تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

همه چیز با یک ایده شروع می‌شود /۲۰۱۵ Expo Milano

  • کد خبر : 72770
  • 13 مرداد 1394 - 13:09

«Soon» یک استودیوی هنری در بلژیک است که تخصصش دیزاین هویت‌های بصری در ترکیب با عکاسی است. بیشتر آثار آنها با دست ساخته شده و سپس به یک تصویر دیجیتال، تغییر شکل پیدا می‌کنند.استودیو Soon نماینده‌ی بلژیک در نمایشگاه بین‌المللی میلان ۲۰۱۵ (Expo Milano) است که به مدت ۱۸۴ روز، با حضور ۱۴۸ کشور، از […]

roozrang-graphic-34roozrang-graphic-36roozrang-graphic-31roozrang-graphic-33roozrang-graphic-29roozrang-graphic-29roozrang-graphic-30roozrang-graphic-25roozrang-graphic-27roozrang-graphic-22roozrang-graphic-23roozrang-graphic-20roozrang-graphic-21roozrang-graphic-17roozrang-graphic-18roozrang-graphic-19roozrang-graphic-13roozrang-graphic-15roozrang-graphic-10roozrang-graphic-5«Soon» یک استودیوی هنری در بلژیک است که تخصصش دیزاین هویت‌های بصری در ترکیب با عکاسی است. بیشتر آثار آنها با دست ساخته شده و سپس به یک تصویر دیجیتال، تغییر شکل پیدا می‌کنند.
استودیو Soon نماینده‌ی بلژیک در نمایشگاه بین‌المللی میلان ۲۰۱۵ (Expo Milano) است که به مدت ۱۸۴ روز، با حضور ۱۴۸ کشور، از ۱ ماه می تا ۳۱ اکتبر سال جاری (به‌ مدت ۶ ماه) در مساحتی به بزرگی ۱.۱ میلیون متر مربع در حال برگزاری است و بطور میانگین در حدود ۲۰ میلیون نفر بازدیدکننده دارد. هویت بصری، طراحی محیطی و گرافیکی غرفه بلژیک بر عهده این استودیو بوده است. ایده آنها برای هویت بصری این غرفه، استفاده از اعداد بزرگ و علائم نگارشی بوده است که تمامی آنها، در یک نقطه‌، مشترک هستند و یک چیز را می‌خواهند نشان دهند و آن «نمایشگاه جهانی۲۰۱۵ در میلان» است. اکثر علائم نگارشی و تایپی بکار رفته در نمایشگاه با دست ساخته و نصب شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سپاس استاد عزیز برای درج این مطالب ………….

  2. جالب بود. بابت درج مطالب بسیار متشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.