- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اتمام پروژه های مرمت و نگهداری محور های مواصلاتی عشایر شهرستان کوهدشت

3

 

به گزارش میرملاس ؛  رئیس اداره اموره عشایر شهرستان کوهدشت از اتمام پروژه های مرمت و نگهداری محورهای مواصلاتی مناطق عشایری گدارگه ضرون، چم آستان، سرخه مهر، نیله سادات، چنار مداوی و قاسم بیگی وره زرد خبرداد.

بهمن قربان پور گفت : مرمت و نگهداری این محور ها به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار یک میلیاردو دویست هزار ریال در سال ۹۳ تصویب و فعالیت آن در بهمن ماه ۹۳ در گارگاه عمران و راهسازی اداره امور عشایر شهرستان کوهدشت شروع گردید.

وی افزود : در ابتدای این طرح ها پیش بینی می شد که اتمام این پروژه ها باتوجه موقعیت جغرافیای مناطق و صعب العبور بودن آن ها در شهریور ماه ۹۴ اتفاق افتد، ولی به حول و قوه الهی و با همت دولت تدبیر و امید این پروژه ها در تیرماه ۹۴ به پایان رسید.
قربا ن پور اظهار داشت : برای اتمام این طرح ها به طور مستقیم ۸۰۰ نفر/روز مشغول کار و تلاش شبانه روزی در کارگاه عمران و راهسازی این اداره بوده اند. آقای مهندس قربان پور در انتها از حمایت ها و همکاری های مدیرکل محترم امور عشایر استان لرستان، فرماندار محترم شهرستان کوهدشت و بخشدار مرکزی شهرستان در پیگیری مطالبات و مشکلات عشایر شهرستان کوهدشت تشکر و قدر دانی نمودند.

 

 2

 

 

4

 

 

1