- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کتابی دیگر از نویسنده ی کوهدشتی بزودی در بازار فرهنگ

photo_2015-08-05_01-14-42

 

 

”  تاثیر تبادلات نهفته روانی در آموزش و روابط بین فردی ” عنوان کتابی ست که قرار است به زودی روانه ی بازار فرهنگ شود.

به گزارش اختصاصی میرملاس  ، این کتاب که مراحل پایانی چاپ و نشر را طی می کند ، قرار است توسط ” انتشارات دانش کیان ” چاپ و توزیع شود.

نویسنده کتاب تاثیر تبادلات نهفته روانی در آموزش و روابط بین فردی  ”حورا کیخسروی ”  کارشناس روان شناسی بالینی ،کارشناس ارشد مردم شناسی ،دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی و مدرس دانشگاه تربیت معلم اراک میباشد.

گفتنی است کتابهای دیگری از این نویسنده در نوبت چاپ می باشد که روزهای اخیر یک عنوان از آنها به نام  ” اندیشه و فرهنگ و نمادهایی از توتم در قوم لک  ” در میرملاس معرفی شد.

مقدمه ای از کتاب ”  تاثیر تبادلات نهفته روانی در آموزش و روابط بین فردی ” به قلم حورا کیخسروی : 

تحصیلات دانشگاهی روزافزون درکشور ما ،به خصوص در رشته های علوم انسانی ،ایجاب می‌کند که همگام باجوامع دیگر ،پیش رفت چرا که هر علم و دانشی باگذشت زمان ،در حال پیشرفت و کسب یافته های جدید میباشد.علم روانشناسی همانند سایرعلوم همواره در حال تکامل وتازگی بوده و هست. تبادلات روانی نهفته ،حدودا دوسوم دانش روانشناسی را به خود اختصاص داده وبه همین سبب توجه بسیار زیادی را به خود معطوف داشته است.از میان انواع فراوان کارکردهای روانی ،شناخت رفتار انسان وپی بردن به علل آن کار ساده ای نیست .دانش دنیای امروز و فردا ،دانش پیشگیری و برنامه‌ریزی برای بهتر زیستن ذر ابعادجسمی ،روانی و اجتماعی است.