تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

عارف: اصلاح طلبان با اجماع پیروز انتخابات پیش رو خواهند بود/ برنامه‌‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات تا ماه آینده آماده می‌شود

  • کد خبر : 72475
  • 07 مرداد 1394 - 23:41

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح طلبان باید پیروز انتخابات پیش رو باشند و بهترین راهبرد تحقق این موضوع دستیابی به اجماع نظر در مورد کاندیداهاست. رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: برنامه‌ریزی برای انتخابات تا آخر شهریورماه امسال آماده و در اختیار کاندیداها قرار می‌گیرد.  به گزارش میرملاس نیوز به نقل تسنیم ، […]

المرشح الاصلاحی عارف ینسحب من السباق الرئاسی

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح طلبان باید پیروز انتخابات پیش رو باشند و بهترین راهبرد تحقق این موضوع دستیابی به اجماع نظر در مورد کاندیداهاست.

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: برنامه‌ریزی برای انتخابات تا آخر شهریورماه امسال آماده و در اختیار کاندیداها قرار می‌گیرد.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل تسنیم ، محمدرضا عارف امروز در دیدار با اصلاح‌طلبان استان زنجان اظهار داشت: پس از انتخابات ۸۸ فضای ناامیدی بر اصلاح‌طلبان حاکم شد و حتی پیش از انتخابات سال ۹۲ زمینه طرح موضوع برای کاندیداتوری در انتخابات بین بزرگان اصلاح طلب نیز وجود نداشت.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه اصلاح‌طلبان در راستای اصلاح کشور و نظام باشد، گفت: جبهه مقابل در انتخابات سال ۹۲ خود را پیروز میدان می‌دانست و به اصلاح‌طلبان توجهی نداشت.

رئیس بنیاد امید ایرانیان بیان کرد: آثار مثبت انتخابات سال ۹۲ با کمک جوانان و پشتبانی آنان برای حضور بزرگان اصلاح طلب در میدان انتخابات نمود پیدا کرده که نمونه بارز آن مذاکرات هسته‌ای است که حضور مردم در انتخابات غرب را تسلیم کرد نه تحریم‌ها.

وی با اشاره به اینکه پایگاه اصلاح طلبی در جامعه بالا است، عنوان کرد: اگر با سعه صدر عمل کنیم تا ۵۰ درصد آرا انتخابات مجلس متعلق به اصلاح‌طلبان است و این یک شعارنبوده و با ایجاد این حرکت می‌تواند با تغییری در انتخابات سال ۹۶ اتفاق بیفتد.

عارف ابراز کرد: فاز نخست اصلاحات آغاز شده و با توجه به ارزش‌های جامعه و رعایت قانون اساسی می‌توانیم در انتخابات سال ۹۶ هم پیروز شویم و باید به فکر برنامه‌ریزی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس برای هر دو جناح اهمیت زیادی دارد، عنوان کرد: مهمترین شرط پیروزی اجماع و دادن لیست انتخاباتی است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به وجود رقابت‌های درون جبهه‌ای بیان کرد: بحث‌های فضای مجازی شوخی‌های انتخاباتی هستند و جریان اصلاحات به عنوان یک جریان اصیل در چهارچوب هویت خود برخورد می‌کند.

وی ابراز کرد: روند کلی اجماع با دولت است و در حال حاضر به کسب اکثریت کرسی‌های مجلس فکر می‌کنیم و اقلیت تأثیرگذار برای ما مهم نیست.

عارف با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند به حضور ۳۰ درصدی خانم‌ها در انتخابات تأکید کرد و گفت: باید چهره‌های شاخص بانوان در انتخابات حضور یابند.

وی تصریح کرد: گفتمان اصلاحات بر حفظ انسجام تشکل‌ها تأکید دارد و در انتخابات وظیفه رهبری و هدایت تشکل‌ها را برعهده داریم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به اینکه باید در استان‌ها شورای اصلاح‌طلبی منسجم و معقول تشکیل شود، بیان کرد: این شورا در استان زنجان تشکیل یافته و باید تقویت شود و در شهرستان‌ها باید با توافق به دنبال معرفی یک کاندیدا باشند.

وی ابراز کرد: اصلاح‌طلبان نباید خود عامل تفرقه باشند تا حرکت جمعی سال ۹۲ برندسازی شود و با توجه به اینکه انتخابات فرصت فعالیت و تبلیغ احزاب است، اصلاح طلبان باید دست از سهم‌خواهی بردارند.

عارف با اشاره به اینکه بسیاری از بزرگان اصلاح طلب عضو هیچ جناحی نیستند، اظهار داشت: باید از موازی‌کاری که سبب واگرایی می‌شود جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه بنیاد امید اتاق فکر است، گفت: برنامه‌ریزی برای انتخابات تا آخر شهریور ماه آماده می‌شود و در اختیار کاندیداها قرار می گیرد و ضمن اینکه تصمیم‌ها و معرفی کاندیداها در استان‌ها انجام می‌گیرد پیشنهادات راهبردی از سوی ما ارائه می‌شود.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. عااااااااااااااااشقتم

  2. با سلام و احترام خدمت همشهریان عزیزم در شهر پلدختر و تمام حوزه انتخابیه .انتظار داریم همه دست به دست هم دهیم و نماینده ای هماهنگ با دولت تدبیر و امید به مجلس بفرستیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.