- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هتل درب گنبد کوهدشت پس از ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید

DSC03349..

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت:هتل درب گنبد امامزاده محمد شهرستان کوهدشت پس از ماه مبارک رمضان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش میرملاس حجت الاسلام مرتضی خاکباز روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود : عملیات احداث این هتل در فروردین ماه ۹۳ آغاز شده است .

وی افزود: بیشتر سوئیت های این هتل آماده بهره برداری است و خوشبختانه بودجه مورد نیاز تامین و پرداخت شده و در فرصت باقیمانده اقدامات تکمیلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام خاکبازتصریح کرد :خوشبختانه به برکت وجود امامزاده محمد(ع) و حضور زائران از نقاط مختلف کشور که مشرف به زیارت می شوند فعالیت اقتصادی مردم درب گنبد دستخوش تحول شده و زندگی مردم رونق گرفته است.

وی با اشاره به اجرای ۳ طرح بزرگ سرمایه گذاری در استان توسط بنیاد توسعه عمران موقوفات اظهار داشت :اوقاف لرستان برای احداث کارخانه روغن صنعتی در شهرستان کوهدشت واجرای این پروژه آمادگی دارد.

حجت الاسلام خاکباز به فعالیتهای بی نظیر اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اشاره نمود و اظهار داشت : در ششمین مجمع سراسری مدیران اوقاف،این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر پیشرفت عملکرد فیزیکی در سال ۹۳، کسب رتبه برتر استان در بحث آرامش بهاری در سال ۹۳و۹۴، کسب رتبه برتر استان در زمینه طرح تربیت حافظان قرآن کریم شد.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شب مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و در ایام ماه مبارک رمضان توسط قاریان مصری در استان بخش دیگری از فعالیت های قرآنی اوقاف است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد : سهمیه وقف استان در سال گذشته ۹۰ وقف انتفاعی و منفعتی بوده که خوشبختانه نزدیک به ۱۰۰ مورد وقف محقق شده که در این مورد افزایش ۱۰ درصدی داشته ایم.

وی به برگزاری مراسم ضیافت افطاری در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود و ازنا از محل اجرای نیات واقفین اشاره نمود و افزود : همچنین کار نصب گلدسته های امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز به اتمام رسیده است که ان شاالله پس از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت : تا کنون برای پروژه امامزاده محمدبن حسن(ع) ۱۵ میلیارد ریال اعتباراختصاص یافته است که بخشی ازآن ازمحل اعتبارات دولتی و بخش اعظم آن از محل نذورات مردمی بوده است.

تهیه خبر :  سجاد آریان پور / میرملاس