تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

کامیاب تیموری : مسابقات قهرمانی کشتی با کمترین هزینه در خرم آبادبرگزار شد

  • کد خبر : 72508
  • 08 مرداد 1394 - 14:22

  معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: مسابقات قهرمانی کشتی کشور در لرستان با کمترین هزینه برگزار شده است. کامیاب تیموری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور درخرم آباد در گفتگو با خبرنگار میرملاس افزود: این مسابقات در سه سطح خردسالان ، نو نهالان و […]

 

معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: مسابقات قهرمانی کشتی کشور در لرستان با کمترین هزینه برگزار شده است.

کامیاب تیموری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور درخرم آباد در گفتگو با خبرنگار میرملاس افزود: این مسابقات در سه سطح خردسالان ، نو نهالان و پیشکسوتان در طی دو هفته اخیر در سالن کشتی شهید چاغروند و مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزارشد که نسبت به دیگر مسابقات مشابه سطح کشور هزینه کمتری در بر داشته است .

مسوول مالی برگزار کننده این رقابتها با اشاره به اینکه در برگزاری این رویدادها سعی شده کمترین هزینه ها اعمال شود ،اظهار داشت : این میزبانی پیامدهای مطلوبی نیز به ویژه برای اقتصاد و صنعت گردشگری لرستان به همراه داشته است.

تیموری با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی،میزبانی و پذیرایی از ورزشکاران و هیات همراه با کمترین هزینه های ممکن انجام شده است،تصریح کرد :در این راستا رضایتمندی تمامی افراد حاضر در این مسابقه نیز فراهم شده است.

این کارشناس تربیت بدنی افزود :پروژه های زیربنایی مجموعه ورزشی استادیوم تختی و خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد با داشتن شش تشک با رینگ اطراف بیانگر آن است که این استان محیط های ورزشی مناسب با ظرفیت استان را دارد.

عضوسابق تیم ملی کشتی فرنگی کشور اظهار داشت:برگزاری رقابتهای قهرمانی کشتی خردسالان ،نونهالان و پیشکسوتان در لرستان گامی موثر و مستحکم در شناسایی ظرفیت های ورزش لرستان و استحکام جایگاه کشتی لرستان در کشور است.

 رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور یادواره مرحوم دکتر ضیاء معینی(رییس سابق انستیتو بین المللی کشتی) روزهای ۶ تا ۹ مردادماه سال جاری به میزبانی شهر خرم آباد انجام می شود و نفرات برگزیده این مسابقات در رقابت های جهانی ۲۰۱۵ یونان اعزام خواهند شد.

کمیته پیشکسوتان نیز با حضور ابراهیم جوادی (رییس کمیته)، سیدعلی رفوگر (دبیر کمیته) ،محمد ابراهیم سیف پور، محمد دلیریان، علی اکبرحیدری و عسگری محمدیان این مسابقات را زیر نظر دارند.

 

تهیه خبر : سجاد آریان پور / میرملاس 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. آقای تیموری خسته نباشی

  2. با عرض ادب واحترام خدمت برادر عزیز وارزشیم جناب آقای تیموری امید واثق دارم که در امورات محوله همواره موفق وموید باشید

  3. جناب آقاى مهندس کامیاب تیمورى: خسته نباشى قهرمان اخلاق ومدیریت ،امید که باهمت توانا وبامدیریت ارزشمند شما شاهدشکوفایی هرچه بیشتر ورزش لرستان باشیم

  4. با سلام
    موفق باشید

  5. سلام بر دوست فرهیخته و ورزشکار با اخلاق جناب تیموری ،امید که شاهد سر افرازی و بهروزی شما در تمام عرصه ها باشیم.شما فرهنگی خردمند توانایی های بسیاری در خدمت به مردم کم توقع لرستان را دارید.خداوند بزرگ یاورتان

  6. بچه‌های کوهدشت هر جا مشغول میشن تاثیر گذار و نام آورن.

  7. سلام و خداقوت خدمت قهرمان دیروز و مدیر لایق امروز جناب مهندس کامیاب تیموری

  8. با آرزوی موفقیت برای تمام کوهدشتی های با لیاقت در هر کجا که خدمت می کنند.

  9. برادر تیموری عزیز، بی شک بعنوان اسوه اخلاق و صداقت در این سامان، با مدیریت مدبرانه اش ورزش استان محروم ما را متحول خواهند کرد.

  10. برای جناب اقای تیموری دوست فرهیخته و تلاشگرمان ارزوی موفقیت داریم

  11. با سلام و خسته نباشید خدمت آقای تیموری :
    امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید و باعث سربلندی منطقه و استان خویش هم باشید .
    اگر رضایتمندی شرکت کنندگان در این مسابقه آنچنان که فرمایش نموده اید به دست آمده و کمترین هزینه ها شده باعث بسی خوش حالی و خرسندی است . امیدواریم که روز به روز بر کیفیت مسابقات درون استانی نیز افزوده و قهرمانان این استان بیش از پیش به منصه ظهور گذاشته شوند .
    انتظار میرود که این پیشرفت ها در تمام رشته های ورزشی در استان صورت پذیرد .
    موفقیت شما و خدمتگزاران به این مرز و بوم را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم .

  12. خسته نباشید جناب آقای تیموری عزیز.

  13. درود برشماجناب آقای تیموری….دست مریزادخسته نباشید.

  14. با سلام و خسته نباشید خدمت آقای تیموری.
    جناب آقای تیموری قطعا با وجود شما ورزش استان شاهد پیشرفت و موفقیتهای روز افزون در عرصه های مختلف خواهد بود.

  15. باعرض سلام وخسته نباشی خدمت مدیر توانا:
    به امید موفقیتهای روز افزون.انشا..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.