تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
13

طراحى شخصیت/ حسین اجاقى

  • کد خبر : 71606
  • 25 تیر 1394 - 9:23

  شاید بتوان گفت طراحان با هیچ فرمول شناخته شده و ثابتى دست به طراحی و خلق شخصیت‌ها نمی‌ زنند؛ بلکه بیش از هر چیز احساس و تفکر طراح است که حین طراحی کردن با شناخت، توان، تجربه و شخصیت او ترکیب شده و کاراکتری را خلق مى کند. شخصیت ها، بازیگران فعال دنیای مجازی هستند […]

 

caractor

شاید بتوان گفت طراحان با هیچ فرمول شناخته شده و ثابتى دست به طراحی و خلق شخصیت‌ها نمی‌ زنند؛ بلکه بیش از هر چیز احساس و تفکر طراح است که حین طراحی کردن با شناخت، توان، تجربه و شخصیت او ترکیب شده و کاراکتری را خلق مى کند. شخصیت ها، بازیگران فعال دنیای مجازی هستند و بى تردید در هر داستان، فیلم، بازى کامپیوترى و اپلیکشنی جای خود را تثبیت کرده‌اند.

«سید حسین اجاقی» طراحی و نقاشی را به صورت آکادمیک از سال ٨۴ شروع کرد و از سال ٩٠ بطور تخصصی وارد حوزه طراحی شخصیت و نقاشی دیجیتال شد. او در چندین پروژه ی انیمیشن سریالی و سینمایی در زمینه طراحی کاراکتر و فضا، استوری برد و تصویرسازی همکاری داشته است. همچنین طراحی و اجرای دو جلد کتاب مصور (کمیک استریپ) با موضوع جنگ و طراحی مجموعه هاى استیکر براى چند برنامه پیامرسان فارسى از دیگر فعالیت هاى اوست. در ادامه از شما دعوت مى‌کنیم مجموعه طراحى هاى شخصیت او را ببینید:

caracter design caracter design (9) caracter design (1)  caracter design (8) caracter design (6) caracter design (5) caracter design (4) caracter design (2) caracter design (3) caracter design (14) caracter design (10) caracter design (13) caracter design (11) caracter design (12)
caracter design caracter design  caracter design

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب آقای اجاقی :
    احساس زیبا و خلاقانه شما قابل تقدیراست
    بهروزی وکامیابی تان را از خالق زیباییهاخواهانم.

  2. بسیارمتشکریم از این احساس خلاقانه …واقعا دست مریزاد براستاد گرامی

  3. کارتون عالیه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.