تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
11

لوگوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو پرده‌برداری شد

  • کد خبر : 72193
  • 03 مرداد 1394 - 14:11

  لوگوی بازی های ۲۰۲۰ المپیک در سیتی هال توکیو پرده برداری شد. این لوگو در قیاس با لوگوی جنجالی المپیک ۲۰۱۲ از طراحی بسیار بهتری برخوردار است.در این مراسم که امروز در سیتی هال توکیو با حضور مسئولان ورزش ژاپن و کمیته بین المللی المپیک برگزار شد، از لوگوی بازی های المپیک ۲۰۲۰ پرده […]

لوگو_ROOZRAN-610x350

 

لوگوی بازی های ۲۰۲۰ المپیک در سیتی هال توکیو پرده برداری شد. این لوگو در قیاس با لوگوی جنجالی المپیک ۲۰۱۲ از طراحی بسیار بهتری برخوردار است.
در این مراسم که امروز در سیتی هال توکیو با حضور مسئولان ورزش ژاپن و کمیته بین المللی المپیک برگزار شد، از لوگوی بازی های المپیک ۲۰۲۰ پرده برداری شد.
در این نماد، حرف لاتین T نقش اصلی را بر عهده دارد که حرف اول سه واژه Team، Tomorrow، Tokyo  است. هنرمند ژاپنی کنجیرو ساتو طراحی این لوگو را بر عهده داشته است.
یوشیرو موری، رئیس برگزاری المپیک ۲۰۲۰ و جان کوتس، نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک در مراسم پرده برداری از لوگوهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشتند.
این لوگو نسبت به لوگوی ۲۰۱۲ لندن که نشانگر واژه zion بود از طراحی مناسب تری برخوردار است چرا که آن لوگو صرفنظر از ایرادهای گرافیکی، با منشور المپیک که با مطرح کردن مسائل نژادی و قومی در ورزش مخالف است، مغایرت داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سپاس آقای همتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.