تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اتمام پروژه های مرمت و نگهداری محور های مواصلاتی عشایر شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 72419
  • 06 مرداد 1394 - 16:08

  به گزارش میرملاس ؛  رئیس اداره اموره عشایر شهرستان کوهدشت از اتمام پروژه های مرمت و نگهداری محورهای مواصلاتی مناطق عشایری گدارگه ضرون، چم آستان، سرخه مهر، نیله سادات، چنار مداوی و قاسم بیگی وره زرد خبرداد. بهمن قربان پور گفت : مرمت و نگهداری این محور ها به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار یک […]

3

 

به گزارش میرملاس ؛  رئیس اداره اموره عشایر شهرستان کوهدشت از اتمام پروژه های مرمت و نگهداری محورهای مواصلاتی مناطق عشایری گدارگه ضرون، چم آستان، سرخه مهر، نیله سادات، چنار مداوی و قاسم بیگی وره زرد خبرداد.

بهمن قربان پور گفت : مرمت و نگهداری این محور ها به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار یک میلیاردو دویست هزار ریال در سال ۹۳ تصویب و فعالیت آن در بهمن ماه ۹۳ در گارگاه عمران و راهسازی اداره امور عشایر شهرستان کوهدشت شروع گردید.

وی افزود : در ابتدای این طرح ها پیش بینی می شد که اتمام این پروژه ها باتوجه موقعیت جغرافیای مناطق و صعب العبور بودن آن ها در شهریور ماه ۹۴ اتفاق افتد، ولی به حول و قوه الهی و با همت دولت تدبیر و امید این پروژه ها در تیرماه ۹۴ به پایان رسید.
قربا ن پور اظهار داشت : برای اتمام این طرح ها به طور مستقیم ۸۰۰ نفر/روز مشغول کار و تلاش شبانه روزی در کارگاه عمران و راهسازی این اداره بوده اند. آقای مهندس قربان پور در انتها از حمایت ها و همکاری های مدیرکل محترم امور عشایر استان لرستان، فرماندار محترم شهرستان کوهدشت و بخشدار مرکزی شهرستان در پیگیری مطالبات و مشکلات عشایر شهرستان کوهدشت تشکر و قدر دانی نمودند.

 

 2

 

 

4

 

 

1

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.