تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نشست هم اندیشی مشاوران جوان فرماندار با نماینده و فرماندار کوهدشت

  • کد خبر : 7167
  • 31 تیر 1391 - 3:02

      در این نشست که صبح روز سه شنبه ۲۷ تیرماه ، در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، جمعی از جوانان شهرستان کوهدشت به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در خصوص مسائل و مشکلات گوناگون شهرستان کوهدشت پرداختند. سپس مهندس حمزه پور فرماندار شهرستان کوهدشت  بر لزوم برگزاری […]

 

 

 

در این نشست که صبح روز سه شنبه ۲۷ تیرماه ، در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، جمعی از جوانان شهرستان کوهدشت به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در خصوص مسائل و مشکلات گوناگون شهرستان کوهدشت پرداختند.

سپس مهندس حمزه پور فرماندار شهرستان کوهدشت  بر لزوم برگزاری متناوب این گونه جلسات و نظام مند کردن آنها تاکید کرد.

در پایان، آقای ملکشاهی نماینده ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی  نیز جلسه با مشاوران جوان فرماندار  را بسیار ارزنده ارزیابی کرد به بیان توضیحاتی در مورد دغدغه ها و نگرانی ها و نیز پیشنهادات مطرح شده پرداخت.

 

 

از میان مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست توسط نخبگان ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

v      تاکید بر اهمیت موضوع بیکاری و لزوم پرداختن هر چه سریع تر به مسئله ی بیکاری در شهرستان

v      لزوم دقت نظر کامل در بحث انتخاب مدیران ادارات دولتی به ویژه اداراتی که دارای ماهیت فرهنگی هستند .

v      بحث پیرامون عملکرد شورای اسلامی شهر، به ویژه در زمینه ی آسفالت معابر، زیباسازی شهر و …

v      لزوم پیگیری پروژه های کلان اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی

v      لزوم استفاده از نخبگان دانشگاهی و فارغ التحصیلان متخصص، در مدیریت ها و استخدام های فاقد آزمون ادارات

v      به کارگیری نیروهای تخصصی و مرتبط با پست های تفویض شده و کنترل وضعیت آن

v      توجه بیشتر به بحث ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی توسط نهادهای قضایی و انتظامی

v      اهمیت برگزاری نشست های پرسش و پاسخ جهت بررسی مشکلات و ارائه ی راهکارهای احتمالی توسط اقشار مختلف، با حضور مسئولان مربوطه

v      پیگیری موضوع تلویزیون دیجیتال برای شهرستان

v      توجه مخصوص و جدی تر به اماکن تاریخی و باستانی شهرستان

v      و نیز موارد دیگر که هر کدام در جای خود حائز اهمیت بوده و نیازمند کار کارشناسی و اختصاص زمان و امکانات برای رسیدن به وضعیت مطلوب هستند.

یکی از جدی ترین نتایج این جلسه ، استمرار این جلسات و التبه با حضور بیشترین کارشناسان، نخبخان، اقشار ، اصناف و طیف های مختلف تخصصی و غیر تخصصی شهرستان بود.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
  1. نفس کار خوب است ولی ۱-نخبگان بر چه اساسی انتخاب شده اند و واژه نخبه به چه کسی اطلاق می شود آنچه در تصویر مشاهده می شود نخبه خاصی مشاهده نمی شود ۲-عمل واجرای دغدغهای مردم ویانخبه گان مهم است نه صرا فا تشکیل جلسات

  2. ملاک انتخاب این آقایان چگونه بوده است؟ای کاش نماینده محترم کوهدشت در برگزاری این جلسه حساسیت بیشتری به خرج می دادند.

  3. با احترام به همه ی این بزرگان
    تیتر خبری اتان اشتباه است نخبه تعریف خاص خودش را دارد پرداختن اینجوری به اخبار پایه ی کاری شما را سست می کند شما باید عنوان تیترها یتان را با وسواس انتخاب نمایید
    به نظرم نخبه گان این دیار بسیارند نخست باید از بسیاری از آنها دعوت به عمل می آمد و مدتی به آنها فرصت داده می شد تا با آمادگی در این جلسه شرکت کنند و نتیجه هم بدهند
    این جلسه یا جنبه ی تبلیغی ،رفع تکلیفی داشته و یا مدیران ما هیچ شناختی از جامعه ی خود ندارند

    • یکی از جدی ترین نتایج این جلسه ، استمرار این جلسات و التبه با حضور بیشترین کارشناسان، نخبگان، اقشار ، اصناف و طیف های مختلف تخصصی و غیر تخصصی شهرستان بود.
      ………………..
      چیزی که من در جریان آن هستم این است که این یک شروع است. و فرمانداری قرار شده پذیرای همه سلیقه ها و صنوف مختلف باشدپس شما هم اگر راهکاری داری تشریف ببر اگر استقبال نشد یا راهت ندادند بیا تخریب کن.
      یکبار شد یک نفر جنبه مثبت قضایا را نگاه کند.
      چرا نمی گویی ببه چه مسایل مهمی مطرح شده؟ یا خوب است ما به فلان چیز نیاز داریم و خوشحالیم اینجا مطرح شده. یا ای کاش فلان موضوع هم مطرح میشد و هزار جور نگاه بهتر دیگر.
      اگر گذشت زمان ثابت کرد که این جلسه مفید بوده یا رسیدگی به بعضی از موارد این جلسه انجام شده و نتیجه داده شما احتمالا ناراحت شوید. چون مثلا اینها نخبه نیستند یا شما با اینها حال نمی کنید پس چه حیف شد که حرف خوبی زدند و به درد خورد.
      دعای بعضی افراد به درگاه خدا هم این شکلی اس :
      خدایا به همسایه ام گوشفند نده تا گاوم را برایت قربانی کنم.
      بهتر است با مثبت اندیشی بیشتری به قضایا نگاه کنیم و لااقل لیوان را ببینیم اگر نمیخواهیم نیمه پر را ببینیم. لیوان را ببینیم که از شکستنش جلوگیری شود.نه اینکه همیشه با سنگی در دست به انتظار دل و شیشه و سر و سامان بنشینیم.
      موید باشید و البته خوشبین و عمیق تر از اکنون

      • سلام و احترام
        قبل از هر چیز اقرار می کنم که در شما خصوصیات نخبه بودن وجود دارد از جمله اینکه واقعا شما هنرمندید اینکه با تماشای کارهای ارجمند و هنری شما اگر کسی چشم بر واقعیتتان ببندد بی انصافی محض است دوم شخصیتی دلسوز و دوست داشتنی و مهربان دارید سوم سوابق درخشانی در عرصه ی هنر گرافیک دارید و در عرصه ی تعلیم و تربیت هم موفق هستید تنها روحیه ای لطیف دارید چون گل که با لبخندی شکوفاست و با اخمی پژمرده ای کاش با قطعیت و جزمیت اظهار نظر نمی فرمودید زیرا قطع یقین زمانیست که واقعیت برایتان عیان است نه بر مبنای حدس و گمان چیزی را یقین بپنداری(احمد را محمود بپنداری و علی را حسن بینگاری)
        اگر یکبار دیگر سخن مرا بخوانی آغاز آنرا با احترام به بزرگان شرکت کننده در آن جلسه خواهی دید و سپس اعتراضی مودبانه به تیتر و بعد یک نظر شخصی که ای کاش آن روح هنر مند و دوست داشتنی شما اسیر احساس نمی شد و اینقدر بر فضای سخن فلفل نمی پراکند نظر من آگاهی رسانی به کارشناسان فراوان این دیار و بهره جستن از آن بزرگواران بود نه نمایاندن خود و تخریب دیگران (خدایی نخواسته) امیدوارم این نماینده ی محترم موفق و موید باشد چرا که موفقیتش با خیر و برکت برای این دیار سوخته همراه است خوشحال می شدم که هنرمندی چون شما نیز نیمه پر لیوان سخن مرا می دید و اینچنین مرا فلاخن به دست به دنبال شکستن لیوان سخنش متهم نمی کرد
        پیروز باشید و همیشه ی روزگار هنرمندی دلسوز و مهربان و البته با کمی ترشرویی با غلیان احساس تندتان

        • با عرض پوزش
          من ان قسمت را با نظر بعدی اشتباه گرفته ام آنا اصلاح بفرمایید
          ای کاش با قطعیت و جزمیت اظهار نظر نمی فرمودید زیرا قطع یقین زمانیست که واقعیت برایتان عیان است نه بر مبنای حدس و گمان چیزی را یقین بپنداری(احمد را محمود بپنداری و علی را حسن بینگاری)

  4. واقعیت ، علی و محمود که متاسفانه مطمئنم یک نفر هستی با سه اسم مستعار!
    اعضای این جمع که چندتاشون دوستای منن به شکل خودجوش و بر اساس دغدغه های اجتماعی و ذهنیشون همچین جلسه ای رو ترتیب دادند.قراره مجمعی تشکیل بشه و به همه ی دوستانی که دغدغه کوهدشت و مردم کوهدشت رو دارند ازجمله شما که انشاالله چنین باشید فرصت حضور و عرض اندام داده بشه. منتظر باشید.پیشنهاد میدم با حسن نیت و دلگرمی بیشتری به این مساله نگاه کنید. تخریب کار خوبی نیست. به جای حمایت از این دوستان که تا جایی که من میدونم واقعا هم نخبه هستند و هیچکدوم دنبال نفع شخصی نیستند به تخریب و سیاه نماییشون دست زدی؟!!! واقعه که !
    دست در دست هم دهیم به مهر —-کوهدشت خویش را کنیم آباد.

  5. امیدوارم فقط حرف نباشه مثل همیشه!عمل کردن کارراحتی نیست…

  6. البته اقای محمد رضا شما هم از اسامی مختلف ودر یک راستا نطر میفرستی – از واژه نخبه مفهوم عمیقی باید استنتاج بشه این فقط یک جلسه تبلیغاتی ست به نفع نماینده که اتفاقا عکس آن برای مردم تداعی میشه یعنی نخبگان مورد وثوق نماینده اینان وای به حال مدیران نخبه که ایشان انتخاب کنه .

  7. اقا مسعود شما که خیلی در جریان کاری حتما نخبه ای .کدام راهبرد -کدام راهکار -کدام استراتژی -کدام نخبه بابا مردم چشم دارند میبینن کیا تو جلسه ان میخوای بیو گرافی همشونو بفرستم .

  8. اقا اینا میانسالن اعتراض دارم ………………

  9. دوستان لطفا توجه کنید
    تیتر اصلی این است : نشست هم اندیشی مشاوران جوان فرماندار…لذا برسر نخبه بودن یا نبودن آنان دعوا نکنید.

  10. ببخشید ملاک انتخاب مشاوران جوان چیه فقط جهت کنجکاوی بدونیم

  11. درسته دعوا نکنید فقط پیگیری کنید و بخواهید هر فصل یا چند ماه در مورد تغیرات مثبت ایجاد شده و در مورد لیااقت و پیشینه افراد گزینش شده برای مدیریت شهرستان گزارش بدهند

  12. مدیران نخبه دیگه گزارش نمیخواد …………………..نخبگان در راهند ……………….هرروز بهتر از دیروز ببینیم .

  13. ما که در میان جلسه نخبه ای ندیدیم . اصلا اینها چگونه انتخاب شدن شدن !
    امیدواریم نماینده محترم در انتخاب مشاور ان مثال نمایندگان سابق عمل نکنند و سبب دلزدگی مردم را فراهم ننمایند .

  14. سلام .قبولی طاعات وعبادات تعریف نخبه از نگاه عوامل برگزارگننده ،عبارتست :کسانی که به هر نحو به آقای ملکشاهی رای داده اند ویا………..

    • آقا یا خانم ناشناس اولا اینان مشاوران فرماندارند نه آقای ملکشاهی . دویما اگر هم ملکشاهی انتخابشان کرده منطقی است که از افراد مورد وثوق وهم نظر با ایشان باشند مگر دیگران مشاوران را از مخالفان انتخاب میکنند تا ملکشاهی هم این کا را بکند ؟ سیما برخی از آنان که من میشناسم طرفدار آقای امامی وقبادی بوده اند. واقع بین باشیم و باشید.

  15. احسنت بر ناشناس زیرک دقیقا همینه وجز این نیست ولی کاری که برای رضای خدا نباشه وفقط جنبه تبلیغاتی دارده محکوم به شکسته ………….واو در کمین ستمکاران است .

  16. به نظرمن این یک حرکت جدیده از جانب فرماندار محترم که در گذشته سابقه نداشته وباید به انتخاب مشاور توسط ایشان با حسن نیت نگاه کرد انشاالله مثمر ثمر واقع میشه من خواهشم اینه که نسبت به همه چی بدبین نباشین وبه جای تخریب کردن این افراد بیایید اگه کمکی از دستتون بر میاد به این افراد بکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.