کد خبر : 72906
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,868 بازدید

علی نجات نورعلی شهردار کوهدشت شد

     علی نجات نورعلی با رأی اکثریت (9 رای ) اعضا شورای شهر به عنوان شهردار کوهدشت انتخاب شد. پس از کش و قوس های فراوان و گذشت 25 روز از استعفای جافریان شهردار سابق  با ساعت ها بحث و تبادل نظر اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که علی نجات نورعلی یکی از […]

5445

 

 

 علی نجات نورعلی با رأی اکثریت (9 رای ) اعضا شورای شهر به عنوان شهردار کوهدشت انتخاب شد.

پس از کش و قوس های فراوان و گذشت 25 روز از استعفای جافریان شهردار سابق  با ساعت ها بحث و تبادل نظر اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که علی نجات نورعلی یکی از اعضاء شورا  را به عنوان شهردار جدید کوهدشت انتخاب کنند.

گفتنی است با توجه به اینکه نورعلی یکی از اعضاء شورا بوده و در حال حاضر به عنوان شهردار انتخاب شده است دیگر عضو شورا محسوب نمیشود و به جای ایشان عضو علی البدل شورای شهر کوهدشت “کامیاب تیموری ” که هم اکنون معاونت اداره کل وزش و جوانان استان می باشد در صورت استعفا از سمت خود  به اعضای اصلی شورا اضافه خواهد شد در غیر اینصورت” رضا میرزایی اصل “یکی دیگر از عضو علی البدل به ترکیب اصلی شورا افزوده خواهد شد.

قابل ذکر است ؛ کسانی که عضو شورا هستن و بعضا به عنوان شهردار انتخاب می شوند دیگر به طور رسمی از ترکیب شورا خارج و امکانی جهت  برگشت به شورا برایشان وجود ندارد.

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

جناب آقای نورعلی الفبای آب وآبادانی را بهتراز شما اصحاب خدمتگزاری ,کسی یارای تفسیروتبیین ندارد.از همت والای شما شهریاران شهردارست که ضرباهنگ روح انگیز حیات و نشاط را کوی و برزن شهربه ترنم نشسته اند.درباب گستره خدمت رسانی شما چه حاجت تقریر سخن و بسط کلام , که از زدودن الایش از چهره شهر تازیب وآرایش آن, از بسامان کردن اسباب آسایش ورفاهیت تا تدبیر در باب فراغت ومهیا نمودن ابزار سلامت .وبسیار خرسندیم از اینکه در دولت تدبیر وامید ,کلید شهر به دستان توانمند شما سپرده شد .از خالق هفت اقلیم ,توفیق روزافزون وتداوم نعمت خدمت رسانی به اهالی اقلیم ادب وهنر برای جنابعالی و مجموعه خدوم حوزه شهرداری خواستارم.

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸:

ای کاش دوستان تبریک و تهنیت گفتن ها به مسئولین را بگذارند برای پایان کار اگر کارشان خوب از آب درآمد و تحولات چشمگیر و قابل قبولی انجام دادند تبریک بگویید ولی اگر با بی مبالاتی بیت المال را حیف و میل کرده و پیشرفتی در کارشان حاصل نشد شجاعانه او را باز خواست نمایند مسئولین رده بالا هم وظیفه دارند اعتباراتی را که که جهت کارهای عمرانی و جاری تخصیص داده میشود را رصد کرده و کارهای انجام شده را با هزینه ها مطابقت نمایند که آیا اعتبار تخصیص داده شده در محل هزینه شده یا نه و اگر هزینه شده آیا با کار انجام شده مطابقت دارد یا نه متاسفانه در این زمینه ها کوتاهی میشود و تا بحال هم ندیده ونشنیده ایم در این زمینه حسابررسی دقیقی صورت گیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

دلفاني فتح آبادي پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵:

موافقم تبريك مال پايان كاراست نه آغازكاركه طرف امتحانش راپس نداده است.

[پاسخ]

مجتبی ولی پوری مخابرات کوهدشت در گفته :

تبریک جناب آقای نورعلی ان شااله که موفق باشید.

[پاسخ]

طرفدار شورای قدر قدرت کوهدشت پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۴:۱۷:

افتخار می کنیم با دانشتن همیچین شورای محترمی !!!!!!!!! رکوزد را جا گذاشته اند ماشالله خداقوت از این همه فکر و کار کارشناسی در انتصاب و تعویض مدیران !!! واقعا ملاک شما چیست که این اینقدر مدیران را حمایت و تثبیت می کنید!!!! اساسا سابقه و دانش مدیریتی شما اینقدر شما را در گرفتن تصمیمات محکم مدد می رساند لطفا ما را هم بی بهره نگذارید دوستان عزیز تشکر از این همه خدمت رسانی و کار مجاهدانه !!!!!!!!!زبان قاصر است واقعا”

[پاسخ]

حسام ظهرابی در گفته :

جناب آقای نورعلی
باسلام
انتخاب بجا وشایسته جنابعالی بعنوان شهردار شهرستان کوهدشت که نشان از داشتن همت وپشتکار فراوان جنابعالی درعرصه خدمت است صمیمانه تبریک عرض نموده واز خداوند منان برای شما توفیقات روزافزون راخواستارم

[پاسخ]

ابوذر رضایی در گفته :

تبریک عرض میکنم .خوشحالم که شورای شهر آخرش متوجه شدند که شهردار غیر بومی به درد این شهر نمیخوره

[پاسخ]

سجاد پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۰۸:۵۲:

ببینیم بومی چکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۴ ۲۳:۴۲:

کرمی غیربومی بسیار عملکرد مناسبی داشت که همین شورای شهر اجازه ادامه فعالیت به ایشون رو نداد .

[پاسخ]

دلفاني فتح آبادي در گفته :

تا بينم چه مكي

[پاسخ]

رضا رضایی در گفته :

آقای نورعلی 20 سال سابقه کار در شهرداری ” نه جای دیگه بلکه همین کوهدشت رو داره و همچنین عضویت شورای شهر رو داره محض رضای خدا بچه های بومی این شهر رو تخریب نکنیم.

[پاسخ]

علی دوست رضایی فرد در گفته :

جناب آقای مهندس علی نجات نورعلی
حسن انتخاب و انتصاب حضرتعالی را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض نموده امیدوارم که با تدبیر و درایت در این امر خطیر موفق و موید باشید.انشاالله

[پاسخ]

عزیز دارابی در گفته :

جناب آقای نورعلی انتخاب شایسته شما بعنوان شهردار کوهدشت تبریک می گوییم امیدواریم گام موثری در جهت آبادانی این شهرستان بردارید. توفیق روز افزون حضرتعالی را از درگاه احدیت خواهانیم.

[پاسخ]

فیروزایازی در گفته :

به شورای محترم شهرکوهدشت بخاطرانتخاب بجای آقای نورعلی تبریک میگم ایشان ازجنس شهرداریه انشااله که موردحمایت سایراعضاء شورا وکلیه کارکنان محترم شهرداری قراربگیره امیداست درآینده شاهدکارهای خوب ومتفاوت ایشان درسطح شهرستان باشیم .

[پاسخ]

امرایی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰:

ایشالله که بتونه کاری بکنه

[پاسخ]

امرایی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱:

بعداز۲ماه عوضش میکنن کارشورای شهرهمینه ،کاری دیگه بلدنیستن!!!!!!

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

با سلام انتخاب شایسته شما رو تبذیک می گوییم موفق باشید

[پاسخ]

جناب اقای نورعلی تبریک

[پاسخ]

شهروند هههههههههههههههههههه در گفته :

امیدوارم كه ایشان هم فرار را بر قرار ترجیح ندهند

[پاسخ]

عظيم ازادبخت در گفته :

اين همه شهردار قبول و رد!!كردين تا يكي از خودتون كردين شهردار آينده اين انتخاب را هم خواهيد ديد موفق باشيد

[پاسخ]

امیرحسین پاسخ در تاريخ جمعه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۲:۰۹:

مگه بهروز آزادبخت چه مشکلی داشت ….

[پاسخ]

امید پاسخ در تاريخ جمعه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۴ ۲۰:۰۲:

این همه بازی دادن شهروندان برای خودش بود

[پاسخ]

مهدی ابراهیمی در گفته :

چرا اینقدر تغییر شهردار کوهدشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

امید علی زارعی در گفته :

بسیار خرسند وخوشحالم وانتخاب به حق جنابعالی رادر این پست خطیر به شما تبریک می گویم و امید وارم در این راه

کمک به خلق خدا وآبادسازی شهر و محیط شهر سر لوحه اهداف وبرنامه های شما باشد . امیدوارم مردم شاهد

جلوه ای دیگر با رویکردی دیگر از شهرمان باشند به امید موفقیت برای شما وخانواده ی محترمتان و سایر نیروهای

زحمت کش شهرداری .

[پاسخ]

سجاد گرایی در گفته :

جناب آقای مهندس نورعلی
انتخاب و انتصاب شما را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض می نماییم و امید است با تخصص ، تجربه و تدبیرتان برای آبادانی شهرمان تلاش مضاعف نمایید.

[پاسخ]

کرمیان در گفته :

باسلام
تبریک ب برادر عزیز جناب آقای نورعلی، امیداست باجدیت وتلاش شما وهمکارهای گرامیتان گامهای اساسی در راستای آبادانی شهر برداشته شود..

[پاسخ]

علي فتح الهي در گفته :

جناب آقاي نورعلي انتخاب شايسته شما راصميمانه تبريك عرض ميكنم .انشااله موفق باشيد.

[پاسخ]

یاری کاظم در گفته :

سلام
قول ميدم همین شورای شهر بهش اجازه کار کردن
رو نميدن.

[پاسخ]

حسنی راد در گفته :

انتخاب شایسته شما را به مردم شهرمان تبریک می گیم انشاالله در انجام وظایف محوله موفق و موید باشی

[پاسخ]

احسان مرادزاده در گفته :

جناب آقای نورعلی انتصاب شایسته و به جای شما را تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

[پاسخ]

کریم عبدالهی در گفته :

تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه

[پاسخ]

آرش کونانی در گفته :

جناب آقای نورعلی دوست گرامی ؛ انتخاب شما به عنوان شهردار شهرستان کوهدشت مایه مسرت دوستان و البته همشهریهای کوهدشتی میباشد امید که باحضور جنابعالی و تلاش مضاعف گامی بلند در جهت حل مشکلات شهرمان برداشته شود

[پاسخ]

بی نام پاسخ در تاريخ جمعه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۴:۵۱:

جناب کونانی البته تبریک به دوستان کار پسندیده ایست اما آیا جریان همفکر شما هم این تبریک را قبول دارد؟

[پاسخ]

امین بختیاری در گفته :

سلام خدمت برادر نورعلی تبریک عرض میکنم

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ جمعه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۴ ۲۳:۰۸:

جناب بختیاری انتصاب به جای شما را نیز تبریک می گوییم

[پاسخ]

دهقانی در گفته :

این شخص درد اشنای این شهر می باشد امیدوارم شاهد تحول عظیمی در زمینه عمرانی وسایر خدمتهای شهرداری باشیم توانایی در عمل باید ثابت بشه ومردم ببینند موفق باشید

[پاسخ]

مهدی کونانی در گفته :

تبریک عرض میکنم ااقای نورعلی امیدوارم از شایستگی که در شما وجود دارد بتوانید اقدامات خوبی برای شهر کوهدشت انجام دهید

[پاسخ]

محمد جواد آزادبخت در گفته :

انتصاب بجا و شایسته اقای نورعلی رو به مردم کوهدشت تبریک عرض میکنم.و برای اقای نورعلی ارزوی موفقیت در تمام عرصه ها رو میکنم.

[پاسخ]

شهروند کوهدشتی در گفته :

ضمن تبریک آرزومندم در خدمت به همشهریان عزیز کوهدشتی موفق باشی همچنین به آقای میرزایی اصل که الحق صداقت ، درستکاری ، امانتداری و صبر و خدمت رسانی به افراد مستمند در نهاد مقدس کمیته امداد را به اثبات رسانده تبریک عرض نموده همچنین برای آقای کامیاب تیموری نیز آرزوی موفقیت داریم

[پاسخ]

طهماسبی کونانی در گفته :

صمیمانه انتخاب شما به عنوان شهردار تبریک عرض می کنیم . امیدوار با توجه به جسارت و مدیریت جنابعالی ،شاهد تغییر در سیمای شهرمان باشیم

[پاسخ]

حمیدگراوند در گفته :

درود بر رییس ودیگر اعضای محترم شورا برای انتخاب مهندس نورعلی مردی کاردان از جنس اصلاحات

[پاسخ]

آب در کوزه وما گرد جهان می گردیم
یار درخانه وما گرد جهان می گردیم
انتخاب اسطوره شهرمان رابه سمت شهرداری تبریک می گوییم بی شک این انتخاب نشان از شایستگیهای ایشان دارد زیرا اعضای شورای قبلی وفعلی تاکنون ایشان را ندیده بودند. امیدوارم شهردار برتر قرن شهرمان شود.

[پاسخ]

احسان درویشی در گفته :

تبریک به اقای نورعلی دوست عزیز و گرامی
ان شاالله در پناه ایزد منان، کمک و راهنمایی های اعضای محترم شورای اسلامی شهر موفق و سربلند باشند.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

باسلام به خدا من به جای این شورای شهر
خجالت میکشم 3ماه یک بار ی شهردار
واسه کوهدشت میارن تو خدا یکم به
فکر شهر باشدبه جای شهردار اوردن !
سه ماه یک بار!!که نمیشه!شهردار عوض کرد

[پاسخ]

علی مرادیانی در گفته :

جناب آقای مهندس نورعلی
انتخاب بجا و شایسته شما را بعنوان شهرداری کوهدشت تبریک میگویم. انشاءالله که موفق باشی.

[پاسخ]

بله پس این همه مبارزه جناب نورعلی با جافریان و شهردار قبل از جافریان به خاطر شهردار شدن خودشان بود. به هر حال امیدوارم شهردار خوبی باشه.

[پاسخ]

امیر پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴ ۲۲:۴۳:

قطعا نامش درتاریخ لرستان وکوهدشت می ماند.

[پاسخ]

بی نام در گفته :

ده تمومه مشکلات شهرمو حله …………………………-/-/-/.

[پاسخ]

کارمند شهرداری در گفته :

بی شک جناب مهندس نورعلی با سوابق درخشانی که دارند وضعیت شهر را شکوفا و متحول خواهند نمود.

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۵:۵۵:

کدام سوابق؟؟؟

[پاسخ]

عرفان امرایی در گفته :

جناب مهندس نورعلی صمیمانه از ته دل بهت تبریک میگم امیدوارم همچون گذشته موفق و سربلند باشی…انشالا

[پاسخ]

شهروند در گفته :

خدمت به مردم در هر جایگاهی ممکن است و خدا کند عزل و نصب ها به خاطر خدمت به مردم و کسب رضای خدای قادر و متعال باشد

[پاسخ]

لکستان کوهدشت در گفته :

موفق باشي

[پاسخ]

مسعود آزادبخت در گفته :

جناب آقای مهندس نورعلی تبریک میگم انشاء الله با شناختی که بنده از شما دارم موفق بشید

[پاسخ]

بهزاد محمدی در گفته :

جناب آقای نور علی صمیمانه تبریک عرض می کنم

[پاسخ]

عباسی رادشاهمراد در گفته :

ازحسن انتخاب شورای شهر سپاسگزارم گرچه دیرشداماباتوجه به ویژگیهای آقای نورعلی بومی ودلسوزبودن ،آشنایی کامل به شهرومردم،سابقه شهرداری وشورا،جوان وباانرژی وهمسویی وهمدلی باشوراانتخاب بجاومناسبی است

[پاسخ]

شهروند در گفته :

نميدانيم آتش دشتها و كوههاى كوهدشت را خاموش كنيم يا آتشى كه به جان شهردارى افتاده، خدا به اين مردم كمك كنه

[پاسخ]

عباسی رادشاهمراد در گفته :

جناب آقای مهندس نورعلی انتخاب بجاوشایسته جنابعالی که نشان ازلیاقت وشایستگی حضرتعالی دارد،صمیمانه تبریک گفته وازخداوندبزرگ آرزوی توفیق وسربلندی دارم.امیداست بابرنامه ریزی،تدبیر،تلاش شبانه روزی وبکارگماردن نیروهای باتجربه،تواناودلسوزگامی بلنددرتغیرچهره شهرمان برداری.

[پاسخ]

حسين قبادي در گفته :

برادر گرامي جناب اقاي نورعلي
حسن انتخاب جنابعالي را تبريك ميگويم
بدون ترديد اين منصب ها فرصتي است براي خدمت
انشاله در نيل به اهداف تعريف شده سازماني و خدمت رساني به شهركوهدشت وهمشهريان بزرگوار كوهدشتي با توكل بر ذات پروردگار پيروز ومويد باشيد

[پاسخ]

روح الله فیضی در گفته :

آقای نورعلی تبریک

[پاسخ]

سلام خدا شکر آقای نورعلی به آرزوش رسید
شهردار کوهدشت شد!!!!

[پاسخ]

ساده در گفته :

قطعا هر کس در برابر خدمت و یا کوتاهی در روز قیامت پاداش و یا بایستی جوابگو باشد الخصوص در جایگاهی که حق الناس است پس دقت کن خود را برای دنیای دیگران نبازی .

[پاسخ]

یاری علی در گفته :

پسر عمو تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باش وبرایت آرزوی سربلندی وموفقیت را از خداوند منان خواستارم .ماندگار باشی

[پاسخ]

اصولگرا در گفته :

مهندس نورعلی یا علی مدد یه تونویه دیلرو یه دین یار

[پاسخ]

امید به آبادی شهر در گفته :

شهر ما ویرانه ما

[پاسخ]

بسیجی در گفته :

ایشان بدون هیچگونه وعده و وعید ی و با کمترین فعالیت تبلیغاتی رأی اول شورای شهر را که حاکی از مردمداری و محبوبیت فوق العاده این برادر ارزشمند و انقلابی می باشد را کسب نمودند. امید که در این مسئولیت خطیر کما فی سابق موفق و سربلند باشند.

[پاسخ]

سبف الهی تهران در گفته :

روز شمار عزل شهردار از امروز شروع خواهد شد…

[پاسخ]

یاری کاظم پاسخ در تاريخ جمعه ۱۶ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۳:۵۸:

درود بر شما

[پاسخ]

مصطفی مرادیانی در گفته :

برادر عزیزم جناب مهندس علینجات نورعلی قبل از هرچیز برای شما آرزوی سلامتی دارم امیدوارم در انجام وظیفه ای که بر عهده ات گذاشته شده موفق وموید ومنصور باشی ولی این را بدان که این مسولیتها محکی برای آزمودن وآزمایش افراد است رجا واثق دارم با تعامل با اعضای دست به ماشه ی شورای رکورد دار عزل ونصب شهردار در کوهدشت بتوانی بدور از جنجال وهیاهو در خدمت رسانی به کوهدشت انجام وظیفه بنمایی

[پاسخ]

سروش در گفته :

آیا او میتواند ؟؟؟؟
یا قصه همان قصه ی گذشته است…

[پاسخ]

زاهد در گفته :

این همه بگیر و ببند برای این بود که خودش شهردار بشه.
والسلام

[پاسخ]

رضایی .س در گفته :

اقای نورعلی انتصاب شایسته شما را در سمت شهرداری مایه خشنودی و خرسندی خود میدانیم از خداوند منان خواستارم شما را یاری نماید که در این عرصه با روی سفید و نامی جاوید پا بر جا بمانید…
تبریک بنده را پذیرا باشید.

[پاسخ]

شهروند در گفته :

نه برادر، دیگه نگران عزل شهردارنباش از روز اول داستان ادامه دار عزل شهردار هدفش همین بود که جناب مهندس نورعلی موفق شد به آرزوش برسه ولی کاشکی همون روز اول این تصمیم رو میگرفتن که نه به دوتا شهردار قبلی انگ بزنند و نه اینقد مردم بلاتکلیف بمونند ” اما بهرحال باید به تصمیم شورا احترام گذاشت و آرزوی موفقیت کرد واسه جناب نورعلی عزیز

[پاسخ]

شاهد پاسخ در تاريخ شنبه ۱۷ مرداد , ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲:

اگر شوراي شهر برخاسته از اراده مردم بود اين طور نبود

[پاسخ]

یک شهروند در گفته :

باسلام
برادر نورعلی ضمن تبریک امیدوارم کل شهر را با یک چشم ببینید وطوایف واقوام ویا میزان آرا مناطق کما فی سابق مبنای ارائه خدمات شهری نباشد.
با آرزوی موفقیت شما

[پاسخ]

شیرمحمدی در گفته :

انتخاب شایسته شما را به مردم شهرمان تبریک می گیم انشاالله در انجام وظایف محوله موفق و موید باشی.با ورود اقای میرزایی ترکیب شورا خیلی عالی میشه.

[پاسخ]

نوروز‌امیدیان در گفته :

ضمن عرض تبریک به شما آقای نورعلی انشاءالله که در انجام این مهم موفق و سربلند باشید و در پناه خداوند متعال به مدارج بالاتر دست یابید.

[پاسخ]

جعفر امیدیان در گفته :

جناب آقای نورعلی
انتخاب شما را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض نموده واز ایزد منان
توفیق روزافزونتان را در جهت خدمتگزاری به مردم خواستارم.

[پاسخ]

مرادکسمرادیان در گفته :

انتخاب شایسته شما را به مردم شهرمان تبریک می گیم انشاالله در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید برادرعزیزدوست داشتنی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

جناب آقاى مهندس نورعلى
انتخاب شايسته جنابعالى را بعنوان شهردار كوهدشت تبريك عرض مى كنم
اميدوارم همواره سلامت و سربلند باشيد .

[پاسخ]

جهانشاه خسروى در گفته :

جناب آقاى مهندس نورعلى
انتخاب شايسته جنابعالى را بعنوان شهردار كوهدشت تبريك عرض مى كنم
اميدوارم همواره سلامت وسربلند باشيد .

[پاسخ]

جناب اقای نورعلی صادقانه ضمن تبریک ارزوی موفقیت برای شما دارم مطمعنم موفق خواهی بود چون که هم به مصاعب شهرداری وهم سیاسی بازی شورا اشناهستید اما تورا به شرفت حداقل کسانی را که سواد یه تبریک گفتن را هم ندارند و مرتب میگن حسن انتخاب شما را … در صورتیکه شما منتخب هستید وباید انتصاب شما راتبریک بگن به این علمای اتاق های باستانی شهرداری اضافه نکنید حداقل یه کار یدی دستشون بده این ها و به کت شلوار پوشانی که تاچند سال پیش سر چهارراه ب ع یه پا شعبان بی مخ بودن برا خودشون و قبل از کت شلواری شدن استفاده مفید تری برای شهرداری داشتند پستی نده هر بازخوردی از این ها نشان انتخاب و مدیریت شماست اجازه نده هزینه ضعف سواد و ناشایستگی خودشون را شما بپردازید اجازه نده با تملق عملکرد اماتور و بی بازده خودشون را با شما به شراکت بگذارند اجازه نده وصله های ناجور شهرداری، خوشون را با خوشبینی شما استتار کنند شما اسکلتی ببندید که بل اجبار تخصص وترجیها تعهد داشته باشند کسانی که در نماز جماعت نحوه رکوع وقنوت و اذکار سایر نماز گزاران همکار را از حفظ کرده ودر محافل خصوصی برای خنده های با التهاب باز گو میکنند تعهدی ندارند به مولا حتی اگر پاره وقتو تمام وقت با نهاد های ارزشی مثل سپاه و بسیج رفت وامد ودر ظاهرهمکاری نمایند تخصصی ندارند کسانی که هنو ز جهت کاهش تولید زباله شهروندان و دفع مهندسی شده ان حتی بایک متخصص مشورتی نمیکنند ویا کسانی که سیستم های شهرداری را بدون شبکه و به روز نشده   اداره میکنند در غیر این صورت چرخ معیوب ,بدبینی ملت,اتلاف بیت المال وتخریب وتضییع حق افراد زحمت کش وخوشنام شهرداری ادامه دارد

چرخ معیوب ادامه اداره ووضع شهرداری همینه با اتلاف بیت المال وبدبینی مردم و تضییع حق افراد خوشنامی که واقعا در شهرداری خالصانه زحمت میکشن

[پاسخ]

م.دوستی در گفته :

باسلام و تبریک خدمت جناب اقای نورعلی اینجانب از انجایی که شناختی روی اقای نورعلی ندارم لذا بحث نمیکنم ولی از انجا که روی بیشتر اعضای این شورا شناخت دارم مطمعنم اگه قالیباف هم بشه شهردار کوهدشت این شورا نمیذارن کار کنه ،واقعا شورای این دوره بدترین شورای شهر ادوار گذشته شهرستان بودن این رو من نمیگم عملکردشون میگه ،بابا تو رو به خدا کمتر تو کار شهردار ها دخالت کنید

[پاسخ]

علی رضا در گفته :

مسئول محترم سایت مگه من چی گفتم که کامنتمو تایید نکردم گفتم متاسفم برای شورای شهر با این انتخابشون ازاول میخاستم ایشان روبزارن دیگه چرا این همه بازی در اوردن همش که نباید تعریف وتبریک گفت

[پاسخ]

مرادی در گفته :

میرملاس بس کن دیگه.هزارویک کامنت موافق میزاری،4تاهم کامنت مخالف دل ودرست بزار.مگه تو این شهر100هزارنفری 4تا مخالف پیدا نمی شه.میدونم که شهامت درج این کامنتو هم احتمالا ندارید!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

علي نجات جمالي در گفته :

جناب آقاي نورعلي
انتخاب شمارابه عنوان شهرداركوهدشت تبريك عرض نموده ،عزت وسربلندي شماراازخداوند متعال خواستارم .

[پاسخ]

سعید در گفته :

بیچاره این شهر و دیار…آمطمئنا ایشان وقتی و سنواتی را در طول زمان خواهد گذراند

[پاسخ]

کامران محمدی از تهران در گفته :

جناب اقای مهندس نورعلی ان شا االه موفق باشید

[پاسخ]

عيدي نورعلي در گفته :

جناب آقاي مهندس نورعلي
انتخاب بجا وشايسته جنابعالي بعنوان شهردار شهرستان كوهدشت رابه شما ومردم اين شهرستان تبريك عرض ميكنم ،و از شوراي محترم بخاطر انتخاب صحيح ودرستشون تشكر وقدرداني ميكنم ،اميدوارم با همكاري هم (شهردار وشوراي محترم )همانطوري كه مردم عزيزمان انتظار دارن درآباداني شهرمان نهايت تلاش را داشته باشن .

[پاسخ]

جعفری از کتابخانه های عمومی در گفته :

برادر نورعلی ! انتخاب حضرتعالی را به عنوان شهردار کوهدشت که خود از بدنه شهرداری و شورا ی شهر هستید و به مشکلات و توانمندیهای شهر مان واقف هستید ، صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم موفق و پیروز باشد………

[پاسخ]

بی طرف در گفته :

سلام
شوراها با استخدام بی رویه در شهرداری ایجاد معزل کرده اند .
مردم این دیار کم بضاعت هستند، ولی باید تاوان بی تدبیریهای شورای شهر را
با جریمه های شهرداری پرداخت کنند. تا نیرو ها یاستخدام شده حقوق بگیرند.
وعملا هیچ کار مثبتی در شهرداری صورت نمی گیرد

[پاسخ]

بی طرفتر پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ مرداد , ۱۳۹۴ ۱۴:۵۵:

دوست عزیز داخل شهرداری کار زیاد هست حتی اگر بیشتر از این هم استخدام شود باز برا همه کارهست اما متاسفانه کسی نیست که به نحوی درست تقسیم کار کنه یا بهتر بگم همشونو به کار بگمارد.اگه کوهدشت به دو ناحیه شهرداری تقسیم شود خواهی دید که نیروی بیشتری نیاز می باشد.

[پاسخ]

بهزادآزادبخت در گفته :

باسلام وتبریک.اگرزحمتی نمیشه سری به شهرک فرهنگیان فازیک بزن..انتظارزیادی نیست .به پول هم نیازندارد.پرکردن چاله ها وشستشوی خیابان ازخاک. فقط همت ومدیریت میخواد.که ازشماانتظارمیرود

[پاسخ]

علی مردانی در گفته :

اقای نورعلی عزیز ازصمیم دل بهتون تبریک عرض میکنم انشااله خدا چنان صله صدری بهتون عنایت کنه همه مردم کوهدشت اعم از موافق ومخالف ازشما راضی باشند در ضمن به عنوان یه دوست٬ هدفتون راضی خداوندوخشنودی خلق باشه

[پاسخ]

احمد دولتي - كرج در گفته :

برادر گرامي جناب آقاي نورعلي انتخاب شما را به عنوان شهردار شهر كوهدشت تبريك عرض مي نمايم اميدوارم كه انشااله با تلاش و كوشش در جهت عمران و آباداني شهر موفق مويد باشيد.

[پاسخ]

با سلام خدمت مدیر سایت انتخاب اقای نورعلی را به فال نیک میگیریم وبه ایشان تبریک میگم شهرداری هیچ مشگلی نداره تمام نیرو هاش تخصصی وعلمی هستند وبر اساس رقابت وازمون اومدن سرکار وبرا ارگان های دیگه الگو هستند هیچ تنشی تو اداره نیست وثبات کامل داره خدمات شهرداری هم کاملا راضی کننده و عالیست هیچکس ناراضی نیست ومدیریت پسماند کاملا مهندسی شده است اخلاق به همراه تخصص در شهرداری مثل نگین میدرخشه کلا همه چی ارومه فکر کنم حالا دیگه دلیلی برا حذف کامنت من نباشه

[پاسخ]

نورعلی از سنندج در گفته :

باسلام .

جناب آقای مهندس نورعلی ضمن عرض تبریک ازصمیم قلب ، باتوجه به پشتکار ، صداقت ، وجدان کاریی که در

وجود شما هست انشااله موفق خواهی شد .

سربلند باشید

[پاسخ]

حق بجانب در گفته :

اگه آقای کرباسچی وقالیباف شهردارهای تهران بزرگ هم شهردار کوهدشت باشن بازکوهدشت عزیز مون ویرانه است چون خودمون نمی خوایم درست باشه و اگر هم بخواهیم شورای محترم شهرمون نمیذاره و شهردار رو عوض می کنه.

[پاسخ]

خوبه خداروشکر حداقل دیگه نمیتونیم شاهد عزل و اخراج شهردارباشیم.دیگه خودشون شدن همه کاره.به راحتیم دیگه…..

[پاسخ]

مصطفی رضایی فرد در گفته :

جناب آقای مهندس نورعلی
سلام علیکم
انتصاب و انتخاب حضرتعالی را تبریک گفته وامیدوارم که در این سمت جدید موفق و منصور باشید.

[پاسخ]