تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

وزیر ارتباطات : ۷۵۵ روستا در لرستان دارای اینترنت می‌شوند

  • کد خبر : 71991
  • 01 مرداد 1394 - 14:35

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۷۵۵ روستای استان لرستان امسال دارای اینترنت می شوند. به گزارش میرملاس به نقل مهر، محمود واعظی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: تا پایان امسال ۷۵۵ روستای استان لرستان دارای اینترنت می شوند. وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۵۳ روستای لرستان […]

1753675

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۷۵۵ روستای استان لرستان امسال دارای اینترنت می شوند.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، محمود واعظی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: تا پایان امسال ۷۵۵ روستای استان لرستان دارای اینترنت می شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۵۳ روستای لرستان دارای اینترنت شده اند عنوان کرد: امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال نیز ۷۵۵ روستای استان از خدمات اینترنت برخوردار شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بر این است که همه روستاهای بالای ۲۰ خانور کشور تا پایان دوره ریاست جمهوری آقای روحانی از خدمات اینترنت برخوردار شوند.

واعظی به بحث ایجاد زیرساختهای مخابراتی در کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید ایجاد زیرساختهای مخابراتی در کشور نسبت به سالهای گذشته بیش از ۲.۵ برابر رشد داتشه است.

تا پایان سال همه روستاهای بالای پنج خانوار کشور داری خدمات تلفن ثابت می شوند

وی همچنین به ایجاد ارتباط تلفنی برای روستاهای بالای پنج خانوار در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال همه روستاهای بالای پنج خانوار کشور داری خدمات تلفن ثابت خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: پیروزی هسته ای حاصل شده فرصت بسیار خوبی برای تنظیم و تهیه برنامه شش ام توسعه در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد که برنامه شش توسعه کشور با همکاری مطلوب مجلس و دولت تهیه و تدوین شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: برنامه شش ام توسعه کشور به گونه ای تنظیم خواهد شد که موجب جهش اقتصادی کشور شود.

حاکمیت اخلاق در کشور

واعظمی همچنین به وعده ها داده شده از سوی رئیس جمهور در زمان انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: یکی از این وعده ها حاکمیت اخلاق در کشور بوده که این امر به خوبی امروز محقق شده است.

وی همچنین ایجاد اعتماد بین مردم و دولت را یکی دیگر از وعده های رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: امروز این وعده نیز محقق شده و شاهد ایجاد اعتماد بین مردم و دولت و همچنین روحیه امید و همدلی در کشور هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتقای جایگاه ایران اسلامی در عرصه های بین المللی را یکی دیگر از وعده های رئیس جمهور برشمرد و افزود: امروز این جایگاه در منطقه و دنیا ارتقا یافته است.

اعتدال راهی است که ما به اهداف خود می رساند

واعظمی با بیان اینکه امروز در کابینه رئیس جمهور و دولت همه تفکرها نماینده دارند، گفت: اعتدال راهی است که ما را به هدف می رساند و دولت نیز در آینده این راه را ادامه خواهد داد.

وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: از مردم انتظار می رود که در این انتخابات نیز به عقلانیت رای دهند چرا که کشور برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند عقلانیت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به توافق هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: این پیروزی و توفیق نه تنها متعلق به دولت بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با احترام
    بزودی ابنترنت جهانی توسط آمریکایی ها در تمام نقاط عالم بصورت مجانی رونمایی میشود مرحمت زیاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.