تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به لرستان سفر می کند

  • کد خبر : 71962
  • 31 تیر 1394 - 23:50

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت استان لرستان از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی فردا پنج شنبه به این استان خبر داد.

139209191529534031714693

به گزارش میرملاس : داریوش کوشکی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان لرستان اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی لازم برای حضور  محمود واعظی وزیر ارتباطات در جلسات مختلف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات فردا صبح راس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه وارد فرودگاه خرم آباد می شود عنوان کرد: پس از آن به گلزار شهدا رفته و نسبت به مقام شامخ شهدای استان لرستان ادای احترام خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت استان لرستان شرکت در جلسه شورای اداری استان لرستان را یکی دیگر از برنامه های وزیر ارتباطات عنوان کرد و گفت: این جلسه راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در محل سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار می شود.

کوشکی نشست خبری با رسانه های استان را بعد از جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات در لرستان برشمرد و گفت: همچنین نشست با فعالان حوزه «آی سی تی» لرستان راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه نیز یکی دیگر از برنامه های مدنظر بوده که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار می شود.

وی همچنین از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بروجرد راس ساعت ۱۶ برای شرکت در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی این شهرستان خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.