تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

یکهزارو ۷۰ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور حضور دارند

  • کد خبر : 71896
  • 31 تیر 1394 - 0:47

  یکهزارو ۷۰ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور حضور دارندسرپرست هیأت کشتی لرستان گفت : یکهزارو ۷۰ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور که در شهرستان خرم آباد در حال برگزاری است حضور دارند. عبداله عزیزپور روز سه شنبه در […]

81682798-70033346

 

یکهزارو ۷۰ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور حضور دارند
سرپرست هیأت کشتی لرستان گفت : یکهزارو ۷۰ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور که در شهرستان خرم آباد در حال برگزاری است حضور دارند.

عبداله عزیزپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارمیر ملاس افزود : در این مسابقات ۳۳ تیم ورزشی با حضور تعداد ۱۲ تا ۱۵ کشتی گیر در هر رده سنی از سراسر کشور حضور دارند .

وی با بیان اینکه ۳۱ استان کشور با ورزشکاران خود در این مسابقات حضور یافته اند ،اظهار داشت :استان لرستان و استان تهران هر کدام با دو تیم ورزشی در این رقابت ها حضور دارند.

عزیز پور تصریح کرد :مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان نیز ۶ مرداد ماه سال جاری در خانه کشتی شهید چاغروند واقع در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی خرم آباد برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه این رقابتها با هدف بستر سازی و شناسایی استعداد های کشتی کشور در حال برگزاری است ،افزود : این مسابقات با همکاری اداره کل آموزش و پرورش لرستان، ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان برگزار شده است .

وی با بیان اینکه در این مسابقات کشتی گیران در اوزان ۲۸ تا ۳۰ کیلوگرم، ۳۲ کیلو گرم ،۳۵ کیلوگرم ، ۳۸ کیلوگرم ، ۴۲کیلوگرم ، ۴۷ کیلوگرم، ۵۳ کیلوگرم ، ۵۹ کیلوگرم ، ۶۶کیلوگرم ،۷۳ کیلوگرم و ۸۵ کیلوگرم به رقابت می پردازند ،اظهار داشت : در این رویداد بزرگ ورزشی بیش از ۲ هزار ورزشکار، مربی، داور، کمیته برگزاری و اعضای هییت نظارت و استعداد یابی حضور دارند.

عزیزپور با بیان این که این مسابقات یکی از بزرگ ترین گردهمایی های کشتی در سطح کشور است اظهار داشت: به پیشنهاد هیئت کشتی استان و نظر مساعد فدراسیون کشتی کشور قرار است لرستان یکی از متقاضیان میزبانی مسابقات لیگ جهانی کشتی کشور باشد.

وی با بیان اینکه ۱۱ نفر از فدراسیون کشتی جهت اجرای و تائید سالن در خرم آباد حضور و در تمام مراحل آماده سازی سالن مشارکت و نظارت دارند تصریح کرد : هم اکنون در این مسابقات همزمان در ۶ تشک کشتی برگزار می شود که امری بی سابقه و قابل تقدیر می باشد.

 این مسابقات ۲۸ تیر ماه در خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد آغاز شده و به مدت شش روز تا ۲ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در دو روز اول کشتی گیران خرد سال به مصاف هم خواهند رفت وسپس نونهالان بر روی تشک می روند.

تهیه گزارش :  سجاد آریان پور / میرملاس 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لرستان قهرمان است انشاالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.