- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی: مجلس برخی از بخش‌های متن جمع‌بندی نهایی را نخواهد پذیرفت

1-1850

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چند نکته در متن جمع‌بندی نهایی مذاکرات که اخیراً منتشر شده وجود دارد که مجلس شورای اسلامی حتماً این نکات را نخواهد پذیرفت.

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ صرفاً در موضوعات هسته‌ای بوده و ربطی به سیاست‌های کلان نظام در مقابل استکبار و همچنین ربطی به سیاست جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان و گسترش عدالت در جهان ندارد.

وی تصریح کرد: چند نکته در متن جمع‌بندی نهایی مذاکرات که اخیراً منتشر شده وجود دارد که مجلس شورای اسلامی حتماً این نکات را نخواهد پذیرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس در بررسی این متن در جایی که احساس کند برخی از موارد از خطوط قرمز عبور کرده‌اند و موجب لطمه خوردن حقوق مردم شده است را تصویب نخواهد کرد.

آقامحمدی افزود: مجلس هیچ بندی را که احساس کند به حقوق مردم آسیب زده شده و توان نظامی ما را مورد خدشه قرار می‌دهد امضاء نخواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: توان نظامی ما چیزی نیست که به دیگران ببخشیم و مجلس نیز در بررسی این متن و نهایی کردن آن مطمئناً دست ملت را در مقابل دشمن نخواهد بست.