تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

نخستین شماره‌ی بلوطستان منتشر شد

  • کد خبر : 71452
  • 23 تیر 1394 - 1:50

    شماره‌ی نخست نشریه‌ی فرهنگی-اجتماعی بلوطستان که بهمن‌ماه سال گذشته از هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفته بود، منتشر شد و بر پیش‌خوان دکه‌ها نشست. به گزارش میرملاس ؛  شماره‌ی نخست بلوطستان دارای ۱۶ صفحه‌ی تمام رنگی با بهای ۵۰۰ تومان و به تاریخ تیرماه ۱۳۹۴ (ژانویه ۲۰۱۵ // رمضان ۱۳۴۶) به زیور […]

baloutestan

 

 

شماره‌ی نخست نشریه‌ی فرهنگی-اجتماعی بلوطستان که بهمن‌ماه سال گذشته از هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفته بود، منتشر شد و بر پیش‌خوان دکه‌ها نشست.

به گزارش میرملاس ؛  شماره‌ی نخست بلوطستان دارای ۱۶ صفحه‌ی تمام رنگی با بهای ۵۰۰ تومان و به تاریخ تیرماه ۱۳۹۴ (ژانویه ۲۰۱۵ // رمضان ۱۳۴۶) به زیور طبع آراسته گردید، این نشریه که در اندازه ی ۳۵×۲۵ سانتی‌متری به صورت مجله‌ای و بگونه‌ای متفاوت از نشریات لرستان انتشار یافته،  دارای مطالب خواندنی، کاربردی و جذابیست که نوید مطبوعه‌ای مستقل و حرفه‌ای را به مخاطبان نشریات استان لرستان می‌هد.

موضوع این مطبوعه فرهنگی-اجتماعی است، مدیرمسئول و صاحب امتیازی بلوطستان را بر عهده‌ی محمد بساطی است، بساطی سابقه‌ی سردبیری دوهفته‌نامه‌ی آساره و بیان‌لر و پایگاه خبری-تحلیلی لکنا را در کارنامه‌ی خود داراست. تارنمای بلوطستان با عنوان نشریه اینترنتی بلوطستان از دو سال پیش فعالیت داشت ولی طی نیم‌سال اخیر جهش قابل ملاحظه‌ای در جذب مخاطب پیدا کرده است.
دفتر مرکزی این نشریه در شهر کوهدشت به نشانی  خ سپاه، جنب ترمینال کوهدشت-خرم‌آباد  قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره‌ تلفن‌های  ۳۲۶۴۲۸۲۴   * ۰۹۱۶۹۵۶۸۴۸۰ با عوامل نشریه تماس حاصل نموده و مطالب و پیش‌نهادات خود را به نشانی baloutestan@yahoo.com بفرستند و برای بازدید از سایت نشریه نیز به تارنمایwww.baloutestan.ir سر بزنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. تبریک به جناب بساطی و همکاران خوبشان در ماهنامه بلوطستان

  2. آرزوی توفیق همه دست اندرکاران که انشاا..موفق باشین

  3. با آرزوی توفیقات روز افزون خدمت برادر بزرگوار جناب آقای بساطی
    بسیار خوشحال شدم
    تبریک فراوان

  4. تبریک به جناب آقای محمد بساطی امید است همچنان از توانایی و شهامت خود در بیان حقایق استفاده نموده و همانند گذشته از گزارشات خوبتان بهره ببریم. سربلند باشید

  5. از ابراز لطف سروران ارجمند و محبت آقای آزادبخت همکار پرتلاشمان در راستای اطلاع‌رسانی انتشار بلوطستان کمال امتنان را داریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.