تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی همراه اول در لرستان

  • کد خبر : 72173
  • 03 مرداد 1394 - 10:50

    مدیرعامل شرکت همراه اول گفت: تا پایان امسال همراه اول ۱۷۰ میلیارد ریال در لرستان سرمایه‌گذاری می‌کند.  به گزارش میرملاس به نقل ایسنا ؛«وحید صدوقی» در شورای اداری استان با بیان این‌که بیش از ۵۰ سایت تا پایان سال در لرستان راه‎اندازی می‎شود، اظهار کرد: با راه‎اندازی این سایت‎ها تعداد سایت‎های استان به […]

v9qvkzdlvyci

 

 

مدیرعامل شرکت همراه اول گفت: تا پایان امسال همراه اول ۱۷۰ میلیارد ریال در لرستان سرمایه‌گذاری می‌کند.

 به گزارش میرملاس به نقل ایسنا ؛«وحید صدوقی» در شورای اداری استان با بیان این‌که بیش از ۵۰ سایت تا پایان سال در لرستان راه‎اندازی می‎شود، اظهار کرد: با راه‎اندازی این سایت‎ها تعداد سایت‎های استان به یک‎صد سایت می‌رسد.

 وی ادامه داد: همراه اول ۳۲۰ میلیارد ریال در استان سرمایه‎گذاری کرده و تا پایان امسال ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‎گذاری می‌کند.

 مدیرعامل شرکت همراه اول با بیان این‌که در راستای توسعه‌ی شبکه استان، ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه می‎شود، تصریح کرد: بیش از ۵۰ سایت تا پایان سال در لرستان راه‎اندازی می‌شود که با احتساب سایت‎های قبلی این رقم به یک‎صد سایت خواهد رسید.

 صدوقی به توسعه اپراتورهای نسل ۳ و ۴ در لرستان اشاره کرد و افزود: فعالیت لرستان در این‎باره طی یک‎سال گذشته مطلوب بوده است.

 وی با تأکید براین‌که پس از گذشت ۸ ماه از واگذاری خدمات اپراتورهای نسل ۳ و ۴ خدمات اپراتور نسل ۳ در شهرهای خرم‎آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، کوهدشت و نورآباد و نسل ۴ در خرم‎آباد و بروجرد راه‎اندازی شده است، یادآورشد: ۵۰ سایت اپراتور نسل دوم در روستاهای استان و مناطق گردشگری راه‎اندازی شده است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار سیم کارت همراه اول در لرستان واگذارشده و ۴.۹۷ درصد لرستان تحت پوشش همراه اول هستند.

 صدوقی با بیان این‌که ۸۵۰ هزار مشترک ایرانسل و همراه اول در لرستان داریم، خاطرنشان کرد: هم‌چنین ۶۸ هزار نفر مشترک همراه اول از شبکه سیم کارت روستایی GSM استفاده می‎کنند.

 وی با اشاره به این‌که پوشش همراه اول در جاده‎های ریلی ۶۱ درصد است، خاطرنشان کرد: ۷۹۱ کیلومتر از جاده‎های استان تحت پوشش شبکه همراه اول هستند.

 وی تصریح کرد: زیرساخت شبکه همراه اول در لرستان ۲۱ ساله بوده که در همه‌ی زیرساخت‎ها نوسازی انجام شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.