تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دکتر کریمی فر : ۲۲۳هزارو ۸۲۵ دانش آموز لرستانی در سامانه سناد ثبت نام شدند

  • کد خبر : 71746
  • 28 تیر 1394 - 15:31

  به گزارش میرملاس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تبریک فراررسیدن عید سعید فطر به فرهنگیان ،دانش آموزان و خانواده های لرستانی گفت : در ۴هفته اول شروع به کار ستاد ثبت نام تعداد ۲۲۳هزار و ۸۲۵ دانش آموز لرستانی در سامانه سناد ثبت نام شدند . دکتر گودرز کریمی فر افزود […]

P1330127

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تبریک فراررسیدن عید سعید فطر به فرهنگیان ،دانش آموزان و خانواده های لرستانی گفت : در ۴هفته اول شروع به کار ستاد ثبت نام تعداد ۲۲۳هزار و ۸۲۵ دانش آموز لرستانی در سامانه سناد ثبت نام شدند .

دکتر گودرز کریمی فر افزود : کار ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان از ابتدای تیرماه  و کار ثبت نام سایر دانش آموزان از ۱۵تیرماه شروع شده و تا پایان تیرماه ادامه  خواهد داشت . وی خاطر نشان کرد : بر همین اساس در این مدت ۳هزارو ۴۰۰ آموزشگاه در قالب ۱۰هزارو ۵۲۴ کلاس کار ثبت نام دانش آموزان را انجام داده اند . کریمی فر  مجموع دانش آموزان استان لرستان را بالغ بر ۳۰۰هزار دانش آموز عنوان کرد و گفت :   بعد از امتحانات شهریور ماه هم ادامه ثبت نام ها  در سامانه سناد انجام خواهد شد . وی تاکید کرد : مدیران مدارس باید شرایطی را فراهم کنند تا ثبت نام دانش آموزان تسهیل شده و خانواده ها  دغدغه خاصی در این زمینه نداشته باشند . کریمی فر رعایت دستورالعمل ثیت نام را لازم و ضروری برشمرد و گفت : کارشناسان ستادی به صورت محسوس و نامحسوس بر کار ثبت نام مدارس نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف طبق موازین قانونی برخورد خواهند کرد .  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به  انجام مطلوب کار ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت : ارزیابی ما حاکی از این است که در مجموع  کار ثبت نام  دانش آموزان در مدارس  مطلوب وقابل قبول بوده است . کریمی فر اخذ هرگونه وجه را هنگام ثبت نام به استثناء وجه کتب و بیمه برخلاف قوانین و مقررات قلمداد کرد و گفت :  ساماندهی کمک های مردمی و  فعالیتهای  فوق برنامه  به صورت جدی در دستور کار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. انشاا… دانش آموزان این مرز بوم آینده لرستان بزرگ را به سمت توسعه روز افزون به پیش خواهند برد .

  2. جناب آقای دکتر آمار دادن هنر نشد فکری به حال پست های خالی اداره کوهدشت بکنیدکه کیفیت را تغییر دهید .

  3. سلام خسته نباشید . ضمن قبولی نماز و روزه شما امید وارم مشکل زمین فرهنگیان رومشکان حل کنید خداوند یارتان باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.