کد خبر : 71489
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,822 بازدید

تصاویر شادی مردم کوهدشت پس از اعلام رسمی توافق مذاکرات هسته ای

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس

 0 (8)

 

 

0 (1)

 

 

0 (2)

 

 

0 (3)

 

 

0 (4)

 

 

0 (5)

 

 

0 (6)

 

 

0 (7)

 

 

IMG_7496

 

 

0 (8)

 

 

0 (9)

 

 

IMG_7425

 

 

0 (10)

 

 

0 (11)

 

 

0 (12)

 

 

0 (13)

 

 

0 (14)

 

 

0 (15)

 

 

0 (17)

 

 

0 (18)

 

 

0 (16) 

 

 

0 (20)

 

 

0 (21)

 

 

0 (22)

 

 

0 (24)

 

 

0 (25)

 

 

0 (26)

 

 

0 (27)

 

 

0 (28)

 

 

0 (29)

 

 

0 (30)

 

 

0 (31)

 

 

0 (32)

 

 

0 (33)

 

 

0 (34)

 

 

IMG_7399

 

 

0 (35)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس 

 

جهت مشاهده گزارش تصویری “شادی مردم کوهدشت” در خبرگزاری ایرنا  اینجا کلیک کنید .

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

سجاد ابراهیمی فرد در گفته :

مبارک باد آن جامه که در رزم پوشندش ، گوارا باد آن باده که اندر فتح پوشندش ، شمارا باده و جامه گوارا و مبارکباد …

[پاسخ]

مسلم_ در گفته :

دست طلا آقا امین مرسی

[پاسخ]

ایلیا در گفته :

این پیروزی و این شادی مبارک مردم شهرمان باد.

[پاسخ]

مهرابی یکشنبه 24 تیر 94 در گفته :

سلام خسته نباشی به برادر عزیزمان اقای حسن زاده به امید پیروزی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

کوهدشت هم بعله دیگه
.
.
.
.
انشااله مردم ایران همیشه شاد باشند.

[پاسخ]

سلطانپور در گفته :

این پیروزی مبارک باد

[پاسخ]

ویردار در گفته :

سلام
آقای آزادبخت
دستت درد نکنه

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ماشااله مجاهدان روز شنبه هم كه حضور دارند

[پاسخ]

ولی پور در گفته :

جشن تان مبارک …..

[پاسخ]

پرويز گراوند در گفته :

زيباترين عكس براي من عكس دوم بود؛
اندوهِ نگاهِ «دِهُل زن» فرياد مي كند كه سهم من از اين پيروزي چيست!؟

[پاسخ]

رشنو پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۴ تیر , ۱۳۹۴ ۱۴:۲۵:

دقیقا جناب گراوند عزیز درود بر این تیزبینی! !!!

[پاسخ]

فتح الهي پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۴ تیر , ۱۳۹۴ ۱۷:۰۸:

واقعادقت نظرونكته سنجيتان جاي تحسين داردجناب گراوندبه خدااشكم رودراوردي!

[پاسخ]

قاسمی در گفته :

تشکر از جناب آقای آزادبخت به خاطر عکس های جذاب و دیدنی انشاا… توسعه و آبادانی در شهرموم طنین انداز شود

[پاسخ]

درویشی از کوهدشت در گفته :

تبریک به همه ملت ایران
در این بین فقط فرماندارکوهدشت و بخشداران مرکزی کوهدشت و رومشکان دیده میشوند پس بقیه بخشداران کجا هستند؟

[پاسخ]

ایلیا پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۴ تیر , ۱۳۹۴ ۱۶:۵۶:

اون بخشدار نیست.آقای حسنی رئیس دانشگاه پیام نور.

[پاسخ]

همشهری در گفته :

ا نهاته

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

سلام ؛
خوشحالم که مردم خوشحالند….
… اما به زودی روشن خواهد شد که چه کسانی به سرعت منافع به قول آقای روحانی “دوران پسا مذاکره ” را نیز مثل دوران ” پیشا مذاکره ” به سمت خود سرازیر می کنند…. خندیدن برای کسی که به نان شب هم محتاج است، مثل دیازپام خواب آور است… اما به هرحال خدا کند که این شادمانی همیشگی باشد.

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۴ تیر , ۱۳۹۴ ۱۶:۲۵:

این احتیاج به نان شب محصول تفکرات دولت احمدی نژاده بدبین نباش آزادبخت جان

[پاسخ]

دست مریزاد اقای ازادبخت عزیز همچنین تبریک بمناسبت این روز فرخنده

[پاسخ]

خدایا شکرت.تشکر از آقایان روحانی و ظریف چراکه پس از مدتها موجبات شادی این مردم غمگین فراهم شد.درود بر دولت تدبیر و امید

[پاسخ]

دست شما دارد نکنه. خیلی لذت بردم, هرچند هیچکدام از همشهری هایم را نشناختم…

[پاسخ]

کورش سعیدی در گفته :

دمت گرم امین ارا عکسلت …دم ظریف دم ایران گرم

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

واقعا کم بود ،باید بیشتر از اینا شاد ی می کردیم
بعد ۱۰ سال مذاکره ی بعضیها ، دولت اصلاحات به یاری خدا تو 2 سال به خوبی و بی نظیری تمومش کرد
واقعا حقشون بیشتر از اینا بود حیف

[پاسخ]

شیرین در گفته :

من وقتی ب اقای روحانی رای دادم همچین روزی رو میدیدم و میدونستم وقتی گفتند کلید تحریم هارو دارم شعار نیست بازهم میگم روحانی مچکریم و مرسی از اقای ظریف نابغه ی سیاست . مرررررسی

[پاسخ]

محمد جواد آزادبخت در گفته :

با سلام خدمت بینندگان عزیز. توافق که به دست آمد یکی از بزرگ ترین پیروزی های ملت ایران در طول تاریخ به شمار می آید. و متعلق به هیچ جناحی نیست. و پیروزی برای تمام مردم به شمار می آید. یکی از بزرگ ترین دستاورد آن جلو گیری از جنگ احتمالی بود. ولی عده ای دائم بر طبل جنگ می زنند و توافق هسته ای را توافق بد می دانند. به دو دلیل عده ای مخالف توافق هسته ای اند. یک: کاسب تحریمن و منافع خود را در تحریم شدن مردم می بینند. دو: به دلیل مسائل جناحی نظر می دهند و از زبان رهبری سخن می گویند. به تخریب گران توافق عرض میکنم که رهبر انقلاب توافق به دست آمده را قبول دارند و آن را پذیرفته اند. کسی که مخالف سخن رهبری سخن بگوید فتنه گر است.

[پاسخ]

کونانى در گفته :

مشخص است سهم من و شما و دهل زن کوهدشتى،سلحشورىست.

[پاسخ]

virus97.rzb در گفته :

ما فراموش شدگانیم جز نعره سلاحی نیست!!!!
دوستان چرا الکی شاد هستید ؟
یکی سود این توافق نامه را به ما هم بگوید ای منتقدین سیاسی کلید به دست!

[پاسخ]

حبیب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۵ تیر , ۱۳۹۴ ۰۷:۴۹:

باسلام یه بخش ازین توافق ازاد شدن طلا های بلوکه شده و پول هاست یک بخش بریدن دست دلال های که مردم بدبخت کردن اوردن پژو فرانسه بجای پژو چینی فروش نفت همین که نخست وزیر انگلیس میکه جز توافق راهی نداشتیم یعنی قدرت ایران به زانو دراوردن ابر قدرت ها

[پاسخ]

مهندس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۵ تیر , ۱۳۹۴ ۱۷:۵۱:

آزاد شدن حسابهای بانکی… بعضی از مخترعان برای یک سری از مدارک و ثبت اختراعات بین المللی یا باس پارتی داشته باشن یا اجازه دسترسی به حسابهای بانکی اونور ، بخصوص برنامه نویسا و طراحان وب

[پاسخ]

ا . گراوند در گفته :

چهره ی شاداب و خندانی ظریف / سخت کوشی ، مرد میدانی ظریف

هم متینی هم ظریفی باوقار / مرد صلحی ، فخر ایرانی ظریف

هر که نامد خائنت ،خود خائن است / خادمی صادق و انسانی ظریف

نوش لبخندت جهانی شاد کرد / نور ایران ،نور ایمانی ظریف

چون فکند یک آدمی سنگی به چاه / راه چاره ، راه درمانی ظریف

گر نوبل تاجی نهد بر سر ، تو را / مرحبا چون لایق آنی ظریف

ما به گود لاکت(Good Luck) بسی شاد آمدیم / لایق گود لاک جانانی ظریف

غیرتت چون غیرت آرش بود / وارث خونِ نیاکانی ظریف

[پاسخ]

نعمت آزادی فر در گفته :

درود بر جناب آزادبخت عزیز که مثل همیشه در سریعترین زمان ممکن شور و شعف مردم این دیار رو به قاب تصویر کشوندند،درود بر دکتر روحانی،درود بر تیم ملی هسته ای ، درود بر همهء اونهایی که خودشونو تو این شادی سهیم میدونند……….

[پاسخ]

با سلام خدمت آقای آزادبخت.ممنون از اینکه شادی مردم شهرستان کوهدشت را به تصویر کشیدید. من از عکس آخر لذت بردم که چهره خندان استاد جعفری را دیدم

[پاسخ]

ادینه وند در گفته :

درود بر احمدی نژاد

[پاسخ]

مهندس پاسخ در تاريخ جمعه ۲۶ تیر , ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹:

😐

[پاسخ]

ادینه وند پاسخ در تاريخ شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰:

اگه زحمات و پای فشاری دکتر احمدی نژاد نبود هرگز با غنی سازی ما موافقت نمیکردن

[پاسخ]

فتح الهي پاسخ در تاريخ شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰:

بخاطر؟؟؟

[پاسخ]

مهندس محمدی گراوند در گفته :

درود بر جناب دکتر روحانی و جناب دکتر ظریف زنده باد دولت اصلاحات زنده باد اصلاح طلبان غیور و تا همیشه زنده باد ایران

[پاسخ]

سامان در گفته :

بدون شک آقای دکتر ظریف بعنوان یک فرد نخبه سیاسی ، از چهرهای تاریخی و ماندگار ایران است
ایشون امروز توانست یکی بزرگترین اتفاق سیاسی و تاریخی ایران را در سال 2015 رقم بزند
همچنین در تصویب قعطنامه 598 سال 1975 باز مثل امروز نقش اساسی داشتند
جان کی خودش باها تو رسانه ها دکتر ظریف و بعنوان یک فرد ایرانی سر سخت و فوق العاده وطن دوست تقلی کردن ما به پشتوانه چنین روحیه ای توانستم در مقابل 6 قدرت برتر دنیا حرفمونو به کرسی بنشونیم
من بعنوان یک ایرانی افتخار می نمایم چنین فرد نخبه ای در کابینه رئیس جمهوری کشورم حضور دارد و از صمیم قلب به این دلاور مرد عرصه سیاست افتخار و خدا قوت می گویم

[پاسخ]

ارمان در گفته :

زنده با اصلاحات

[پاسخ]

حافظ ازادبخت در گفته :

درود خدا بر رهبر بزرگ جامعه اسلام سید فاطمی که باز قدرت مسلمانان را بعد از قرنها به دنیا نشان داد
(لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد یکباره شوره از زمین باغ لاله شد)
گرگ ها خوب بدانندکه در این ایل غریب گر پدر رفت،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند شیر مدی چون سید علی خامنه ای هست هنوز
گر امام شهدا نیست کنون در بر ما خلف صالح و مظلوم،سید علی هست هنوز
و دولت هم خدا قوت انشاالله در کلیه امور خیر موفق وپیروز باشید

[پاسخ]

صادقی در گفته :

هنوز معلوم نیست چه بر سر مذاکرات آمده و چه داده ایم و چه گرفته ایم این جشن علتش چیست؟؟

[پاسخ]

هامی ظریف در گفته :

انرژی هسته ای واس ماست

[پاسخ]

داوود رضایی در گفته :

به همه هموطنانم تبریک میگم درود بر امین آزادبخت بخاطر عکسای زیبایش

[پاسخ]

darvishi..h در گفته :

کاش مسئولان ما کمتر همدیگرو در زیر توپ و تانک جناحای یکدیگر قرار بدن ..
و بیشتر بفکر حل کردن مشکلات مردم و نیازمندیهای شهرستان باشن..
با ابراز تأسف در نوشته هایه شما همشریان مانند همیشه چیزی جز تعصب دیده نمیشه
اگر دست به دست هم داده بودین الان در شهرستان ما اینهمه فقر و بدبختی دیده نمیشد٬٬
جوانان معتاد.. جوانان تحصیل کرده بیکار.. بچه های کار.. و پارتی بازی های مسئولان

خطاب به مسئولان.. کاش بدانید که خداوند اعمال انسان را می بیند.!
(الم یعلم بان الله یری)

[پاسخ]

darvishi..h در گفته :

همش اصلاح و اصول..
کجا رفته کارهایه اصلاح طلبانه و با اصولتان؟؟!
کجاها را اصلاح کردین و کجاها طبق اصول پیش رفتین؟؟!
تکلیف انسانیت و انسان دوستیتان چه میشود؟؟
چقدر زجربار و دردآور است دلبستگیتان به دنیای فانی و زودگذر…!

[پاسخ]

زهرا قبادی در گفته :

آرزو میکنم مردم عزیزمون همیشه شاد باشن

[پاسخ]

مجید پوررضایی در گفته :

امید واریم در سایه الطاف یزدان پاک موفقیت های بزرگتری در همه ی عر صه ها از دولت و ملت ایران شاهد باشیم

[پاسخ]

طاهری در گفته :

اون روز که احمدی نژاد 20% غنی سازی کرد جشن گرفتیم. امروزم که اون 20% رو تعطیلش کردند بازم جشن گرفتیم. کلا یه همچین مردم شادی هستیم ما…!

[پاسخ]

نظری در گفته :

سلام دوستان/ایا واقعا اینا میدونن نتیجه توافق چیه؟این ذوق زدگی های خام ناشی از چیست؟این بار چهارمی هس که به خاطر موضوع هسته ای جشن میگیرن و بعدا مشخص شده کلاه سرمون گذاشتن…….

[پاسخ]

نظری در گفته :

به نظرتون بهتر نیست که اول متن توافقنامه رو خوند و بعدش جشن گرفت یا نگرفت ؟ بالاخره خوبه آدم بدونه واسه چی داره جشن میگیره

[پاسخ]

حیات الغیب در گفته :

قشنگ بودن دستتون درد نکنه دلمون هوای کوهدشت رو کرد

[پاسخ]

حسینی در گفته :

آزادبخت حالا چی بهت رسید این عکسارو گذاشتی……..:-)

[پاسخ]