تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سالن وزنه برداری مجموعه تختی خرم آباد طی هفته جاری به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 71458
  • 23 تیر 1394 - 2:10

  مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت :سالن وزنه برداری مجموعه تختی خرم آباد طی هفته جاری به بهره برداری می رسد.علی یاور عزیزپور روز دوشنبه در گفت و گو با میرملاس افزود : تا پایان سال‎جاری تعداد زیادی از پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد. وی با اشاره به اینکه […]

1736068

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت :سالن وزنه برداری مجموعه تختی خرم آباد طی هفته جاری به بهره برداری می رسد.
علی یاور عزیزپور روز دوشنبه در گفت و گو با میرملاس افزود : تا پایان سال‎جاری تعداد زیادی از پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه استعداد یابی ورزشی ضرورتی انکار ناپذیر است و هدف مدیران ورزش استان ایجاد پایگاه های قهرمانی و اختصاصی در سراسر استان است ،اظهار داشت :رضا بیرانوند و محمود بیرانوند در وزن ۹۴ کیلوگرم دو وزنه بردار لرستانی دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی در رده جوانان و بزرگسالان می باشند.

وی تصریح کرد :مسابقات آسیایی بزرگسالان شهریورماه سالجاری در تایلند و مسابقات جوانان نیز مهرماه سالجاری در چین برگزار می شود.

وی اظهار داشت : همچنین سیدعلی شاهرخ وندی رییس هیئت وزنه برداری لرستان به عنوان دبیر کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری کشور انتخاب شده است .

عزیزپور با اشاره به اینکه افتتاح خانه کشتی خرم‎آباد یکی از بزرگترین پروژه‎های ورزشی کشور محسوب می‎شود،افزود : با افتتاح خانه کشتی شهر خرم‎آباد قادر به میزبانی رویدادهای بین‎المللی در این رشته ورزشی خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه با ظرفیت ایجاد شده در حوزه کشتی استان در دو ماه آینده شاهد برگزاری چهار رویداد ورزشی بزرگ در استان خواهیم بود،تصریح کرد : مسابقات کشتی نونهالان و خردسالان در دو حوزه فرنگی و آزاد، مسابقات کشتی پیشکسوتان و مسابقات کشتی ناشنوایان در دو ماه آینده در این مجموعه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا مجموعه ورزشی خانه کشتی خرم آباد که عصر روز یکشنبه افتتاح گردید با ظرفیت گنجایش سه هزار نفری در زمینی به مساحت پنج هزار و ۴۵۱ مترمربع ایجاد شده که فضای مفید سالن دو هزار و ۲۱۴ متر مربع و دارای سالن‎های جانبی بدنسازی، سونا، دفتر هیئت، پارکینگ و سرویس‎های بهداشتی مناسب ،سیستم گرمایشی و سرمایشی با نورپردازی استاندارد با ظرفیت ۶ تشک کشتی می باشد که برای تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه ورزشی که با هدف افزایش و توسعه فضاهای ورزشی استان صورت گرفته، بالغ بر ۲۰۰ دو میلیاردریال هزینه در بر داشته است.

تهیه خبر :  سجاد آریان پور / میرملاس 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام خسته نباشید این کارها خوب نیک اما شما درشهرستانه که مدیر لایق ندارید ورزش استان را شهرستان ها تقذیه مینمایند قهرمانان بین المللی شما کجایند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.