- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

«جوانان» سرمایه کوهدشت هستند/ اعتماد به جوانان موجب پیشرفت می شود

_MG_8043

 

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه سرمایه شهرستان کوهدشت در جوان بودن جمعیت آن است، گفت: تکیه بر جوانان موفقیت می آورد.

به گزارش  میرملاس به نقل از مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر یکشنبه در همایش نقش جوانان در همدلی و همزبانی که با حضور گسترده جوانان کوهدشتی در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند متعال را شاکرم که امروز توفیق عنایت کرد تا در جمع مردم ولایتمدار، جوانان غیور و دلاور شهرستان کوهدشت حاضر شوم، اظهار داشت: این جلسه لبیک به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری شعار سال است.

وی تصریح کرد: جلسه امروز مصداق همدلی و همزبانی است که رهبر فرزانه انقلاب در شعار سال بر آن تاکید کردند.

سرمایه شهرستان کوهدشت در جوان بودن آن است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه در این جلسه مسئولان در کنار مردم، مردم در کنار مسئولان، جوانان و مردان و زنان دلاور همه در یک صف قرار گرفته اند، ادامه داد: امروز هدف همه از حضور در این جلسه این است که ای رهبر فرزانه انقلاب ما به فرموده شما همدلی و همزبانی را وظیفه می دانیم و آنچه رهبر حکیم انقلاب برای ما تعیین کند را به عنوان یک تکلیف الهی قبول داریم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه آنچه که شهرستان کوهدشت به عنوان سرمایه اصلی دارد قشرجوان است، گفت: سرمایه کوهدشت در جوان بودن آن است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت دومین شهر کشور از نظر جمعیت جوان است، تصریح کرد: این سرمایه نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

 

IMG_7956 [1]

 

اعتماد به جوانان سبب پیشرفت می شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه بر این باوریم که تکیه بر جوانان موفقیت می آورد، افزود: سپردن مسئولیت ها به جوانان سعادت آفرین است.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: اعتماد به جوانان سبب پیشرفت بوده و هرکجا جوانان حضور داشته باشند نشاط، شادابی، سربلندی، معنویت و تولید وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام فرمودند که وقتی مبعوث شدم جوانان مرا پذیرفتند، اظهار داشت: جوانان باید به این نکته توجه داشته باشند که یاران امام زمان از جوانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه به تبیین نقش جوانان بر تحقق شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی پرداخت و گفت: اگر برای جوانان قدم برداریم جوانان پای کار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم همدلی و همزبانی از شئونات خداوند متعال بوده و خداوند می فرماید من دل هار ا به هم نزدیک می کنیم، اظهار داشت: محور وحدت باید بر ایمان باشد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه محور همدلی باید خدا محوری باشد، افزود: رمز موفقیت پیامبر گرامی اسلام در انجام رسالت ایجاد همدلی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه اگر پیامبر  گرامی اسلام توانست رسالت خود را جهانی کند در سایه همدلی و همزبانی بوده است، تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان نقش آفرینی می کند به دلیل همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

پیروزی در توافق هسته ای به خاطر همدلی بوده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان کوهدشت نیز در سایه همدلی حل می شود، گفت: سخن رهبر فرزانه انقلاب وحدت و انسجام است و به همین دلیل نیز شعار سال را همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری کرد.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: باید خدا را شکر کنیم که این همدلی به وجود آمده و به واسطه همین همدلی است که بر دشمنان پیروز شدیم.

وی افزود: اگر در قضیه توافق هسته ای پیروز شدیم به خاطر همدلی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  با اشاره به اینکه نقش جوانان در ایجاد همدلی و همزبانی مهم است، اظهار داشت: جوانان ویژگی هایی دارند که سبب می شود بیشترین تاثیر را در همدلی و همزبانی داشته باشند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه یکی از ویژگی های جوانان داشتن استعداد بالقوه فراوان در آنان است، تصریح کرد: جوان نیرویی فعال بوده که هوش سرشار و قدرت بی نظیر دارد.

وی ادامه داد: جوان انرژی دارد و در کارها پیشگام بوده و می تواند تاثیر گذار باشد.

جوان بدون ملاحظه سیاسی کار خود را انجام می دهد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  با تاکید بر اینکه همت جوانان همه را تسخیر خود می کند، افزود: انرژی جوان باید در ایجاد همدلی و همزبانی به کار گرفته شود چراکه جوانان استعداد داشته و می توان در هر کاری به جوانان تکیه کرد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه اگر جوان را کنار بگذاریم جامعه مرده است و نمی توانیم بر مشکلات غلبه کنیم، اظهار داشت: باید در هر کاری جوان به میدان بیاید.

وی با بیان اینکه جوانان بدون ملاحظه سیاسی کار خود را انجام می دهند، تصریح کرد: جوانان مصلحت اندیشی کاذب نداشته و می توانند وحدت ایجاد کنند و در این زمینه نمونه های زیادی داشته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه جوانان بودند که فتنه را خاموش کردند، افزود: امید رهبر فرزانه انقلاب امروز به جوانان است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه با حمایت رهبر فرزانه انقلاب امروز دانشمندان هسته ای جوانان هستند، گفت: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه های گوناگون سربلند است به خاطر وجود جوانان است.