تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

حاشیه های مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور

  • کد خبر : 72206
  • 03 مرداد 1394 - 14:57

  مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور در خرم آباد با حاشیه هایی همراه بود. به گزارش میرملاس ؛ این مسابقات از بیست و هشتم تیر ماه در خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد آغاز شد و به مدت ۶ روز تا دوم مرداد ماه سال جاری ادامه داشت. در […]

_MG_0389

 

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور در خرم آباد با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش میرملاس ؛ این مسابقات از بیست و هشتم تیر ماه در خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد آغاز شد و به مدت ۶ روز تا دوم مرداد ماه سال جاری ادامه داشت.

در روز نخست این مسابقات هیآت داوران از محل اسکان خود ابراز نا رضایتی داشتند که طی نامه ای اعتراض خود را به رییس فدراسیون کشتی کشور اعلام کردند.

طهماسبی از داوران و عضو پنج نفر هیات ژوری در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : محل اسکان هیات داوران بسیار نامناسب بوده و در شان مقام داوران این مسابقات که همگی از داوران بین المللی و با تجربه کشور هستند نبود چرا که داوران باید با فراغت خیال به قضاوت بپردازند در حالی که شب تا صبح به دلیل نبود امکانات مناسب استراحتی در مضیقه بودیم.

بهرامی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان که مسوولیت اسکان را به عهده داشت در این خصوص افزود : اداره آموزش و پرورش در این خصوص مقصر نیست چراکه شب قبل از ورود مهمانان به استان پنجاه نفر به اعضای هیات نظارت بر این مسابقات اضافه شد و به ناچار و بدلیل کاستی در برخی امکانات استان مجبور شدیم اعضای هیات داوران را در اردوگاه کمالوند اسکان دهیم که البته این اردوگاه نیز مجهز است.

در روز دوم مسابقات با تلاش مجدانه اداره کل ورزش و جوانان و نیز اداره آموزش و پرورش لرستان محل اسکان هیات داوران به یکی ار هتل های درجه یک خرم آباد انتقال داده شد و هیات داوران نیز از محل جدید اسکان خود ابراز رضایت کردند.

از دیگر حاشیه های این مسابقات ناهماهنگی در بوجود آوردن شرایطی مناسب برای خبرنگاران بود تا بتوانند اخبار این مسابقات را به نحو شایسته پوشش دهند چرا که بدون داشتن جایگاه مناسب بارها و بارها از طرف سربازان نیروی انتظامی،گوینده سالن،مسوولان حراست فیزیکی مسابقات و… مورد اهانت قرار گرفتند و حتی برای مصاحبه با مسوولان ورزشی کشور که به استان لرستان سفر کرده بودند نیز دچار مشکل می شدند و اجازه ورود خبرنگاران به جایگاه مسوولان داده نمی شد.

در شب فینال مسابقات در رده سنی نونهالان نیز تماشاچیان سالن خانه کشتی خرم آباد نسبت به رای داوری در مورد یکی از کشتی گیران اعتراض داشتند که منجر به برخورد فیزیکی ماموران نیروی انتظامی با برخی از تماشاچیان شد.

با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان آزاد و فرنگی کشور که قرار است ششم مردادماه سال جاری در لرستان برگزار شود امید است نسبت به رفع نقایص جزئی که در برگزاری این مسابقات بوجود آمد اقدامات مفیدی صورت گیرد تا شاهد برگزاری بی نقص مسابقات کشوری در استان لرستان بوده و خصیصه مهمان نوازی مردم این استان بطور عینی در مسابقات ورزشی نیز به چشم بخورد.

البته این رقابتها حاشیه های زیبا و خاطره انگیز نیز داشت که می توان به حضور قهرمانان و پهلوانان المپیک و جهان همچون حسین ملاقاسمی ،عسگری محمدیان ،محمد خادم پدر رسول خادم ،رحیم علی آبادی ،علیرضا حیدری ،مجید ترکان،علیرضا لرستانی،کریم سوری و .. در بین تماشاچیان خونگرم لرستان اشاره کرد که نوجوانان و جوانان ورزش دوست با این بزرگان عکس یادگاری گرفتند.

در این مسابقات استانهای مازندران و خوزستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور شدند.

 

تهیه گزارش : سجاد آریان پور خبرنگار میرملاس / خرم آباد

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آیا مسولین ورزشی استان نمیتونن از ورود این پسر که قیافه طاغوتی میزنه و به بهروز وثوق معروف شده را بگیرن؟ واقعاً متاسفم! اسم لرستان را خراب میکنن!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.