تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

دکتر کائیدی : مسئولان در مورد آتش سوزیهای اخیر گزارش دهند

  • کد خبر : 71906
  • 31 تیر 1394 - 10:34

    یه گزارش میرملاس ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با آتش سوزی اخیر میانکوه و منطقه کرکی گفت: مسئولان استانی و شهرستانی باید مراقب باشند جنگلهای بلوط زاگرس که ثروت ملی، و در واقع ریه سرزمین پهناور ایران هستند این گونه مورد آسیب قرار نگیرند.کائیدی با اشاره به خشکسالی […]

2372753_604

 

 

یه گزارش میرملاس ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با آتش سوزی اخیر میانکوه و منطقه کرکی گفت: مسئولان استانی و شهرستانی باید مراقب باشند جنگلهای بلوط زاگرس که ثروت ملی، و در واقع ریه سرزمین پهناور ایران هستند این گونه مورد آسیب قرار نگیرند.
کائیدی با اشاره به خشکسالی و خشک شدن درختهای بلوط اظهار داشت: سازمان مراتع و جنگلها باید امکانات ویژه و تمهیدات لازم را در مناطق زاگرس تعبیه کند وحتیالمقدور نیروی انسانی مجهز به وسائل اطفاء حریق در مناطق حساس و بحرانزا بگمارد.
وی در ادامه افزود: مسئولان استان و شهرستان، و ادارههای ذیربط از جمله جنگل و مراتع، جهاد کشاورزی و محیط زیست هر چه سریعتر در مورد آتش سوزیهای پی در پی با هوشیاری کاملچاره اندیشی کنند تا این چنین دچار بحران نشویم.
کائیدی در خصوص آتش سوزی میانکوه و منطقه کرکی خطاب به مسنولان استانی و شهرستانی گفت: نسبت به علل ریشهای این آتش سوزی اقدام عاجل به عمل آورند و به مردم و نمایندگان گزارش مستند ارائه نمایند.
تهیه خبر : مسعود فرج الهی/ خبرنگار پارلمانی میرملاس

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای کائیدی لابد شما مسئول نیستین و در رابطه با این کار چه اقدامی انجام داده اید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.