحال شدیم کمافی السابق از ارادتمندان وحامیان حضرت عالی هستیم اما یک نکته را یاداور شویم شما دربیانات خود اظهار داشتید طیف اصولگرایی به سه دسته تقسیم شده است وحال اینکه طیف اصولگرایی دوشاخه است یک طیف از طرفداران حضرتعالی براین اعتقاد استوارند وطیف دیگر وابسته به اقای امامی راد هستند وطیف سومی وجود ندارد که به افراد غیر رای بدهند چونکه اعتقاد قاطبه مردم کوهدشت براین رای استوار است که طیف سوم وکاندیدای مورد نظر انها هیچ سنخیتی با جریان اصولگرایی ندارد علی ایحال محبوبیت شما در قلوب مومنین وولایتمداران شهرستان تثبیت شده و پا برجاست

  48. فقط خدا

  49. حاج آقا پاتون روچشم ؛ خوش آمدید

  50. در مورد نظرتون کاملا موافقم

  51. نیت داشتم به امامی رای بدهم و برایش زحمت زباد بکشم ولی از زمانی صداقت و صبوری و سخاوت شما را دیدم و با احترام به مردم تکروی نکردید حسن نیت خود را نشان دادید

  52. حاج آقا شما که خودت انگیزه نداری چرا به توصیه دوستانی وارد صحنه میشوید که فقط برای عقده خودشان نسبت به امامی شمارا وارد این بازی میکنن تا جریان اصولگرایی رو به شکست بکشانند

  53. امامی راد در صدر نظرسنجی افکار عمومی می باشد بنظرم می بایست برای رای مردم ارزش قایل بود

  54. بر اساس گفته و جلساتی که برگزار شده احتمال زیاده گزینه وحده اصلاح طلبان جناب آقای محمد آزادبخت هست.

  55. فقط برادر ارزشی و با سواد و دلسوز و بادرایت و با برنامه دکتر حاج یونس امرایی

  56. ضمن تشکر از سایت میر ملاس بابت مصاحبه با کاندیدای احتمالی به نظر می رسد با توجه به ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان کامنتهای ارائه شده در جهت تضعیف یا تقویت شخص خاصی نباشد و بیشتر مطالبات واقعی که قابلیت کاربردی و اجرایی داشته باشد و بدور از تخیل گرایی باشد تا در پایان با جمع بندی مطالبات کار گروهی جهت اجرایی شدن ان تشکیل شود که در نوع خود یک گام به جلو محسوب شده شاید بتواند دوای دردی از این همه درد مردم را که همیشه حضور فعال در انتخابات دارند و در پایان سر خورده می شوند باشد با تشکر

  57. ملکشاهی برنده میدان است شک نکنید

  58. به امید موفقیت وپیروزی جنابعالی ،همه مردم فهیم کوهدشت قدردان دلسوزی های شما هستند

  59. به خداوندی خدا کوهدشت نماینده ایی به کارامدی وصداقت حاجاقا قبادی نداشته است

  60. ما تا الان با امامی بودیم ولی الان با شیخ هستیم

  61. یقینا امامی راد ادم بادرایتی است و به وحدت می اندیشد اما اگر باز کوهدشتیهای مقیم تهران بگذارند

  62. سلام
    همه کاندیداها از امامی گرفته تاشیخ قبادی وتا ملکشاهی همه امتحان شدن بدانید در این دوره اولا الحمدالله انتخابات استانی که هم رد شد دیگه شما خدا نگهدار بگذارید شخص لایق کارکن دولتی بیاید ومی آید،ودیگه اینقدر خودتان برای هم اینقدر سه نفرات برای هم شاخ نشونه نکشید خدانگهدارتآن بگذارید جوان تازه نفس کاردانی بیاید می آید انشاالله

  63. حیف که اصلاح طلبا با دلشوره وارد انتخابات میشن بخاطر عدم و تایید صلاحیتشان و گرنه نشان میدیم که اکثریت با اصلاح طلبان همیشه بوده. درود بر مومنی

  64. سلام بر روحانی صبور، صادق و زحمتکش
    ورود شما را به انتخابات به فال نیک میگیریم، با تمام وجود درخدمت شما هستیم
    اما تنها مشکل اتحاد بین شما وآقای امامی ضروری است، حتما چاره اندیشی شود
    حاج آقا تمام نیروهای ارزشی کنار زدند ومدیران نالایقی وناکارآمد مردم بیچاره کردند
    لازم است اتحاد راحفظ کنید، اگه این کار نکنید اصولگرایان واسه شما ارزش ندارند

  65. ب قطع یقین میگویم نماینده مورد نظر اصلاحات حاج مصطفی آزادبخت با برادر عزیز ایشان یونس آزادبخت هست ب امید پیروزی اصلاحات

  66. وامصیبتا بر این شهر بی کس و کار

  67. آقای قبادی وامامی با سلام بر هر دوی شما -جریان اصولگرایی به دنبال وحدت است ودر صورت وحدت شما دو نفر وارد عرصه خواهد شد لطفا اگر به فکر اصولگرایی وپیروزی هستید در صورت وحدت بیایید در غیر این صورت خواهشا هیچ کدوم نیایید تا مردم هم راحت تر برا خودشان تصمیم بگیرن دیگر توان باخت نداریم وشریک باخت نیستیم یادتون نرفته که بخاطر اختلاف شما دونفر این جریان چها که نکشیدن به حرفهای الکی چند نفر که خود را عقل کل میدانند وبا تحلیل های الکی وصرفا به دلیل اغراض شخصی تیشه بر ریشه وحدت میزنن توجه نکنید درتهران خودتان بشینید ومشکلات واختلافها را حل کنید اختلاف وکدورتهای شما از ایران آمریکا یا ایران وعراق وووووبدتر که نیست الان دارن مذاکره میکنن تابه را حل برسن پس شما هم گوش به حرف دیگران که به اسم طرفدارو هرچی صرفا تلاش میکنن که بجای وحدت تفرقه بکارن توجه نکنید وحدت تنها راه پیروزی است برای جریان اصولگرایی قبادی با امامی هیچ فرقی ندارن ما شما را در یک راه ویک سنگر میخواهیم نه روبروی هم پس شما را بخدا به فکر طرفداران باشید نگذارید این اختلاف بیخودی ریشه ای شود وبه طرفداران که همه دوست ورفیق وهمکار هستن سرایت کنداگر یکی شدید ما هم هستیم اگر نه شما را بخیر وما هم خدایی داریم

  68. درودبرحاج اقاقبادی.اگه بیاداینبارحتما رای میاره بااختلاف چشمگیر.

  69. فقط وحدت اگر وحدت کردید باهم امامی و قبادی ماهم با تمام توان هستیم اگر نه پس وجدانا به حرف افراد سبک فکر که به دلایل عقد های شخصی چه با شما دارن ویا با امامی دارن توجه نکنیدما از تحلیل های اشتباه این استخوان داران بی استخوان زیاد ضربه خوردیم متاسفانه شما هم هر دونفر این افراد را دلسوز فرض میکنیدپس لطفا در پایتخت ودر خفا به هر شکل ممکن وحدت نمایید ما هم حوصله برا باخت نداریم اگر یکی شدید بیاید در کنار هم تبلیغ کنید وگرنه لطفا دغدغه هم درست نکنید

  70. نماینده اصلاح طلبان از بین حاج مصطفی ازادبخت یا محمدی ازادبخت یکی باید بمونه با محوریت مومنی و اسفندیاری وغضنفری

    • دوست عزیز آقای محمدی ازادبخت و مصطفی ازادبخت هر دو مثل برادر و هم فکر هستن ولی بنده تا جایی که اطلاع دارم آقای مصطفی ازادبخت قرار است معاون امنیتی استاندار همدان شود. و در انتخاباتثبت نام نکند. و آقای محمدی ازادبخت گزینه وحده اصلاح طلبان هست

  71. حاج شاهرخی خدا کند که بیایی

  72. شیخ آدم صادقیست و صداقت هم اساس عملکرد…من یک نوجوان بودم گفتند امامی نماینده کوهدشت است ، پیر شدم ریشم سفید شد گفتند امامی نمایده کوهدشت است …آقای امامی ۱۲ سال نماینده دریغ از یک کار عمرانی با چه عملکردی وارد عرصه میشوید

  73. نماینده پلدختر : با ایجاد سد معشوره در کوهدشت مخالفم / وزارت نیرو سال ۹۴ اعتباری برای معشوره تخصیص نداد / معتقدم معشوره اجرایی نمیشود
    نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: ظرفیت سد معشوره به یک ششم کاهش یافته است. به گزارش میرملاس دکتر علی کائیدی در گفت‎وگو با ایسنا ، افزود: در جلسه هیأت دولت در استان با ایجاد سد معشوره در کوهدشت نیز مخالف بودم و این سد با آن کیفیت اولی ساخته نخواهد شد، چراکه ظرفیت […]

    نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: ظرفیت سد معشوره به یک ششم کاهش یافته است.

    به گزارش میرملاس دکتر علی کائیدی در گفت‎وگو با ایسنا ، افزود: در جلسه هیأت دولت در استان با ایجاد سد معشوره در کوهدشت نیز مخالف بودم و این سد با آن کیفیت اولی ساخته نخواهد شد، چراکه ظرفیت آن به یک ششم کاهش پیدا کرده و تنها آب شرب کوهدشت را تامین خواهد کرد.

    وی بیان کرد: در بودجه سال ۹۴ تنها ۵۰۰ میلیون تومان برای سد معشوره اعتبار در نظر گرفته شده و این در حالیست که وزارت نیرو نیز برای امسال هیچ تخصیص آبی‌ برای آن در نظر نگرفته است.

    کائیدی گفت: در جلسه هیأت دولت با سازمان‎های ذیربط مکاتبه کردم که ظرفیت سد معشوره به یک ششم ظرفیت اولیه کاهش یافته است و معتقدم که سد معشوره اجرایی نخواهد شد.

    نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی باید مصرف آب مدیریت شود.

  74. با سلام خدمت کلیه دوستان,, امدن شیخ صادق نشون از امدنی با قدرت میده که در اینده ای نزدیک.نشون میده من بهش رای ندادم اما شکی نیست انتخابات امسال برنده ای جز ایشان ندارد در ضمن اقایون طرفدار یونس امرایی میشه اسم ۱۰نفر از کسانی که تو روستای رشنو ()زادگاهش) بهش رای میدن ببری مثلا….

  75. ما فرهنگیان اصلاح طلب طرهان حمایت قاطع خود را از استاد عزیز محمدی آزادبخت می کنیم.ایشان یکی از اصلاح طلبان خوشنام شهرستان هستند و قطعا وحدت بر سر ایشان شکل می گیرد.

  76. ما مردم ولایتمدار شهرستان رومشکان همچون گذشته حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر ملکشاهی اعلام میداریم

  77. اصلاح طلبان روی هیچ گزینه ای به وحدت نمی رسن جز جناب آقای محمد آزادبخت. زیرا هم مورد تایید آقایان مومنی اسفندیاری و سید مهدی موسوی هست. و هم تنها گزینه ای هست که آقای دوستی او را می پذیرد و از ایشان حمایت می کند. خوده آقایان هم به این قضیه پی بردن و احتمال خیلی زیاد جناب ازادبخت گزینه اصلی اصلاح طلبان خواهد بود. با انتخاب محمد آزادبخت وحدت را بعد از چندین سال به اصلاح طلبان هدیه دهیم. به امید پیروزی اصلاح طلبان در سراسر کشور

  78. سوادفرهنگی‌را‌ببینید‌(بخش‌زیادی‌از‌فرهنگیان‌طرهان‌حمایت‌قاطع‌خود‌را‌از‌محمدی‌آزادبخت‌میکنیم)آنوقت‌همین‌آقایان‌میخوان‌بشن‌رئیس‌اداره‌جات

  79. مااهالی قبرموسی حمایت خود را از حاج اقا قبادی میکنیم خوش امدی برادر ارزشمند

  80. بار دیگر می آیم و ثابت می کنیم که جوانان در تصیمیم های بزرگ نقشی اساسی وراهبردی دارنند وبا اتحاد و با تحقیق و تلاش در انتخاب فردی اصلح وبا درایت وشایسته دست به تحولی جدید در ساختار سنتی سیاسی این مرز و بوم می زنیم ودر راه تلاش در توسعه طرهان بزرگ از برادرانی چون دکتر یونس امرایی حمایت می کنیم .

  81. اقای کوهدشتی گل! توجه داشته باش الان قرن بیست ویکه!دوران ارباب رعیتی تمام شده!یک ذره برای نظرمردم ارزش قایل باش. بازی اقای اسفندیاری وو… کی قرار است تمام شود؟کسب تکلیف ازبرخی که فقط در شادیهای سیاسی من وتو شریکند تا کی؟!هم ما وهم اصول گرایان تا وقتی این افراد سنتی وازمون پس داده راارباب خود میدانیم همچنان در ورطه خمودگی درجا خواهیم زد!!!

  82. خووووووووووووش اووووووووومدیییییییییییی …….. حماییییییییییت حمایییییییییت………. فداییییییییی داری حاج اقا…………

  83. جناب اقای قبادی باتمام احترامی که برای حضرتعالی قائلم .خواهش میکنم جابرای جوانان باز بگذارید تاوارد این عرصه بشن .با ایده های نو .باتفکرات جدید .وازشون حمایت کنین .چون این حوزه انتخابیه نیاز دارد که نمایندگانش جوانانی باشند با شور تا درراه ابادانیش تلاش کنند

  84. آقا ی عزیزی نظر شخصی خود را به اصولگرایان شرق نسبت ندهید شرق بطور واحد با حاج آقا شاهرخی می باشند و شما هم به یاری خدا به زودی به ما می پیوندی

  85. افراد آگاه معتقد دلسوز باید باید وضع اصولگرایی و اصول گرایان را نقد کنند اینکه از این نام کاندیداها و حواریون آنها چه استفاده هایی می کنند . این بررسی دفاع از آرمان های انقلاب است و نباید در مرد آن کوتاهی شود . آنها که بیدارند می دانند چه گذشت ؟

  86. خدانابودکه،جنابازیتان/اشیخ تادکتر،تاگه قاضیتان/کارکلتان بیه وجنابازی/اجیای پیشرفت.وکویشت سازیتان/

  87. سلام به مدیر مسئول میر ملاس من حدود ده سال است که در شهرستان نیستم و به اقتضایی کار به ترک سرزمین مادری خود نموده ام اما این را می دانم و با تمام وجود خود لمس کرده ام که هر نماینده ای در شهرهای که من دیده ام از مرکز کشور تا غرب و جنوب ابتدا با برنامه منسجم وارد عرصه رقابتی انتخابات شده و پس از پیروزی پیگیر وعده های داده شده به مردم می شود نه اینکه بعد از پیروز شدن در انتخابات برنامه نداشته باشد و بعد از اتمام دوره نمایندگی اش تازه برای شرکت در دوره بعد از دوره ای که از ورود به مجلس بازمانده اعلام کند که از داشتن برنامه برای آبادانی شهرها و روستا ها غفلت نموده اند با یک حساب سرانگشتی می توان گفت در طول دوره چهار سال تصدی ایشان با توجه به جمعیت شهرستان چند میلیون ساعت از عمر مردم تلف شده است که هر لحظه از آن اگر مردم را با برنامه ای منسجم برای آبادانی شهر و روستا به یاری می طلبیدن اوضاع الان دگر گونه بود در پایان عزیزان بدون هیچ حب و بغضی فردی را انتخاب کنید که با برنامه در مجلس وارد شود تا آن برنامه را پیگیری نموده و در هنگام تنظیم بودجه در مجلس و طرح های ملی حرفی برای گفتن داشته باشد و از الان به فکر فرزندان نوپای شهرستان باشید وسلام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.