تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

تهران قهرمان رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور در خرم آباد شد

  • کد خبر : 72615
  • 11 مرداد 1394 - 2:13

  مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کشور با قهرمانی تیم کشتی استان تهران جمعه شب در خرم آباد به پایان رسید.به گزارش میرملاس  ،در پایان رقابتهای کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور و در نتیجه تیمی استان تهران در مجموع هفت گروه سنی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های کشتی استان […]

666666666666

 

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کشور با قهرمانی تیم کشتی استان تهران جمعه شب در خرم آباد به پایان رسید.
به گزارش میرملاس  ،در پایان رقابتهای کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور و در نتیجه تیمی استان تهران در مجموع هفت گروه سنی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های کشتی استان های اصفهان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

کاپ اخلاق این رقابت ها نیز به استان مرکزی اهداء شد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور یادواره مرحوم دکتر ضیاء معینی(رئیس اسبق انستیتو بین المللی کشتی) و انتخابی تیم ملی از۶تا ۹ مردادماه در سالن کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد و بر روی ۶ تشک در هفت گروه سنی برگزار شد.

این مسابقات در هفت گروه سنی بین ۳۵ تا ۷۰ سال برگزار شد و کشتی گیران این پیکارها در اوزان ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند و استان لرستان به دلیل میزبانی با دو تیم الف و ب در این رقابتها جضور داشت.

این مسابقات با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

برگزیدگان این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی کشتی که شهریور ماه امسال در کشور یونان برگزار می شود،دعوت می شوند.

استان تهران پنجشنبه شب نیز در رشته کشتی آزاد مقام قهرمانی را کسب نموده بود و در پایان این پیکار ها قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان کشور شد.

کمیته کشتی پیشکسوتان کشور با حضور ابراهیم جوادی به عنوان رئیس کمیته، سیدعلی رفوگر، دبیرکمیته و محمدابراهیم سیف پور، محمد دلیریان، علی اکبر حیدری و عسگری محمدیان نظارت بر این دوره از رقابت ها را برعهده داشتند.

تهیه خبر : سجاد آریان پور / میرملاس 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.