کد خبر : 7262
تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 503 بازدید

گزارش تصویری / زباله های نان آور !

عکاس : امین آزادبخت

محل جمع آوری زباله های شهر کوهدشت در نزدیکی شهر قرار دارد ، این مکان انتخاب شده توسط شهرداری که دارای طبیعت زیبایی نیز می باشد هم اکنون در مسیر تخریب قرار گرفته و پوشش جنگلی آن نیز به سرعت از بین می رود  همچنین معضلات بهداشتی و تنفسی زیادی را برای مردم روستاهای نزدیک به این محل ایجاد کرده است. اما همین زباله ها، محل امرار معاش تعدادی از افراد کم درآمد شهر کوهدشت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : امین آزادبخت

 

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

مهیار در گفته :

واقعا غم انگیزه
متاسفم چیزه دیگه ای ندارم بگم از آقای آزادبختم ممنونم.

[پاسخ]

افسوس واسه نون واسه نونه

[پاسخ]

مهدی دوست محمدی در گفته :

دریغا فقر
چه به آسانی احتضار فضیلت است
دریغا فقر
محروم بودن است از توانایی ها
به هیأت محکومیتی…
.
.
.
.
حرف ها با تو دارم
غم نان
اگرکه بگذارد…

[پاسخ]

قباد امرایی در گفته :

خوب خدا رو شکر لااقل برا چند نفر تو این شهرستان ایجاد شغل کردن باید از شهرداری تشکر کرد

[پاسخ]

ازموادفروشي كه خيلي بهتره!!

[پاسخ]

هدیه پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ آذر , ۱۳۹۱ ۱۷:۱۴:

موافقم

[پاسخ]

شهروند در گفته :

بهتره که این تصاویر رو اقای ملکشاهی ببینند
شاید …….

[پاسخ]

مصطفي در گفته :

همه مسئولان اين مملكت در دنيا اخرت بايد جوابگو ي اين افراد بايد باشند

[پاسخ]

پيتر اشمايكل در گفته :

آقاي شهروند تو از اين دنيا چي مي فهمي ؟ چرا نميگي شهردار وفرماندار ببينند چرا نميگي نماينده هاي سابق ببينند؟
آقاي ملكشاهي با سرعت هرچه بهتر دارند كار مي كنند نماينده هاي قبلي توي 33 سال گذشته حتي يك كار عمراني هم نكردند وجدانتان را قضاوت كنيد آقاي مدير سايت تورا خدا حتما” پخش كنيد .

[پاسخ]

سیاوش پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳:

اونا که دیگه گذشته. باید به فکر از این به بعد باشیم.

[پاسخ]

ایمان در گفته :

زیر این اشغالا گم بشن بهتر از اینه که زیر ساختمان های سعادت اباد له بشن

[پاسخ]

از آقای آزادبخت ممنونیم کیه این گزارش و این عکسهای دردآور راتهیه کردن ولی متاسفانه اگر هزار باردیگر

این گزارشات وعکس پخش بشه مسئو لین این شهر هیچ عکس العملی نشون نمیدن فقط باید افسوس خورد واسه این طبیعت واسه این بدبختهای سیه روز که فردا باید باهزاران مریضی دست پنجه نرم کنند

[پاسخ]

اقایی که از اسم واقعی خودت خجالت میکشی وخودت رو پیتر اشمایکل صدا میزنی 4سال دیگه وعده ما همینجا سر این اشغالدونی خواهیم دید که نماینده شما چه گلی به سر این شهر زده اون وقت دیگه از خجالتی به خودت میگی زین الدین زیدان

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۷ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۸:۳۷:

واقعادمت گرم…

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ جمعه ۱۳ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۲:۴۷:

دمش واسه چی گرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه که از چه جنسی هستید که کوهدشتی ها رو به مواد فروشی متهم میکنید
شما از همونایی هستید که 12 سال با حماقت کسایی رو فرستادید مجلس که کوهدشت رو به پول تو جیبشون میفروختن واقعا اگه کسی شرف و انسانیت داشته باشه دیگه ازین حرفا نمیزد

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۱:۱۹:

اولن بازم دمش گرم چون حقیقتوگفته!دومن من نه رای دادم ونه رایمو واسه امثال شمامیدم،سومن اقای غیرتی که فکرمیکنی رئیس جمهوری!یعنی دروغه که کوهدشت ازفروش موادحرف اولومیزنه!توکوچه ی ماجزماویه خونه بقلیمون همه موادمیفروشن وازهمه مهمتر دستگاه شیشه سازی رواکثرن دارن!حالا واسه من مدافع چی شدی؟؟اخه غیورقربانی بعدی داداشت،پسرت ویاپسر منه!!
اگه 20،30رودیده باشی ازشون یاد کردن تازه سرافرازشدی!بروافتخارکن!
من کوهدشتی نیستم اماتوش که زندگی میکنم!!بیشترازشمام به فکراین شهرم،شعارم نمیدم!
به جای اینکه الکی انقدرتعصب بیجانشون بدی بروامار بگیرببین داری کجازندگی میکنی!من الکی نمیحرفم چون دقیق امارهمشون رو دارم
شب وروزم دعام اینه:الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی همشونو نابودکن که ………..

[پاسخ]

7چشمه میشنان در گفته :

تن آدمی شریف است به جان آدمیت……!

[پاسخ]

علی خدایگان در گفته :

هرچند از دیدن این صحنه ها دل هر انسانی آزرده می شود “لکن تشکر می کنم از آقای آزادبخت برای طرح این موضوع و امید است که مسئولین استان وشهر ما به خود بیایند وبرای زدودن گرد فقر و بیکاری از چهره لرستان و سیمای کوهدشت چاره ای بیاندیشند. ما از والی لرستان “توان ( دهمرد)! را نمی خواهیم ولی انتظار داریم در جایگاه عالی ترین مقام استان به اندازه یک مرد دلسوز از طرح های اشتغالزا حمایت عملی کنند.همین الآن تعداد زیادی طرح نیمه تمام و ایجادی اشتغالزا و دارای توجیه اقتصادی در کوهدشت و خرم آباد و سایر نقاط به دلیل عدم اختصاص تسهیلات بانکی ” برزمین مانده اند گزاف نیست اگر گفته شود هزینه دکوراسیون اطاق برخی مدیران می تواند یکی از آنها را فعال کند و گامی مفید در راه تولید ملی “حمایت از کار وسرمایه ایرانی باشد. . این صرفا یک ادعا وشعار احساسی نیست اگر مسئولی خواست راستی آزمایی کند بنده حضورا یا از طریق این پایگاه یا وبلاگ سیمای کوهدشت مستندات لازم را ارائه خواهم داد.

[پاسخ]

پرویز گراوند در گفته :

از نمایندگان اسبق و سابق و مسبوق و برساق قارساق کوهدشت سپاسگزاریم که شرایطی فراهم کرده اند که عکاس عزیز ما بتواند صحنه های هنرمندی شان را مرحم چشمان کم سوی ما کند. تا باد چنین بادا.

[پاسخ]

سیاوش در گفته :

اینها همش فتو شاپه ! همچین چیزی نداریم ! من اخبار گوش میدم تاحالا نه این وضعو دیدم نه شنیدم!
یه عده میخوان چهره شهروخراب کنند.

[پاسخ]

ساکن تهران پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۱:۳۳:

متاسفم برا شما چشمتان رو واقعیت بستید اما بخوای ،نخوای چهره شهرت همینه…… واقع بین باش.

[پاسخ]

سیاوش پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۹:۱۳:

عزیزم شما که ساکن تهرونی . پس از کجا میدونی! ما یه پارک داریم 50هکتار توش استخر روز باز ورو بسته (مخصوص خانوما) پیست اسکیت و دوچرخه سواری جدا . یه ورزشگاه داریم در حد المپیک جایگاه ورزشهای زمستانی هم که نگو از تمام جهان توریست داریم هتل 18 ستاره داریم دیگه چی بگم و از همه مهم تر مردم خوب – با فرهنگ – تو صف مرغ اروم پشت سر هم وا میسن . کوهدشت نگو گل و بلبل بگو .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۹:۳۵:

متاسفم برات سياوش جان كه فتوشاپ قاتي فقر گرسنگي گردياين عكسها براي ما عادي شده ؟ نفست ازجايگرمي مياد.

[پاسخ]

سیاوش پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۹:۰۷:

یعنی می فرماید اخبار نشون داده پس چرا تلوزیون ما هرشب می گه المان واسپانیا و امریکاو….. بیچاره اند. اسمی از شهر ما نمی بره . من مطمئنم این یونانه یا شاید ایتالیا چون هیچ اسمی از شهرما نمی بره!!!!!!!!

[پاسخ]

فلاحی در گفته :

پرویز جون به خدا همین کیسه به دوشانی که دارن زباله جمع می کنن برای انتخابات شکم خودشون رو پاره می کنن عکس کاندیداها رو توی خونه بالا سرشون به دیوار می زنند و حال می کنند نگران اینا نباش

[پاسخ]

نازار دم چیوقن در گفته :

وضعیت اقتصادماچیری است که خودمان میخواهیم وقتی ماازمسولازی برای استخدام پارتی بازی میخوایم نتیجه اش این است مابایدکارعمرانی بخوایم

[پاسخ]

ميرزا سرهنگي در گفته :

با تشكر از امين آقا و سلام خدمت هم استانيهاي عزيز آيا قانون مديريت پسماند بايد در قالب كتاب و جزوه و صورتجلسات مديران باشد يا بايد عملياتي شود آ يا نقش نظارتي و راهبردي اداراه كل حفاظت محيط زيست استان و دانشگاه علوم پزشكي كجاست ودر چه زماني بايد دين خود را به مردم و سازمان خود رااداءنمايند.

[پاسخ]