تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

درخواست مناظره با احمدی نژاد در تلویزیون

  • کد خبر : 72394
  • 05 مرداد 1394 - 13:53

    نماینده سابق کاشمر با اعلام آمادگی برای مناظره با احمدی نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستی بر آتش دارم، می دانم که نه یک مناظره، بلکه باید یک سریال مناظره در صداوسیما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترین فرد شاکی از ایشان این موارد را […]

635609045498767383

 

 

نماینده سابق کاشمر با اعلام آمادگی برای مناظره با احمدی نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستی بر آتش دارم، می دانم که نه یک مناظره، بلکه باید یک سریال مناظره در صداوسیما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترین فرد شاکی از ایشان این موارد را در یک جلسه آن برای مردم بیان کنم تا مظلوم نمایی نکنند.

خبرآنلاین: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تخلفات دولت قبل که مورد اشاره جهانگیری قرار گرفته را قطره ای از یک دریا خواند که شرح کاملش نیازمند نوشتن یک مثنوی ۷۰ من است.

وکیل محمود احمدی نژاد عصر دیروز از شکایت موکلش از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم به دلیل آنچه که «اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی» می خواند خبر داد. ساعتی بعد، دفتر معاون اول در اطلاعیه ای اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.» 

محمدرضا خباز که در مجلس هشتم عضو هیات تطبیق قوانین و مقررات بود و در جریان صدها تخلف دولت های نهم و دهم در تدوین آیین نامه های اجرای قوانین مصوب و عدم ابلاغ و اجرای قوانین بود،  از نخستین شکایتی یاد کرد که به همراه ۱۱ تن از نمایندگان مجلس علیه قانون شکنی های دولت احمدی نژاد به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه داده بود. شکایتی که اوایل عمر مجلس هشتم از سوی کمیسیون اصل نود بایگانی شد. وی با بیان اینکه «مجلس هشتم اراده ای برای برخورد با تخلفات دولت احمدی نژاد نداشت»، افزود: تصور من این بود که مجلس و به نوعی از او می ترسید. 

عده ای از نمایندگان از زبان «اتهام زن» او می ترسیدند و معتقد بودند که باید از تذکر به دولت حذر کرد، در غیر اینصورت ممکن است احمدی نژاد اتهاماتی را بزند که نشود مساله را جمع کرد. کمیسیون اصل نود به ۱۰ مورد شکایت ما از رفتارهای غیرقانونی احمدی نژاد، که زمینه اضمحلال کشور را فراهم می کرد، رسیدگی نکرد و حتی به ما گفتند که شما اصلاح طلبان هنوز حاضر به تحمل مسائل نیستید و قصدتان برخورد سیاسی با رئیس جمهور است.

خباز افزود: شکایت ما بایگانی شد تا اینکه پس از ۱۱ روز خانه نشینی احمدی نژاد و گارد گرفتنش در مقابل رهبری، مجلس کم کم به ماهیت او پی برد و مشابه شکایت ما را ۱۲ نفر از اصولگرایان به کمیسیون اصل نود بردند. ما هم اعتراض کردیم که چرا به اعتراض ۱۰ ماه پیش ما رسیدگی نشد؟ نهایتا این دو شکایت تلفیق شد و مجلس به این شکایت رای داد و به قوه قضاییه ارجاع شد.

قوه قضاییه به شکایت نمایندگان مجلس هشتم از احمدی نژاد رسیدگی نکرد

نماینده مجالس ششم تا هشتم در پاسخ به اینکه چه پاسخی به این شکایت از سوی قوه قضاییه داده شد؟، گفت: هنوز به آن رسیدگی نشده چون علی القاعده باید از ما به عنوان شاکی دعوت می شد و با گذشت حدود چهار سال از آن شکایت، هنوز خبری از رسیدگی به این موضوع از سوی دستگاه قضایی نیست.

احمدی نژاد به کرات، مجلس را به توپ بست

او که از امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور هم بوده، پاسخگویی وی در جلسه علنی مجلس را «به توپ بستن مجلس» می داند و می گوید: اگر یکبار فیزیکی مجلس در دوره مشروطه به توپ بسته شد، در عوض احمدی نژاد به کرات مجلس را به توپ بست!

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: همه کارهای آن دولت بویژه در قانون شکنی، در بی توجهی به قوه مقننه و برخورد با قوه مقننه، در برخورد با مراجع تقلید و حتی بی حرمتی به مقام معظم رهبری و بر زمین گذاشتن فرمایشات ایشان و انحراف از برنامه چهارم و پنجم و تاخیر در اجرای سیاست های کلی نظام و ….بی سابقه بود.

….تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

خباز که از شکایت احمدی نژاد از جهانگیری و پاسخ جهانگیری دال بر ارائه مستندات دولت گذشته، استقبال می کرد، افزود: خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد. یکی از آرزوهای ماهمین است که در مقبال حرف حساب ما و درد دلی که با مردم می کنیم، خودش یا وکیلش عکس العمل نشان دهد و یک بار هم که شده پاسخگو باشد. به قول شاعر «خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

به گفته وی، جهانگیری تنها قطره ای از دریای تخلفات احمدی نژاد را عنوان کرده و اگر بیم فراهم آوری موجبات بدبینی مردم به دولت ها وجود نداشت، می شد مثنوی ۷۰ من از تخلفات احمدی نژاد منتشر کرد. چرا که فقط شمارش قانون شکنی های او یک کتاب می شود و اگر مردم بدانند اوچه ها کرده، برای هر مورد تخلفش باید یک هفته عزای عمومی اعلام کنند.

خباز با اشاره به تخلفات پرشمار سازمان تامین اجتماعی در دولت گذشته، گفت: شما فقط رقم اختلاس هایی متعددی که پرونده هایشان در حال رسیدگی است را به ۷۰ میلیون جمعیت ایران تقسیم کنید، ببینید که به هر کس چقدر می رسید؟ اما باز هم آقایان دو قرت و نیمشان باقی است و مدعی شکایت می شوند.

درخواست سریال مناظره با احمدی نژاد در تلویزیون

نماینده سابق کاشمر با اعلام آمادگی برای مناظره با احمدی نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستی بر آتش دارم، می دانم که نه یک مناظره، بلکه باید یک سریال مناظره در صداوسیما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترین فرد شاکی از ایشان این موارد را در یک جلسه آن برای مردم بیان کنم تا مظلوم نمایی نکنند. مردم حقشان است بدانند که او در چه شرایطی کشور را تحویل گرفته و چگونه به دولت بعد تحویل داده است.

عقب گرد ۱۵ ساله دستاورد دو دولت احمدی نژاد

به گفته معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تحلیل های اقتصادی امروز حاکی از این است که اگر همه کشور دست به دست هم داده، تحریم ها تماما لغو شوند، اتفاق غیر مترقبه ای از سیل و زلزله و جنگ و … رخ ندهد و همه شرایط در کشور آرام باشد، ۱۵ سال طول خواهد کشید که کشور به سال ۸۴ بازگردد! یعنی زنانی که دولت احمدی نژاد، اداره کشور را در اختیار گرفته بود. تازه این خوش بینانه ترین پیش بینی است!

خباز در پایان ابراز تعجب کرد که چطور با چنین سابقه عملکردی، به خودشان اجازه داده اند در قبال افشای یک قطره از حقایق تخلفاتشان، شکایت کنند. البته او بار دیگر از این موضوع استقبال کرد و گفت: امیدواریم با این اتفاق مردم بیشتر در جریان عملکرد دولت گذشته قرار گرفته و تاریخ و آیندگان هم در این باره به قضاوت بنشینند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
  1. اگه یه سر سوزن از خود احمدی نژاد مدرکی دال بر هر چی داشتن مطمن باشید در این دو سال صد بار اعدامش کرده بودن.خدا رو شکر احمدی نژاد دزد نبود خودش…..در ضمن اگه راس میگید به پرونده مرتضوی و لاریحانی کوچک برسید.البته اگه پرونده ای مونده باشه…..

    • رحیمی. مشای. بقایی. رئیس سابق بنیاد شهید اختلاس ۳۰۰۰هزار میلیاردی زنچان و………………………….

  2. عدالت یعنی هر چیزی سرجایش باشد که هست

  3. عدالت بائد کس ناراحت نو…یکی مرخ بیری یکی نژیاو
    معنا: عدالت باید کس ناراحت نباشه…یکی مرغ بخوره یکی عدسی
    آقا یا خانم عدالت.تو را به شرفت دولت احمدی نژاد دولت عدالت بود یا تبعیض؟

  4. کسی نیست به این اقای خباز بگه فکر کنم شما جز اون ۱۲۶نماینده مجلس ششم هستی که میخواستی بدون مصوبه قانون وبدون اجازه حضرت آقا دست دوستی بدید به آمریکا. حالا شدید انتقاد گر دولت احمدی نژادکه چرا قانون گریزی کرده.شما خودتان یکی ازاون قانون گریزها درعهد خود هستید

  5. انصافا احمدی نژاد پاک بود البته میگن اگه شیر دربند باشند روباه بازی میکنه.

  6. خداروشکر دوران احمدی نژاد ۸ سال بود اگر دو سال دیگم اضافه میشد ما میشدیم افغانستان و احمدی نژاد حامد کرزای بعد مجبور بودیم بریم اونجا کارگری
    در دوران این مرد در سطح جهان ما چیزی جز شرمساری برای ملت بزرگ ایران ندیدیم

  7. ضد و بند دولت احمدی نژاد باسید مرسل جلالی و اختلاس های هزار میلیاردی و سر کار اومدن خاوری و بلوکه کردن حساب حج و زیارت با وجود مخالفت رهبری و دزد از آب در اومدن رفق های شفیقش مثل رحیمی و بقایی نشون دهنده چیه؟

    • بزرگوار ضد و بند نیست زد و بند اول سوادتو درست کن
      دکتر حداقل دکتره تو چی
      حالا حضرتعباسی اگه تو دکتر بودی چه میکردی

  8. اختلاس معاون اول، اختلاس معاون اجرایی، اختلاس وزیر نفت، اختلاس وزرات کشور ، اختلاس تامین اجتماعی، اختلاس بیمه ایران، اختلاس وزارت نیرو ، اختلاس بنیاد شهید ،اختلاس مناطق آزاد، اختلاس صندوق ۹۰ شهید رجایی ک به اختلاس دقیقه معروف شد
    اینا همه نشون دهنده اینه ک دولت احمدی نژاد چه صدمه ای ب مردم و مملکت زده

  9. میرملاس خسته نباشید گفتنی ها رو باید گفت

  10. متاسفانه هستند افرادی که همچنان از عملکرد دولت احمدی نزاد دفاع می کنند .باید بر حال اینان تاسف خورد

  11. مدت مدیدی هست که نخدیدیم ای کاش سریال طنز هر چی زودتر روی صفحه ی تلویزیون بیاد

  12. دولت احمدی نژاد یعنی دولت اختلاس.

  13. روزی رو خواهید دید که از احمدی نژاد باید به عنوان یک اسطوره یاد کرد.

  14. من بااینکه اصولگراهستم ولی احمدی نژادمایه شرمساری اصولگرایان است چرا که بغیرازتمام بدبختیهایی که سرمردم بدبخت آورد درمقام مقابله باحضرت آقا هم قرارگرفت که ازحافظه ملت پاک شدنی نیست

  15. جناب خبازدرحدو اندازه احمدی نژادنیستی برو به بزرگتر دروغگویت بگوبیاد مناظره تو لطفا قاطی بزرگترا نشو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.