تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

استخر شنای پلدختر امسال به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 72176
  • 03 مرداد 1394 - 10:54

  مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: استخر شنای این شهرستان امسال به بهره برداری می رسد. به گزارش میرملاس ؛ علی یاور عزیز پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: پروژه استخر شنای پلدختر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصد، کار آن با کیفیت خوبی پیش می رود به طوری که افرادی که […]

698618

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: استخر شنای این شهرستان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش میرملاس ؛ علی یاور عزیز پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: پروژه استخر شنای پلدختر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصد، کار آن با کیفیت خوبی پیش می رود به طوری که افرادی که پیشرفت آن را مشاهده می کنند از روند کار اعلام رضایت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیگیری و تلاش مسئولان استان پروژه استخر شنای شهرستان پلدختر در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد: با بهره برداری این پروژه مردم شهرستان از امکان وجود استخر شنا که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش از این برای سایر شهرستانهای استان فراهم شده بهره مند و مشکلاتی که در این زمینه در شهرستان احساس می شود برطرف خواهد شد.

عزیزپور با بیان اینکه در سال ۹۴ اعتبار خوبی به پروزه استخر شنای پلدختر اختصاص یافته است ادامه داد: انتظار می رود استاندار لرستان برای تکمیل و اتمام پروژه از اعتبارات ماده  ۱۸۰  نیز منابع مالی برای پرداخت به موقع مطالبات پیمانکار اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هم اکنون این پروژه دارای نقشه راه است، افزود: پیمانکار پروژه نیز به نحو مطلوبی در حال اجرای این پروژه است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: با تغییری که در نقشه سازه ای این پروژه صورت گرفته هم اکنون این طرح به لحاظ فنی دارای استحکام لازم بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عزیزپور با بیان اینکه با این تغییر بیش از پنج میلیارد ریال صرفه جویی مالی داشته ایم تصریح کرد: همچنین این امر موجب تسریع در زمان بهره برداری این پروژه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه استخر شنا پلدختر روی ریل اصلی پیشرفت قرار گرفته گفت: پیمانکار جدید از زمان آغاز فعالیت در مدت سه ماه با هزینه پنج میلیارد ریال توانسته پروژه را به صورت جدی ادامه دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. فرماندار پلدختر بعد از دو سال هنوز اجازه نداره معاون احمدی نژادی خودش را تغییر دهد و نیروی تدبیر و امیدی منصوب کند

  2. آفرین بر ازپلدختر.ما نیروهای تدبیرو امیدی از حرکات این معاون ناامید شده ایم و با توجه به اینکه ایشان و یک نفر دیگر که معلم هستند و به این سمتها در فرمانداری پلدختر منصوب شده اند شایسته است الان که فصل سازماندهی معلمان برای سال آینده است مأموریت این افراد لغو و در اموزش و پرورش سازماندهی شوند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.