- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتقاد ملکشاهی از اعتبارات اختصاصی به شهرستان کوهدشت

 

[1]

 

 

یه گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از میزان اعتبارات اختصاص داده شده به این شهرستان انتقاد کرد.

الهیار ملکشاهی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان کوهدشت با انتقاد از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان بدون حضور نمایندگان اظهار داشت: نمایندگان عضو اصلی این شورا هستند با این وجود چرا هیچ یک از آنها در جلسه حضور نداشته اند.

وی با انتقاد از اعتبارات اختصاص داده شده به این شهرستان گفت: من نمی دانم اعتبارات استانی به چه شکلی تقسیم شده و پارامترهای شورای برنامه ریزی برای تقسیم اعتبارات چه بوده است.

ملکشاهی با اشاره به مشکلات فراوان شهرستان کوهدشت در زمینه های کشاورزی، آب آشامیدنی، جاده و بهداشت، تصریح کرد: با بودجه محدود اختصاص داده شده به این شهرستان نمی توانیم چند کیلومتر جاده استاندارد درست کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اعتبار اختصاصی به شهرستان کوهدشت حتی نمی شود یک ساختمان اداری ساخت، گفت: باید مشخص شود شاخص اعتبارات کوهدشت نسبت به استان چه بوده است و اگر کوتاهی صورت گرفته است برگردانده شود.

ملکشاهی با بیان اینکه امسال دولت تصمیم گرفته است طرحهای نیمه کاره را در قالب طرح مهر ماندگار قرار دهد، عنوان کرد: انصاف نیست که کوهدشت با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت از طرح مهر ماندگار محروم بماند.

وی ادامه داد: حال که طرح در حال اجرایی نداریم که در قالب پروژه های مهر ماندگار دیده شود لااقل بودجه ای از محل دیگری برای کوهدشت در نظر گرفته شود.

 

تهیه خبر : حشمت اله آزادبخت