تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

کجایى مادر من؟ / میثم موسوى

  • کد خبر : 73036
  • 17 مرداد 1394 - 9:04

   جهان تصویرگرى، برخى اوقات ناگفته هاى فراوانى را از طریق خط و طرح به ذهن و روح مخاطب منتقل مى کند که تاثیر بسزایى از خود به جاى مى گذارد. این دنیاى ژرف و پهناور گاه شادى آفرین و گاه غمناک است و از طریق انتقال حس از دریچه چشم بیننده، به هدف مهم […]

1243

5

 

7

 جهان تصویرگرى، برخى اوقات ناگفته هاى فراوانى را از طریق خط و طرح به ذهن و روح مخاطب منتقل مى کند که تاثیر بسزایى از خود به جاى مى گذارد. این دنیاى ژرف و پهناور گاه شادى آفرین و گاه غمناک است و از طریق انتقال حس از دریچه چشم بیننده، به هدف مهم خود که همان اثرگذارى است دست پیدا مى کند.
تصویرسازی‌هایى که در ادامه خواهید دید، مجموعه‌اى است که در سال ١٣٨٩ توسط «میثم موسوى» برای کتابى به نویسندگى عباس جهانگیریان و با عنوان «کجایی مادر من؟» کار شده است. این داستان روایت دختر بچه ای به نام مهتاست که در آستانه ی از دست دادن مادرش به علت بیماری می باشد. مادر سعی می کند در چند روز باقی مانده دختر را با مرگ آشنا کند؛ با وعده ی اینکه پس از مرگ، گیاهی به نام بومادران از خاکش خواهد رست که تمثالی از وجود مادر است. این تصویرسازى ها بر روی کاغذ توسط قلم فولادی و مرکب ترسیم و برای رنگ دوم از فتوشاپ استفاده شده است. گفتنى است یکی از تصاویر این مجموعه در آخرین دوسالانه ی تصویرگری حائز رتبه نخست بخش جهان نور و سایه ها گردید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. عالی بود استاد عزیز

  2. جالب وزیبا بودمتشکریم

  3. عالی بودلذت بردم.

  4. جلب بود

  5. خیلی خوب بودن..احسنت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.