- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امام‌جمعه پلدختر: ناظران شورای نگهبان در انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

2015-06-25_143248

 

 

 امام‌جمعه پلدختر گفت: ناظران شورای نگهبان در بحث انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و با حضور فعال در عرصه انتخابات در راستای مصالح کشور و نظام عمل کنند.

به گزارش  میرملاس ؛  حجت‌الاسلام محمد سوری در همایش فصلی ناظران دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان پلدختر اظهار داشت: ناظران و بازرسان شورای نگهبان باید حدود، مقدرات و دستورالعمل‌های این نهاد مقدس و قانون انتخابات را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است، افزود: ناظران انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و باید تحت هر شرایطی با حفظ بی‌طرفی و با حضور فعال در عرصه انتخابات در راستای مصالح کشور و نظام عمل کنند.

امام‌جمعه پلدختر وظیفه هیئت نظارت را صیانت و امانت‌داری از آرای مردم دانست وعنوان کرد: ناظران و بازرسان شورای نگهبان امسال برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی کار حساسی در پیش دارند که این مسئله مهم‌ترین رویداد داخلی کشور است.

وی بابیان این‌که ناظران در انتخابات به قانون توجه کنند،گفت: شورای نگهبان نهاد ارزشمند و یکی از مهم‌ترین ارکان نظام و پاسدار احکام دین اسلام است.

سوری بابیان این‌که شهرستان پلدختر از حساسیت‌های فراوانی با توجه به مسائل قومی و قبیله‌ای در انتخابات برخوردار است، بیان کرد: ناظران شورای نگهبان باید در عمل بی‌طرفی خود را به اثبات برسانند و با برخورد با متخلفان عرصه را بر قانون‌شکنان سد کنند.