تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان در شهرستان خرم آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 71932
  • 31 تیر 1394 - 23:14

  انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان با ۲ هزار عنوان کتاب روز چهار شنبه طی آییینی در شهرستان خرم آباد افتتاح شد.مسوول انتشارات و کتاب فروشی ستارگان آسمان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار میرملاس افزود : این مکان فرهنگی با مساحت حدود ۲۵۰ متر بستر و فضای مناسبی دارد و […]

 

انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان با ۲ هزار عنوان کتاب روز چهار شنبه طی آییینی در شهرستان خرم آباد افتتاح شد.
مسوول انتشارات و کتاب فروشی ستارگان آسمان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار میرملاس افزود : این مکان فرهنگی با مساحت حدود ۲۵۰ متر بستر و فضای مناسبی دارد و در آینده نزدیک تا ۱۰ هزار عنوان کتاب مختلف در این مکان در دسترس عموم قرا خواهد گرفت.

علی سیاهپوش اظهار داشت :مکان انتشارات و کتابفروشی از قبل وجود داشته و برای طراحی دکوراسیون داخلی و تهیه کتب یک میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه یک اتاق فکر به طور مستمر بر تهیه وانتشار این کتب نظارت دارد ،تصریح کرد :این مکان فرهنگی پاتوقی برای اساتید دانشگاهی و نویسندگان نیز است که نشست های تخصصی و نقد کتاب نیز در این مکان انجام خواهد گرفت.

 انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان با دارابودن تعداد ۲ هزار عنوان کتاب در ضمینه های کتب دانشگاهی و حوزوی ،دفاع مقدس ،کتب دینی و فرهنگی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استان در خیابان امام خمینی (ره) و طبقه پایین دانشگاه امام حسین (علیه السلام) خرم آباد افتتاح شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ، خدای راسپاس که یک مجموعه فرهنگی به شهر اضافه گردی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.