تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نماینده مردم بروجرد؛ تیغ نظارت نمایندگان مجلس از عزل و نصب مدیران برنده تر است

  • کد خبر : 7151
  • 31 تیر 1391 - 23:20

  نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: تیغ نظارت نمایندگان مجلس از عزل و نصب مدیران برنده تر است.  به گزارش میرملاس نیوز ؛ بهرام بیرانوند در نشستی که با حضور ایرج عبدی، نماینده مرد خرم آباد و چگنی و محمد تقی توکلی، نماینده مردما الیگودرز در مجلس در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح […]

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: تیغ نظارت نمایندگان مجلس از عزل و نصب مدیران برنده تر است.

 به گزارش میرملاس نیوز ؛ بهرام بیرانوند در نشستی که با حضور ایرج عبدی، نماینده مرد خرم آباد و چگنی و محمد تقی توکلی، نماینده مردما الیگودرز در مجلس در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد افزود: اعتقاد من این است که تیغ نظارت بسیار تیزتر از عزل و نصب است با این وجود باید شک کنید به روالی که یک وزیر می آید و بخشی از اختیارات خودش را به من نماینده می دهد و می گوید شما مدیر کل نصب کنید و اگر من نماینده مدیرکلی را نصب کردم اگر آن وزیر فردا حقی را ضایع کرد دیگر توان مقابله در مقابلش را نخواهم داشت و این شیوه من است.

وی افزود: قوه مجریه و مقننه دو قوه مستقل از هم هستند اما به صورت تدریجی ما پذیرفته ایم که کار عزل و نصب مدیران کار نماینده است اما من این استدلال را ندارم و معتقدم که باید اجازه دهیم که دستگاههای دولتی با توجه به ورزیدگی و چابکی که دارند با وجود همه انتقاداتی که ما داریم کار کنند و عزل و نصب را بر اساس ضوابط خودشان انجام دهند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید بر اینکه که برای اداره دانشگاه و جامعه هدف گذاری لازم است گفت: نمی توانیم به شکل سیال ۱۰ سال به سمت توسعه غربی برویم و بعد ۱۰ سال دیگر به سمت توسعه به سبک شرقی حرکت کنیم با این وجود می بینیم که شب شده و ما به جایی نرفتیم.

بیرانوند با اذعان به اینکه اگر چه از نظر شکل شکلمان زیباست اما توسعه به شکل غربی ضایعات بزرگ و گمشده هایی دارد که نتیجه آن این می شود که هنگام تقسیم بودجه می گویند «دهک های مختلف جامعه»، «جامعه ۱۰ طبقه دارد» چه کسی این را گفته که مبنای تقسیم بندی انسان ها مال و ثروت آنها است.

وی در پاسخ به مطالبات فرهنگی دانشگاهیان از نمایندگان که در این نشست مطرح شدند متذکر شد: خیلی دوست داشتم که در بحث مطالبات فرهنگی به ما بگویید که قرار است مجلس مردم را به کجا ببرد در هر حال باید در مقوله های مختلف هدف گذاری کنیم و با ساختارهای موجود هم امکان دستیابی به اهداف را داشته باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: من تفکیک قائل هستم بین مطالبات دانشجویی و دانشگاهی چون مطالبات دانشجویی با توجه به فضای فکری دانشجو که فضایی آرمانگرایانه است شکل می گیرند به نوعی مطالبهات دانشجویی تند و تیز تر و چالش برانگیزتر هستند در واقع همان چیزی که رهبر یعنی مطالبه کردن را می خواهد اما اساتید و جامعه دانشگاهی درگیر واقعیت ها و محدودیت ها هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درودبرچنین شخصی وچنین عقیده ای عزل ونصب یک مدیر چه سودی به حال افراد بی کار دارد نمایندگان به فکر افراد بی کار باشند نه اینکه تمام کارشان عزل یک مدیر مدرسه باشد . xیاyچه سودی برای من بیکار دارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.