تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

علی نجات نورعلی شهردار کوهدشت شد

  • کد خبر : 72906
  • 14 مرداد 1394 - 22:19

     علی نجات نورعلی با رأی اکثریت (۹ رای ) اعضا شورای شهر به عنوان شهردار کوهدشت انتخاب شد. پس از کش و قوس های فراوان و گذشت ۲۵ روز از استعفای جافریان شهردار سابق  با ساعت ها بحث و تبادل نظر اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که علی نجات نورعلی یکی از […]

5445

 

 

 علی نجات نورعلی با رأی اکثریت (۹ رای ) اعضا شورای شهر به عنوان شهردار کوهدشت انتخاب شد.

پس از کش و قوس های فراوان و گذشت ۲۵ روز از استعفای جافریان شهردار سابق  با ساعت ها بحث و تبادل نظر اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که علی نجات نورعلی یکی از اعضاء شورا  را به عنوان شهردار جدید کوهدشت انتخاب کنند.

گفتنی است با توجه به اینکه نورعلی یکی از اعضاء شورا بوده و در حال حاضر به عنوان شهردار انتخاب شده است دیگر عضو شورا محسوب نمیشود و به جای ایشان عضو علی البدل شورای شهر کوهدشت “کامیاب تیموری ” که هم اکنون معاونت اداره کل وزش و جوانان استان می باشد در صورت استعفا از سمت خود  به اعضای اصلی شورا اضافه خواهد شد در غیر اینصورت” رضا میرزایی اصل “یکی دیگر از عضو علی البدل به ترکیب اصلی شورا افزوده خواهد شد.

قابل ذکر است ؛ کسانی که عضو شورا هستن و بعضا به عنوان شهردار انتخاب می شوند دیگر به طور رسمی از ترکیب شورا خارج و امکانی جهت  برگشت به شورا برایشان وجود ندارد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=72906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 107در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰۷
  1. جناب آقای نورعلی الفبای آب وآبادانی را بهتراز شما اصحاب خدمتگزاری ,کسی یارای تفسیروتبیین ندارد.از همت والای شما شهریاران شهردارست که ضرباهنگ روح انگیز حیات و نشاط را کوی و برزن شهربه ترنم نشسته اند.درباب گستره خدمت رسانی شما چه حاجت تقریر سخن و بسط کلام , که از زدودن الایش از چهره شهر تازیب وآرایش آن, از بسامان کردن اسباب آسایش ورفاهیت تا تدبیر در باب فراغت ومهیا نمودن ابزار سلامت .وبسیار خرسندیم از اینکه در دولت تدبیر وامید ,کلید شهر به دستان توانمند شما سپرده شد .از خالق هفت اقلیم ,توفیق روزافزون وتداوم نعمت خدمت رسانی به اهالی اقلیم ادب وهنر برای جنابعالی و مجموعه خدوم حوزه شهرداری خواستارم.

    • ای کاش دوستان تبریک و تهنیت گفتن ها به مسئولین را بگذارند برای پایان کار اگر کارشان خوب از آب درآمد و تحولات چشمگیر و قابل قبولی انجام دادند تبریک بگویید ولی اگر با بی مبالاتی بیت المال را حیف و میل کرده و پیشرفتی در کارشان حاصل نشد شجاعانه او را باز خواست نمایند مسئولین رده بالا هم وظیفه دارند اعتباراتی را که که جهت کارهای عمرانی و جاری تخصیص داده میشود را رصد کرده و کارهای انجام شده را با هزینه ها مطابقت نمایند که آیا اعتبار تخصیص داده شده در محل هزینه شده یا نه و اگر هزینه شده آیا با کار انجام شده مطابقت دارد یا نه متاسفانه در این زمینه ها کوتاهی میشود و تا بحال هم ندیده ونشنیده ایم در این زمینه حسابررسی دقیقی صورت گیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. تبریک جناب آقای نورعلی ان شااله که موفق باشید.

    • افتخار می کنیم با دانشتن همیچین شورای محترمی !!!!!!!!! رکوزد را جا گذاشته اند ماشالله خداقوت از این همه فکر و کار کارشناسی در انتصاب و تعویض مدیران !!! واقعا ملاک شما چیست که این اینقدر مدیران را حمایت و تثبیت می کنید!!!! اساسا سابقه و دانش مدیریتی شما اینقدر شما را در گرفتن تصمیمات محکم مدد می رساند لطفا ما را هم بی بهره نگذارید دوستان عزیز تشکر از این همه خدمت رسانی و کار مجاهدانه !!!!!!!!!زبان قاصر است واقعا”

  3. جناب آقای نورعلی
    باسلام
    انتخاب بجا وشایسته جنابعالی بعنوان شهردار شهرستان کوهدشت که نشان از داشتن همت وپشتکار فراوان جنابعالی درعرصه خدمت است صمیمانه تبریک عرض نموده واز خداوند منان برای شما توفیقات روزافزون راخواستارم

  4. تبریک عرض میکنم .خوشحالم که شورای شهر آخرش متوجه شدند که شهردار غیر بومی به درد این شهر نمیخوره

  5. تا بینم چه مکی

  6. آقای نورعلی ۲۰ سال سابقه کار در شهرداری ” نه جای دیگه بلکه همین کوهدشت رو داره و همچنین عضویت شورای شهر رو داره محض رضای خدا بچه های بومی این شهر رو تخریب نکنیم.

  7. جناب آقای مهندس علی نجات نورعلی
    حسن انتخاب و انتصاب حضرتعالی را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض نموده امیدوارم که با تدبیر و درایت در این امر خطیر موفق و موید باشید.انشاالله

  8. جناب آقای نورعلی انتخاب شایسته شما بعنوان شهردار کوهدشت تبریک می گوییم امیدواریم گام موثری در جهت آبادانی این شهرستان بردارید. توفیق روز افزون حضرتعالی را از درگاه احدیت خواهانیم.

  9. به شورای محترم شهرکوهدشت بخاطرانتخاب بجای آقای نورعلی تبریک میگم ایشان ازجنس شهرداریه انشااله که موردحمایت سایراعضاء شورا وکلیه کارکنان محترم شهرداری قراربگیره امیداست درآینده شاهدکارهای خوب ومتفاوت ایشان درسطح شهرستان باشیم .

  10. با سلام انتخاب شایسته شما رو تبذیک می گوییم موفق باشید

  11. جناب اقای نورعلی تبریک

  12. امیدوارم که ایشان هم فرار را بر قرار ترجیح ندهند

  13. این همه شهردار قبول و رد!!کردین تا یکی از خودتون کردین شهردار آینده این انتخاب را هم خواهید دید موفق باشید

  14. چرا اینقدر تغییر شهردار کوهدشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. بسیار خرسند وخوشحالم وانتخاب به حق جنابعالی رادر این پست خطیر به شما تبریک می گویم و امید وارم در این راه

    کمک به خلق خدا وآبادسازی شهر و محیط شهر سر لوحه اهداف وبرنامه های شما باشد . امیدوارم مردم شاهد

    جلوه ای دیگر با رویکردی دیگر از شهرمان باشند به امید موفقیت برای شما وخانواده ی محترمتان و سایر نیروهای

    زحمت کش شهرداری .

  16. جناب آقای مهندس نورعلی
    انتخاب و انتصاب شما را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض می نماییم و امید است با تخصص ، تجربه و تدبیرتان برای آبادانی شهرمان تلاش مضاعف نمایید.

  17. باسلام
    تبریک ب برادر عزیز جناب آقای نورعلی، امیداست باجدیت وتلاش شما وهمکارهای گرامیتان گامهای اساسی در راستای آبادانی شهر برداشته شود..

  18. جناب آقای نورعلی انتخاب شایسته شما راصمیمانه تبریک عرض میکنم .انشااله موفق باشید.

  19. سلام
    قول میدم همین شورای شهر بهش اجازه کار کردن
    رو نمیدن.

  20. انتخاب شایسته شما را به مردم شهرمان تبریک می گیم انشاالله در انجام وظایف محوله موفق و موید باشی

  21. جناب آقای نورعلی انتصاب شایسته و به جای شما را تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

  22. تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه

  23. جناب آقای نورعلی دوست گرامی ؛ انتخاب شما به عنوان شهردار شهرستان کوهدشت مایه مسرت دوستان و البته همشهریهای کوهدشتی میباشد امید که باحضور جنابعالی و تلاش مضاعف گامی بلند در جهت حل مشکلات شهرمان برداشته شود

    • جناب کونانی البته تبریک به دوستان کار پسندیده ایست اما آیا جریان همفکر شما هم این تبریک را قبول دارد؟

  24. سلام خدمت برادر نورعلی تبریک عرض میکنم

  25. این شخص درد اشنای این شهر می باشد امیدوارم شاهد تحول عظیمی در زمینه عمرانی وسایر خدمتهای شهرداری باشیم توانایی در عمل باید ثابت بشه ومردم ببینند موفق باشید

  26. تبریک عرض میکنم ااقای نورعلی امیدوارم از شایستگی که در شما وجود دارد بتوانید اقدامات خوبی برای شهر کوهدشت انجام دهید

  27. انتصاب بجا و شایسته اقای نورعلی رو به مردم کوهدشت تبریک عرض میکنم.و برای اقای نورعلی ارزوی موفقیت در تمام عرصه ها رو میکنم.

  28. ضمن تبریک آرزومندم در خدمت به همشهریان عزیز کوهدشتی موفق باشی همچنین به آقای میرزایی اصل که الحق صداقت ، درستکاری ، امانتداری و صبر و خدمت رسانی به افراد مستمند در نهاد مقدس کمیته امداد را به اثبات رسانده تبریک عرض نموده همچنین برای آقای کامیاب تیموری نیز آرزوی موفقیت داریم

  29. صمیمانه انتخاب شما به عنوان شهردار تبریک عرض می کنیم . امیدوار با توجه به جسارت و مدیریت جنابعالی ،شاهد تغییر در سیمای شهرمان باشیم

  30. درود بر رییس ودیگر اعضای محترم شورا برای انتخاب مهندس نورعلی مردی کاردان از جنس اصلاحات

  31. آب در کوزه وما گرد جهان می گردیم
    یار درخانه وما گرد جهان می گردیم
    انتخاب اسطوره شهرمان رابه سمت شهرداری تبریک می گوییم بی شک این انتخاب نشان از شایستگیهای ایشان دارد زیرا اعضای شورای قبلی وفعلی تاکنون ایشان را ندیده بودند. امیدوارم شهردار برتر قرن شهرمان شود.

  32. تبریک به اقای نورعلی دوست عزیز و گرامی
    ان شاالله در پناه ایزد منان، کمک و راهنمایی های اعضای محترم شورای اسلامی شهر موفق و سربلند باشند.

  33. باسلام به خدا من به جای این شورای شهر
    خجالت میکشم ۳ماه یک بار ی شهردار
    واسه کوهدشت میارن تو خدا یکم به
    فکر شهر باشدبه جای شهردار اوردن !
    سه ماه یک بار!!که نمیشه!شهردار عوض کرد

  34. جناب آقای مهندس نورعلی
    انتخاب بجا و شایسته شما را بعنوان شهرداری کوهدشت تبریک میگویم. انشاءالله که موفق باشی.

  35. بله پس این همه مبارزه جناب نورعلی با جافریان و شهردار قبل از جافریان به خاطر شهردار شدن خودشان بود. به هر حال امیدوارم شهردار خوبی باشه.

  36. ده تمومه مشکلات شهرمو حله …………………………-/-/-/.

  37. بی شک جناب مهندس نورعلی با سوابق درخشانی که دارند وضعیت شهر را شکوفا و متحول خواهند نمود.

  38. جناب مهندس نورعلی صمیمانه از ته دل بهت تبریک میگم امیدوارم همچون گذشته موفق و سربلند باشی…انشالا

  39. خدمت به مردم در هر جایگاهی ممکن است و خدا کند عزل و نصب ها به خاطر خدمت به مردم و کسب رضای خدای قادر و متعال باشد

  40. موفق باشی

  41. جناب آقای مهندس نورعلی تبریک میگم انشاء الله با شناختی که بنده از شما دارم موفق بشید

  42. جناب آقای نور علی صمیمانه تبریک عرض می کنم

  43. ازحسن انتخاب شورای شهر سپاسگزارم گرچه دیرشداماباتوجه به ویژگیهای آقای نورعلی بومی ودلسوزبودن ،آشنایی کامل به شهرومردم،سابقه شهرداری وشورا،جوان وباانرژی وهمسویی وهمدلی باشوراانتخاب بجاومناسبی است

  44. نمیدانیم آتش دشتها و کوههاى کوهدشت را خاموش کنیم یا آتشى که به جان شهردارى افتاده، خدا به این مردم کمک کنه

  45. جناب آقای مهندس نورعلی انتخاب بجاوشایسته جنابعالی که نشان ازلیاقت وشایستگی حضرتعالی دارد،صمیمانه تبریک گفته وازخداوندبزرگ آرزوی توفیق وسربلندی دارم.امیداست بابرنامه ریزی،تدبیر،تلاش شبانه روزی وبکارگماردن نیروهای باتجربه،تواناودلسوزگامی بلنددرتغیرچهره شهرمان برداری.

  46. برادر گرامی جناب اقای نورعلی
    حسن انتخاب جنابعالی را تبریک میگویم
    بدون تردید این منصب ها فرصتی است برای خدمت
    انشاله در نیل به اهداف تعریف شده سازمانی و خدمت رسانی به شهرکوهدشت وهمشهریان بزرگوار کوهدشتی با توکل بر ذات پروردگار پیروز وموید باشید

  47. آقای نورعلی تبریک

  48. سلام خدا شکر آقای نورعلی به آرزوش رسید
    شهردار کوهدشت شد!!!!

  49. قطعا هر کس در برابر خدمت و یا کوتاهی در روز قیامت پاداش و یا بایستی جوابگو باشد الخصوص در جایگاهی که حق الناس است پس دقت کن خود را برای دنیای دیگران نبازی .

  50. پسر عمو تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باش وبرایت آرزوی سربلندی وموفقیت را از خداوند منان خواستارم .ماندگار باشی

  51. مهندس نورعلی یا علی مدد یه تونویه دیلرو یه دین یار

  52. شهر ما ویرانه ما

  53. ایشان بدون هیچگونه وعده و وعید ی و با کمترین فعالیت تبلیغاتی رأی اول شورای شهر را که حاکی از مردمداری و محبوبیت فوق العاده این برادر ارزشمند و انقلابی می باشد را کسب نمودند. امید که در این مسئولیت خطیر کما فی سابق موفق و سربلند باشند.

  54. روز شمار عزل شهردار از امروز شروع خواهد شد…

  55. برادر عزیزم جناب مهندس علینجات نورعلی قبل از هرچیز برای شما آرزوی سلامتی دارم امیدوارم در انجام وظیفه ای که بر عهده ات گذاشته شده موفق وموید ومنصور باشی ولی این را بدان که این مسولیتها محکی برای آزمودن وآزمایش افراد است رجا واثق دارم با تعامل با اعضای دست به ماشه ی شورای رکورد دار عزل ونصب شهردار در کوهدشت بتوانی بدور از جنجال وهیاهو در خدمت رسانی به کوهدشت انجام وظیفه بنمایی

  56. آیا او میتواند ؟؟؟؟
    یا قصه همان قصه ی گذشته است…

  57. این همه بگیر و ببند برای این بود که خودش شهردار بشه.
    والسلام

  58. اقای نورعلی انتصاب شایسته شما را در سمت شهرداری مایه خشنودی و خرسندی خود میدانیم از خداوند منان خواستارم شما را یاری نماید که در این عرصه با روی سفید و نامی جاوید پا بر جا بمانید…
    تبریک بنده را پذیرا باشید.

  59. نه برادر، دیگه نگران عزل شهردارنباش از روز اول داستان ادامه دار عزل شهردار هدفش همین بود که جناب مهندس نورعلی موفق شد به آرزوش برسه ولی کاشکی همون روز اول این تصمیم رو میگرفتن که نه به دوتا شهردار قبلی انگ بزنند و نه اینقد مردم بلاتکلیف بمونند ” اما بهرحال باید به تصمیم شورا احترام گذاشت و آرزوی موفقیت کرد واسه جناب نورعلی عزیز

  60. باسلام
    برادر نورعلی ضمن تبریک امیدوارم کل شهر را با یک چشم ببینید وطوایف واقوام ویا میزان آرا مناطق کما فی سابق مبنای ارائه خدمات شهری نباشد.
    با آرزوی موفقیت شما

  61. انتخاب شایسته شما را به مردم شهرمان تبریک می گیم انشاالله در انجام وظایف محوله موفق و موید باشی.با ورود اقای میرزایی ترکیب شورا خیلی عالی میشه.

  62. ضمن عرض تبریک به شما آقای نورعلی انشاءالله که در انجام این مهم موفق و سربلند باشید و در پناه خداوند متعال به مدارج بالاتر دست یابید.

  63. جناب آقای نورعلی
    انتخاب شما را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض نموده واز ایزد منان
    توفیق روزافزونتان را در جهت خدمتگزاری به مردم خواستارم.

  64. انتخاب شایسته شما را به مردم شهرمان تبریک می گیم انشاالله در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید برادرعزیزدوست داشتنی

  65. جناب آقاى مهندس نورعلى
    انتخاب شایسته جنابعالى را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض مى کنم
    امیدوارم همواره سلامت و سربلند باشید .

  66. جناب آقاى مهندس نورعلى
    انتخاب شایسته جنابعالى را بعنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض مى کنم
    امیدوارم همواره سلامت وسربلند باشید .

  67. جناب اقای نورعلی صادقانه ضمن تبریک ارزوی موفقیت برای شما دارم مطمعنم موفق خواهی بود چون که هم به مصاعب شهرداری وهم سیاسی بازی شورا اشناهستید اما تورا به شرفت حداقل کسانی را که سواد یه تبریک گفتن را هم ندارند و مرتب میگن حسن انتخاب شما را … در صورتیکه شما منتخب هستید وباید انتصاب شما راتبریک بگن به این علمای اتاق های باستانی شهرداری اضافه نکنید حداقل یه کار یدی دستشون بده این ها و به کت شلوار پوشانی که تاچند سال پیش سر چهارراه ب ع یه پا شعبان بی مخ بودن برا خودشون و قبل از کت شلواری شدن استفاده مفید تری برای شهرداری داشتند پستی نده هر بازخوردی از این ها نشان انتخاب و مدیریت شماست اجازه نده هزینه ضعف سواد و ناشایستگی خودشون را شما بپردازید اجازه نده با تملق عملکرد اماتور و بی بازده خودشون را با شما به شراکت بگذارند اجازه نده وصله های ناجور شهرداری، خوشون را با خوشبینی شما استتار کنند شما اسکلتی ببندید که بل اجبار تخصص وترجیها تعهد داشته باشند کسانی که در نماز جماعت نحوه رکوع وقنوت و اذکار سایر نماز گزاران همکار را از حفظ کرده ودر محافل خصوصی برای خنده های با التهاب باز گو میکنند تعهدی ندارند به مولا حتی اگر پاره وقتو تمام وقت با نهاد های ارزشی مثل سپاه و بسیج رفت وامد ودر ظاهرهمکاری نمایند تخصصی ندارند کسانی که هنو ز جهت کاهش تولید زباله شهروندان و دفع مهندسی شده ان حتی بایک متخصص مشورتی نمیکنند ویا کسانی که سیستم های شهرداری را بدون شبکه و به روز نشده   اداره میکنند در غیر این صورت چرخ معیوب ,بدبینی ملت,اتلاف بیت المال وتخریب وتضییع حق افراد زحمت کش وخوشنام شهرداری ادامه دارد

    چرخ معیوب ادامه اداره ووضع شهرداری همینه با اتلاف بیت المال وبدبینی مردم و تضییع حق افراد خوشنامی که واقعا در شهرداری خالصانه زحمت میکشن

  68. باسلام و تبریک خدمت جناب اقای نورعلی اینجانب از انجایی که شناختی روی اقای نورعلی ندارم لذا بحث نمیکنم ولی از انجا که روی بیشتر اعضای این شورا شناخت دارم مطمعنم اگه قالیباف هم بشه شهردار کوهدشت این شورا نمیذارن کار کنه ،واقعا شورای این دوره بدترین شورای شهر ادوار گذشته شهرستان بودن این رو من نمیگم عملکردشون میگه ،بابا تو رو به خدا کمتر تو کار شهردار ها دخالت کنید

  69. مسئول محترم سایت مگه من چی گفتم که کامنتمو تایید نکردم گفتم متاسفم برای شورای شهر با این انتخابشون ازاول میخاستم ایشان روبزارن دیگه چرا این همه بازی در اوردن همش که نباید تعریف وتبریک گفت

  70. میرملاس بس کن دیگه.هزارویک کامنت موافق میزاری،۴تاهم کامنت مخالف دل ودرست بزار.مگه تو این شهر۱۰۰هزارنفری ۴تا مخالف پیدا نمی شه.میدونم که شهامت درج این کامنتو هم احتمالا ندارید!!!!!!!!!!!!!!

  71. جناب آقای نورعلی
    انتخاب شمارابه عنوان شهردارکوهدشت تبریک عرض نموده ،عزت وسربلندی شماراازخداوند متعال خواستارم .

  72. بیچاره این شهر و دیار…آمطمئنا ایشان وقتی و سنواتی را در طول زمان خواهد گذراند

  73. جناب اقای مهندس نورعلی ان شا االه موفق باشید

  74. جناب آقای مهندس نورعلی
    انتخاب بجا وشایسته جنابعالی بعنوان شهردار شهرستان کوهدشت رابه شما ومردم این شهرستان تبریک عرض میکنم ،و از شورای محترم بخاطر انتخاب صحیح ودرستشون تشکر وقدردانی میکنم ،امیدوارم با همکاری هم (شهردار وشورای محترم )همانطوری که مردم عزیزمان انتظار دارن درآبادانی شهرمان نهایت تلاش را داشته باشن .

  75. برادر نورعلی ! انتخاب حضرتعالی را به عنوان شهردار کوهدشت که خود از بدنه شهرداری و شورا ی شهر هستید و به مشکلات و توانمندیهای شهر مان واقف هستید ، صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم موفق و پیروز باشد………

  76. سلام
    شوراها با استخدام بی رویه در شهرداری ایجاد معزل کرده اند .
    مردم این دیار کم بضاعت هستند، ولی باید تاوان بی تدبیریهای شورای شهر را
    با جریمه های شهرداری پرداخت کنند. تا نیرو ها یاستخدام شده حقوق بگیرند.
    وعملا هیچ کار مثبتی در شهرداری صورت نمی گیرد

    • دوست عزیز داخل شهرداری کار زیاد هست حتی اگر بیشتر از این هم استخدام شود باز برا همه کارهست اما متاسفانه کسی نیست که به نحوی درست تقسیم کار کنه یا بهتر بگم همشونو به کار بگمارد.اگه کوهدشت به دو ناحیه شهرداری تقسیم شود خواهی دید که نیروی بیشتری نیاز می باشد.

  77. باسلام وتبریک.اگرزحمتی نمیشه سری به شهرک فرهنگیان فازیک بزن..انتظارزیادی نیست .به پول هم نیازندارد.پرکردن چاله ها وشستشوی خیابان ازخاک. فقط همت ومدیریت میخواد.که ازشماانتظارمیرود

  78. اقای نورعلی عزیز ازصمیم دل بهتون تبریک عرض میکنم انشااله خدا چنان صله صدری بهتون عنایت کنه همه مردم کوهدشت اعم از موافق ومخالف ازشما راضی باشند در ضمن به عنوان یه دوست٬ هدفتون راضی خداوندوخشنودی خلق باشه

  79. برادر گرامی جناب آقای نورعلی انتخاب شما را به عنوان شهردار شهر کوهدشت تبریک عرض می نمایم امیدوارم که انشااله با تلاش و کوشش در جهت عمران و آبادانی شهر موفق موید باشید.

  80. با سلام خدمت مدیر سایت انتخاب اقای نورعلی را به فال نیک میگیریم وبه ایشان تبریک میگم شهرداری هیچ مشگلی نداره تمام نیرو هاش تخصصی وعلمی هستند وبر اساس رقابت وازمون اومدن سرکار وبرا ارگان های دیگه الگو هستند هیچ تنشی تو اداره نیست وثبات کامل داره خدمات شهرداری هم کاملا راضی کننده و عالیست هیچکس ناراضی نیست ومدیریت پسماند کاملا مهندسی شده است اخلاق به همراه تخصص در شهرداری مثل نگین میدرخشه کلا همه چی ارومه فکر کنم حالا دیگه دلیلی برا حذف کامنت من نباشه

  81. باسلام .

    جناب آقای مهندس نورعلی ضمن عرض تبریک ازصمیم قلب ، باتوجه به پشتکار ، صداقت ، وجدان کاریی که در

    وجود شما هست انشااله موفق خواهی شد .

    سربلند باشید

  82. اگه آقای کرباسچی وقالیباف شهردارهای تهران بزرگ هم شهردار کوهدشت باشن بازکوهدشت عزیز مون ویرانه است چون خودمون نمی خوایم درست باشه و اگر هم بخواهیم شورای محترم شهرمون نمیذاره و شهردار رو عوض می کنه.

  83. خوبه خداروشکر حداقل دیگه نمیتونیم شاهد عزل و اخراج شهردارباشیم.دیگه خودشون شدن همه کاره.به راحتیم دیگه…..

  84. جناب آقای مهندس نورعلی
    سلام علیکم
    انتصاب و انتخاب حضرتعالی را تبریک گفته وامیدوارم که در این سمت جدید موفق و منصور باشید.

  85. نورعلی جان ۳ ماه دیگه تو رو هم دک می کنند شورا هم پرید از دستت

  86. جناب ناشناس عزیز مگه کسی میتونه ایشونو دک کنه ایشون همه کاره شهرن و………………..

  87. خداشاهده نورعلی قبل از انتخابات قول داد درصورت برنده شدن در انتخابات انتهای خیابان شانزده متری مهرگان راکه حدود بیست متر است جدول گذاری کند اما به قولش عمل نکرد حالا هم که شهر دار شده هیچ کاری نمی کنه.کاربه عمل براید نه به شعار.شعار شما شهر روشن بود لطفا نگاهی به انتهای شانزده متری مهرگان بندازید

  88. جناب آقای مهندس نورعلی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان شهردار کوهدشت تبریک عرض نموده و برای شما از درگاه خداوند آرزوی موفقیت دارم. البته انتظار می رود سایر کارکنان شهرداری نهایت همکاری وکمک را با شما داشته باشند تا برنامه های شما پیشرفت بهتر و بیشتری داشته باشند

  89. بابا بزارید ببینیم ایشان اصلا توان اداره شهررا دارندبعداینهمه چه چهه تبریکهای دروغتان که قلبی هم نیست بگوییدپدر مردم دراومده بوی گندخیابانهارو برداشته خدابکنه ایشان توان کاری داشته باشه بخدا مامردم شهر همانطوریکه بعدازچهل وپنج سال بعدازمرحوم دلیجانی بانیکی یادمیکنند برای ایشان هم چنین خواهیم بود بسه دیگه چقد بدبختن بعضی ها……

  90. جناب اقای نورعلی ازاینکه شورای اسلامی شهر بادرایت و تیزهوشی شما را به عنوان شهردار این شهر محروم انتخاب نمودند به درگاه ایزد منان سپاس میگوییم واز ان یکتای بی همتا توفیق خدمت خالصانه را خواستاریم

  91. ای کوهدشت تا کی باید عزای سیاسی کاری بر تن کنی شهری نیست که شهردار داشته باشد این هم جند فامیل خود در شهرداری استخدام میکند تا اتقهای شهرداری جای برای ارباب رجوع نداشته باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.